Hop til indhold

Recommended Posts

Bruger Footjoy Contour i den brede udgave - skifter mellem to par.

Det er en klassisk golfsko, som er utrolig behagelig at gå i. Det seneste par jeg købte, kunne jeg gå 18 huller i med det samme uden gener overhovedet.

Husk bare at få den i den rigtige bredde - fås i alm. bred og meget bred

 

Er ikke rigtig til "joggingsko" på golfbanen - foretrækker det klassiske look. Det kan godt være at jeg skal prøve en af de ny udgaver med klassisk look på oversiden, men gummisål....

Link til kommentar
Del på andre sites

Overvejer meget kraftigt at skifte mine bite sommergolfsko ud med et par Nike lunar control fra TLP. Lyder som en god sko og prisen er god.

 

Send mig en PM eller mail, og du skal få et tilbud du ikke kan sige nej til :P

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er klart til MyJoy. Det er faktisk FootJoy, men man bestemmer selv hvilke farver og hvad der skal stå på dem. Så der står selvfølgelig Logan på den ene og så et dansk flag på den anden. Jeg har to par og er ekstremt glad for dem. Jeg har så to par og mener ikek at de koster mere end almindelige FootJoy. De skal jo så bare bestilles, men det kan din lokale FootJoy forhandler være behjælpelig med. Du skal jo alligevel finde ud af hvilken model du vil have (begrænset til tre modeller så vidt jeg husker).

Link til kommentar
Del på andre sites

Send mig en PM eller mail, og du skal få et tilbud du ikke kan sige nej til :P

 

bum bum ... interessant

 

måske man burde gå ud og finde ud af hvad størrelse man er til. Din cm-angivelse på størrelsen siger jeg er en str. 43, men det er umiddelbart en over min normalstørrelse

 

:) 

Link til kommentar
Del på andre sites

bum bum ... interessant

 

måske man burde gå ud og finde ud af hvad størrelse man er til. Din cm-angivelse på størrelsen siger jeg er en str. 43, men det er umiddelbart en over min normalstørrelse

 

:)

 

Jeg har haft flere købere, som har taget en størrelse mere, end de plejer. Så det passer jo egentlig meget godt. Du må da også gerne sende mig en PM eller en mail :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Det skal nok passe. Jeg bruger normalt str. 43 og mine Nike Lunar Control er en str. 10 hvilket svarer til en europæisk str. 44.

Hmmm... Thomas, har du også golfsko til kvinder? Konen trænger til et par.

 

Desværre ingen sko til kvinder. Min kone har det et par spritnye 38½, som ikke behagede fruens øjne. Så hvis hun lige bruger den størrelse (Footjoy) så send mig en mail.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har erfaret at der er det forbandende ved sko, at pris og kvalitet hænger  sammen. :P Jeg har spillet med både Ecco, Puma, Addidas og Foot Joy. Tidligere har jeg nok købt for billigt og ikke valgt en sko med læder indvendigt, men for er det et must, ellers slider jeg indersiden af hælen på ingen tid.

 

I øjeblikket spiller jeg med Foot Joy og AdiPure Z. Begge er gode sko, holder vandtæt, og er ikke mærket efter en runde.

Ja jeg bliver ikke populære med dette indlæg men sådan er livet jo engang :getlost:

Hvis det stod til mig skulle ECCO bandlyses for sko market for altid !!!!!

Ecco startede i tidens morgen i Danmark de lavede super gode sko til Hr. & Fru. Jensen

Men som det sker for forretninger der går godt så GLEMMER de hvor de startede :pirate:

Jeg vil ligge nogle indlæg ind så det ikke er min egen holdning men dem som har været med til at støtte en Dansk virksomhed.

Hvor efter de har; Undskyld mit Fransk.

Sparket deres kunder i røven & taget deres penge.

http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1148774.ece

http://rastrup.wordpress.com/2010/04/10/ecco-sko-stor-sviner-kunderne/

http://www.jv.dk/artikel/31471:Indland--Ecco-kunder-klager

 

Ja jeg kunne blive ved med at finde folk som ikke er glade for ECCO.

