Hop til indhold

Ekstremgolf


Recommended Posts

Jeg troede det var noget helt andet, da forkortelser som MILF, GILF og lignende ofte har en helt anden mening, så jeg tror du skal rette "lejfen" i overskriften:-)
Imponerende om dere kan klare 10 runder på 3 dager....Går dere selv, eller er det med buggy?

  • Like 1
  • Haha 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, skrev LHW:

Jeg troede det var noget helt andet, da forkortelser som MILF, GILF og lignende ofte har en helt anden mening, så jeg tror du skal rette "lejfen" i overskriften:-)
Imponerende om dere kan klare 10 runder på 3 dager....Går dere selv, eller er det med buggy?


De går rundt. Jeg har selv gået fire runder på én dag. Det skal jeg ikke ud i to dage træk - jeg blev spurgt.

 

Jeg har en aftale om en runde mandag med Harald, som er initiativtageren, og så spiller vi Sorø festuge torsdag-søndag. 
 

De er iøvrigt alle på min alder (50+)

Redigeret af Pastorius
  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, skrev Kaizer:

Respekt til jer.

 

Jeg har i flere år tænkt på at tage 2 runder på en dag, men har aldrig gjort det.

 

Som det er nu har jeg nogle gange vanskeligt ved 18 huller, så der er lang vej igen.

Bare lige for en god ordens skyld sidder jeg på Ærø i et sommerhus og nyder et sidste glas vin inden turen går hjem i morgen. Her er det kun blevet til en enkelt golfrunde det seneste uge :) 

 

 

men jeg skal lade respekten gå videre til Harald, Bjarne og Kim som er igang med deres anden runde nu. 

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, skrev nAlen:

Det er sgu fedt den slags der, mere af det :)

 

Kroppen siger stop efter 2 runder på en dag her :) 


ja, i år har jeg været glad for hvis ryggen bare kunne holde 18 huller. Var lidt nervøs ved at skulle gå med bærebygtig forleden, men det gik heldigvis fint. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, skrev Nicolai:

Det var alligevel nogle pæne scores på begge runder - Der skal godt nok findes det gode humør og ikke mindst vilje frem i dag, sådan som vejet er lige nu.

Jeg sidder og overvejer at aflyse min runde om 3timer, pga det regn der allerede er kommet.


ja scores i runde to er godtnok vilde. De spiller omkring hcp  2, 4, og 9.

 

der må have været gode forhold på sidste runde ( vind løjet af og bløde Greens/fairway, men derfor skal bolden jo spilles rundt og puttes i hul alligevel. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, skrev Pastorius:

De er igang med dagens anden runde, som også er turneringsrunde i Swing Kings. Kender ikke score fra første runde. 
 

https://online.golfgamebook.com/leaderboard/2ul-tr8s

 

ps denne runde er fra de hvide klodser

Nogle tunge scores i det felt. En 162er og 114er. Så er det en lang dag på banen....

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, skrev Pastorius:

De er igang med dagens anden runde, som også er turneringsrunde i Swing Kings. Kender ikke score fra første runde. 
 

https://online.golfgamebook.com/leaderboard/2ul-tr8s

 

ps denne runde er fra de hvide klodser

 14. plads - P. Wacher: Alligevel flot at man kan ramme 9 slag på alle 18 huller.

Link til kommentar
Del på andre sites

Var lige ude og hilse på dem.
 

De spiller 5 runder fra hvid og fem fra gul - alle runder slagspil. Det har stort set regnet uafbrudt indtil kl 15:00 i dag (Midtvejs i 9. runde).

Bjarne (hcp 4 og 59 år) har endnu ikke lavet en "minus" score. Dvs at hans værste score på 160 huller er en streg. Det er sgu meget stabilt. Kim er 4 dårligere i slagspil end stableford.
Han startede forøvrigt med en 65 netto i anden runde fredag, så hvis de spiller alle runderne EDS, så går han minimum 0,2 ned i hcp.
 

  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden