Hop til indhold

Ekstremgolf


Recommended Posts

Var lige ude og hilse på dem.
 

De spiller 5 runder fra hvid og fem fra gul - alle runder slagspil. Det har stort set regnet uafbrudt indtil kl 15:00 i dag (Midtvejs i 9. runde).

Bjarne (hcp 4 og 59 år) har endnu ikke lavet en "minus" score. Dvs at hans værste score på 160 huller er en streg. Det er sgu meget stabilt. Kim er 4 dårligere i slagspil end stableford.
Han startede forøvrigt med en 65 netto i anden runde fredag, så hvis de spiller alle runderne EDS, så går han minimum 0,2 ned i hcp.
 

  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, skrev Pastorius:

Var lige ude og hilse på dem.
 

De spiller 5 runder fra hvid og fem fra gul - alle runder slagspil. Det har stort set regnet uafbrudt indtil kl 15:00 i dag (Midtvejs i 9. runde).

Bjarne (hcp 4 og 59 år) har endnu ikke lavet en "minus" score. Dvs at hans værste score på 160 huller er en streg. Det er sgu meget stabilt. Kim er 4 dårligere i slagspil end stableford.
Han startede forøvrigt med en 65 netto i anden runde fredag, så hvis de spiller alle runderne EDS, så går han minimum 0,2 ned i hcp.
 

Århhh hvad, troede det var uden trolley 😬

 

spøg til side, flot præstation 🏆
 

hvor lang er hhv gul og hvid?

Redigeret af Smut
Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, skrev Smut:

Århhh hvad, troede det var uden trolley 😬

 

spøg til side, flot præstation 🏆
 

hvor lang er hhv gul og hvid?

 

5700 og 6100. Banen er ret kupereret. Min GPS siger omkring 11 km for en runde, så 100 km har de i hvert fald rundet.

  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, skrev Pastorius:

 

5700 og 6100. Banen er ret kupereret. Min GPS siger omkring 11 km for en runde, så 100 km har de i hvert fald rundet.

 

Den ene gang jeg var med til Marathon golfen i Sorø rundede vi lige de 42 km på de 4 runder kan jeg huske. Og jeg trackede så vidt jeg husker kun fra start til slut hver enkelt runde, så gåturene mellem gunstarter og frokost er ikke med 

 

så 100 har de helt sikkert rundet :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden