Jump to content

nAlen

Member +
  • Content Count

    1,499
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    73

nAlen last won the day on April 28

nAlen had the most liked content!

Community Reputation

568 Fremragende

About nAlen

  • Rank
    Platin medlem
  • Birthday 01/31/1981

Profile Information

  • Hjemmeklub
    Hjørring
  • Handicap
    +1,5
  • Højre / Venstre
    Højrehånds spiller
  • Hvad er der i baggen
    Cobra SZ Speedzone Driver 10,5gr
    - Graphite Design Tour AD-DI 6X
    Taylormade M3 15gr
    - Graphite Design Tour AD-DI 7X
    Callaway Apex 20gr
    - Graphite Design Tour AD-DI 85-X
    Titleist 718 T-MB 2 Jern
    - Oban Kyoshi Purple 75 05
    Cobra King Forged Pro 4-9
    - Dynamic Gold X100
    Callaway MD 4 Black 46 - 50 - 56 - 60 gr
    - Dynamic Gold S200
    Taylormade Spider X 35"

Recent Profile Visitors

4,057 profile views
  1. Jeg glæder mig faktisk lidt til at se hvor hcp ligger henne ved årets udgang. Jeg blev hakket fra 1.5 til +1.5 da de ændrede hcp systemet til 2021. Indtil videre går det faktisk nogenlunde med at spille til det, og de 1.5 sidste år var nok også "for højt" men problematikken med at vi kun kunne reguleres i turnering og 0,1 af gangen holdt det jo bare stagneret deromkring, nærmest uanset hvor godt man spillede i de få turneringer der nu var at deltage i... Jeg kan ikke helt blive enig med mig selv om hvorvidt 8/20 holder et hcp lidt kunstigt højere end det burde være? Ville være
  2. Havde gerne spillet en runde deroppe men det rammer uheldigvis divisions weekend... Håber du finder en bold at gå med for det er en super fed bane... Hvis du tager en weekend tid som 1 bold bliver du med garanti sat sammen med nogen.. Håber du får en super tur
  3. Ja det har været ganske fornuftigt, uheldigvis har ryggen bare lidt dikteret hvormeget (eller hvor lidt) jeg har spillet 🙂
  4. 13 runder i golfbox for 2021 og en snitscore i stableford på 34,4 et par afstikkere på begge sider og ellers sådan nogenlunde på det jævne omkring de 35-37 stykker med resten. Snitscoren i slag kræver åbenbart at man åbner hver enkelt i oversigten for at se hvad man er gået (og det gider jeg ikke til ) men vil tro snittet er omkring par. HCP har svinget lidt, men det vil det jo nok gøre engang imellem i det nye system, startede året i +1,5, var nede og runde +0,7 og pt hedder det +1,8.. 13 runder for mig er dælme ikke mange og har endda været konsekvent med at ind
  5. "forestille at være et professionelt...." Om jeg må be Og fuldstændig enig omkring deres app, den er om muligt værre endnu
  6. Golf.dk er bare så jammerlig en side, det er utroligt at man kan lave noget som er så sindssygt tungt at arbejde med. Sjældent har jeg oplevet noget som skulle forestille være et professionelt foretagende være så tungt at danse med
  7. En god lille let øvelse er at tee op i samme side som OB (eller vand eller hvad det nu måtte være) og slå "væk fra problemerne" så at sige.. Det skal ikke være overdrevet (som i skoven i modsatte side) men blot fornemmelsen af at man slår væk fra problemerne er mange gange nok - Ihvertfald for mig
  8. Klart nemmeste måde er trackman eller lignende hjælpemiddel.. Den lidt mere lavpraktiske måde er at ta en smuttur på pay'n play sløjfen, par 3 banen eller det lækre indspilsområde man evt har adgang til - Skyde 150M til en pind og slå et par bolde... Når de passer nogenlunde i længden, hopper du 10 meter frem (eller tilbage) og ser om det ikke passer med et jern mindre (og mere) Jeg forsøger at arbejde med ca 10m gap mellem mine jern (5-PW) over 5 er gap lidt højere, under PW slår jeg mere hvad der passer til slaget end noget på en specifik meter 2: 2xx 3 HY:
  9. Kiggede faktisk (lidt) på T-Roc og den blev hurtigt sorteret fra på præcis den konto Jeg håber og satser på jeg kan ha mit udstyr i den "lille ny" uden nævneværdige problemer.. Med det store skrummel af en bag+vogn kombination jeg har valgt mig er jeg ikke 100% sikker på det kommer til at gå helt gnidningsfrit, men det må jeg ta lidt som det kommer I nuværende bil kunne jeg ikke ha en driver i bagagerummet på nogen som helst led, og for at gøre ondt værre skulle forstolene rykkes frem for at kunne lægge bagsæderne ned - Det er et irritationsmoment der er svært at overgå
  10. haha det er selvfølgelig rigtigt nok.. Og teknisk set er det vel til tider en golfsæts beholder
  11. Det blev en 320 i denne omgang Lidt mere golfrelateret, kan du så narres til at skille mit 2jern af og samle det igen ? Vægten sidder løs i hovedet på det Heldigt, for den er købt Er lige et par småting jeg synes skal fikses, men det skal nok gå
  12. Det er vist 18-19 de fleste af dem jeg kigger på
  13. Ja det er (blandt andet) tilsodning af EGR mv jeg er lidt nervøs for. Mit kørselsmønster er alt for mange korte ture, og selvom man kan omgås den udfordring ved hjælp af aditiver mv, er det næsten synd at den ikke når at blive driftsvarm på godt 85% af de ture den kommer til at køre Det er på ingen måde den helt grimme muldvarp der er fremme her, men synes jeg har fundet et fornuftigt kompromis på min hang til lir og lysten til at prøve noget nyt i den BMW jeg kigger på.. C200eren jeg også lidt kigger på, er helt bestemt bedre udstyret - Men den er også lige 20 dyrere... Og han
  14. Det er ihvertfald sådan nogenlunde samme ramme i forhold til størrelse, akselafstand mv - om det er præcis den samme vil jeg ikke lægge hovedet på blokken for Det er en 320i jeg kigger på - Kørselsmønstret er ikke ligefrem diesel venligt, og økonomien stikker helt af hvis det er en 330 Har Mercedes nu, så tænker det er på sin plads at prøve en BMW.. Og som sidegevinst er jeg så forhåbentligt fri for at bagsæderne ligger ned 85% af golfsæsonen
  15. F34 og F36 er bygget på samme ramme som 3er serien, så "stort set" samme bagagerums plads som stationcaren. Gran Coupe'en er bare en pænere bil (synes jeg) C200eren er også i stationcar version, og var faktisk ret fornuftigt udstyret - BMW'en er bare lidt billigere og har lyst til at prøve sådan en.. Utroligt så fornuftig man kan blive på sine gamle dage
×
×
  • Create New...

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privacy Policy og Terms of Use for brug af siden