 

Jeg købt et par golf sko til min Fifleren i gave fordi han syntes modellen var super fin.

efter ca . 10 månder begyndte den at smuldre og jeg siger at jeg gerne vil ringe til ECCO.

 

Hold da kæft jeg blev rystet da jeg ringede til ECCO for at fortælle at den sko var begyndt at smuldre.

Jeg har lavet sko i 25 år og vi har i vores branche prøvet at løse dette problem, Ved flere møder har vi talt om hvad vi hver især har prøvet for at kunne lave sko som smuldrede.

Intet har virket da det bliver lavet i Made in china.

Problemet er at de propper så meget fylde stof i deres blandinger så over tid begynder de forskellige matralier at frastøde hinanden derfor at den smuldre.

Svaret fra ECCO var at der ikke var sket sabotage eller fejl på deres produkter selv om det var et Problem der startede i ca 2004.

 

Hvorfor Lever ECCO i dag ??

Jo det gør de fordi de blev anerkendt i USA i 2005 for nogle super fine sko som alle ville købe.

Og så lukkede man biksen i Danmark for at tjene flere penge i USA.

Hurra & Godt at have noget der næsten er DANSK.

Godt vi dansker ikke holder sammen for så ville der sku lukke mange forretninger ;)

 

Tænk før du køber & det gælder alt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Har vidunderet et navn? Lyder som noget jeg skulle prøve  :thumbsup:

 

http://www.truelinkswear.com/shop-1/mens/proto/true-proto-white-grey-black.html

 

Jeg må indrømme at jeg ikke har netop den sko da min er 2011 Stealth modellen som jeg ikke kunne finde et billede af da jeg skrev posten. De er købt ved golfsfinest.com (UK) som har et lager i KBH hvor din ordre vil blive sendt fra. Da jeg er meget vanskelig med sko så ringende jeg til KBH (51517788) og fik en hurtig snak omkring hvad han havde på lager pt.  tænkte sko frem og tilbage til UK kunne gå hen og bliver meget besværligt :) Var det ikke for disse sko ville jeg skulle have en "karriere" i tennissko.

 

Edit: Kan se de ikke har en "European Distributor" på deres hjemmeside og kan ikke finde ud af om det kun betyder almindelige butikker og ikke webshops. Ville nok ringe til nummeret og høre om de stadig eksistere :)

Redigeret af Hojbjerg
Link til kommentar
Del på andre sites

Takker.

En stealth sko???

Kan man så nemmere snige sig ind på bolden, uden at risikere den flygter? :lol:

 

Jeps, bolden hopper faktisk engang imellem fordi den slet ikke har opdaget et par str. 45 kom snigende :)

 

Hvis du ender med at købt et par så vil jeg gerne høre din mening :) Kan se du ikke bor så langt fra KBH så måske du kan besøge og prøve skoene hvis de stadig findes. Har overvejet et par mere, men er ikke kommet så langt.

Redigeret af Hojbjerg
Link til kommentar
Del på andre sites

Takker.

 

 

Update: Skrev på TRUE Linkswear på deres FB omkring "European Distributor" og fik følgende svar:

 

True Linkswear Hi Lars - you are correct; we currently do not have European distribution but are working hard to make that happen in the future. There may be one or two webshops that have product from previous years but no current product will be available.

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Update: Skrev på TRUE Linkswear på deres FB omkring "European Distributor" og fik følgende svar:

 

True Linkswear Hi Lars - you are correct; we currently do not have European distribution but are working hard to make that happen in the future. There may be one or two webshops that have product from previous years but no current product will be available.

 

Takker for hjælpsomheden så  :flowers:

 

Noget tyder på, at jeg bliver nødt til at invitere familien en tur til "over there".

Man kan også få "New Balance" sko i bredde 4E i staterne, det hjælper alt sammen.  :rolleyes:

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden