Hop til indhold

Recommended Posts

Hvad er de bedste sko? Jeg har nu 2 par, hvor det ene efter korttidsophold viser tegn på slid (overfladen krakelerer) og det andet par er lidt generelt færdige. Så. Hvilken er din ynglingssko? Hvad valgte du den på?

Jeg har føs'da lige om lidt og ønsker et par nye. Så vil gerne have lidt af jeres erfaringer.

Pft.

LP

Link til kommentar
Del på andre sites

Ecco Biom all the way for mig... Ved andre har det anderledes, men har aldrig haft et par Ecco der skarvede eller skulle 'gås til'..  Deres Casual model (GTX?) var jeg også glad for, men den gik fra hinanden efter 2 sæsoner.

 

Deres street modeller har derimod ikke været en succes, stinker af sure tæer efter kort tid, og er utroligt svære at holde pæne (er hård ved mine sko).

 

Adidas og Nike har ikke været en succes for mig, efter min mening for stive og for tunge.

 

Just my 2cents...

Link til kommentar
Del på andre sites

Ecco Street. Sidder bare perfekt og har ikke givet mig nogle vabler.

Kan gå 18 huller uden at have ømme fødder.

 

Dog er de ikke vandtætte - på nogen måde - en enkelt gåtur igennem fugtigt græs og ens tæer er klamme resten af runden.

 

Jeg har endnu ikke turde stikke snuden ned til skoene eller omvendt, risikoen for vand i øjnene er alt for stor.

 

Grunden til jeg har dem? De blev vundet i en konkurrence. Ville jeg købe dem?

Nej, så ville jeg give lidt ekstra og vælge Biom med bedre anti-vand overflade.

Link til kommentar
Del på andre sites

Har købt Adidas 360 ATV i år, men kan kun give ret i at de er tunge og noget stive at gå i. Især på stier osv. Derudover er de lige gået i inderstoffet i hælen :no:

 

Ved dog at mange andre i klubben, er meget glade for dem ! Havde tidligere Footjoy Contour som var en fantastisk sko fra start til slut. tror jeg skal have dem igen snart. 

 

pøj pøj men dit valg.

Link til kommentar
Del på andre sites

Har et par Ecco Biom som er et år gamle, de er så gode at gå i at de nu er blevet mine hverdags sko. Købte tidligt på sæsonen et par Nike TW13, en rigtig behagelig sko at have på. Har siden investeret i et par FootJoy Icon, og waow, det er helt igennem en fed sko, men ok du betaler også for dem, de er vandtætte, lavet i læder både inde og ude.

Redigeret af Marthal
Link til kommentar
Del på andre sites

Har købt Adidas 360 ATV i år, men kan kun give ret i at de er tunge og noget stive at gå i. Især på stier osv. Derudover er de lige gået i inderstoffet i hælen :no:

Ved dog at mange andre i klubben, er meget glade for dem ! Havde tidligere Footjoy Contour som var en fantastisk sko fra start til slut. tror jeg skal have dem igen snart.

pøj pøj men dit valg.

Jeg har også haft nogle adidas og de blev også smadret i hælen, men det er de vidst også kendt for :( nu har jeg et par nike lunar og de er kanon de bedste sko jeg har haft til golf

Link til kommentar
Del på andre sites

 men næste gang bliver det igen Ecco Biom det er simpelthen den bedste sko på markedet. 

 

Det syntes jeg ikke :)

 

Jeg bruger:

 

True.jpg

FANTASTISK sko. Det er meget få som har disse sko i Danmark, men har set et par stykker :)

 

Jeg har en meget brud fod, så jeg har brug for en bred sko og det er disse, det er den første sko som jeg kan gå 18 huller i uden problemer, andre sko er alt for stive. I lørdags kørte jeg hjem fra 1½ times træning, var i Netto og handle og opdagede først da jeg kom hjem jeg havde glemt at skifte til alm sko. Ja, de ligner lidt klogs-sko da den har en meget anderledes udformning, der er plads til at bevæge tæerne hvilket giver en helt fantastisk følelse af underlaget du går på. - Ja jeg er helt klart fanboy og må slå en slag for en måske lidt overset sko (endnu).

 

/Lars

Redigeret af Hojbjerg
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har erfaret at der er det forbandende ved sko, at pris og kvalitet hænger  sammen. :P Jeg har spillet med både Ecco, Puma, Addidas og Foot Joy. Tidligere har jeg nok købt for billigt og ikke valgt en sko med læder indvendigt, men for er det et must, ellers slider jeg indersiden af hælen på ingen tid.

 

I øjeblikket spiller jeg med Foot Joy og AdiPure Z. Begge er gode sko, holder vandtæt, og er ikke mærket efter en runde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg startede jo sidste år og har stadig blot små 30 runder i skoene - men de her billige sko har altså virket fint for mig til en start og jeg har ikke haft problemer med fødderne, selv efter en 27 hullers runde

 

De er måske lige stive nok i og luft er ikke det fødderne får mest af og så har indlægget det med at kravle op undervejs på runden

http://www.golfexperten.dk/hi-tec-v-lite-custom-herresko

 

(edit - forkert sko i første link jeg satte ind) 

 

... næste gang tager jeg dog nok nogle andre, eventuelt vil jeg prøve en street model

Redigeret af Christian The Re-Rookie
Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden