Hop til indhold

Scores 2020


Recommended Posts

1 time siden, skrev osholm:

Super runde selv med lidt misses hist og her, de kan sgu sldrig undgåes 😋

hold da op han må være en mirakelmager ham Osholm 🤪 dit golfsæt var billigt til salg for et par uger siden. 
 

Og det ved jeg, bare ærgerligt at man træffer en så gedigen dum beslutning på hul 17, når man godt kan nå fobi bunker uden driver.
Haha.. Ja han kan sgu et eller andet, ham Mr Crocs :D Det var meget tæt på at blive afleveret på genbrug eller noget i den stil ja :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Pinseturnering i klubben (stableford match) i går blev spillet fornuftigt. Så sad vi et par stykker på terrassen bagefter og tænkte at vi da sagtens kunne gå en runde mere :)

 

Runde 1:

Brutto 83, 36 point, 32 puts

3 birdies med en enkelt rigtig god eaglechance

Havde drivet frem til et 8 jern ind på hul 15, det er vist noget af det korteste jeg nogensinde har kunnet vælge i 2. slaget - optur!

 

Med 4 decideret dårligt spillede huller undervejs, er jeg godt tilfreds med scoren .. brænder dog lidt sammen over at slutte med en 6'er efter at have drivet til perfekt center fairway

 

Runde 2:

Brutto 85, netto 74, 29 puts

3 birdies

Taget i betragtning at det bare var en frisk hyggerunde gik det super godt, men igen med udfald på 3-4 huller 

Redigeret af Christian SSGM
  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hurra, endelig en runde hvor jeg spillede hæderligt hele vejen rundt. Det resulterede i 35 point og årets næstbedste runde. 17 ud og 18 hjem. 

 

Det var sådan en runde hvor jeg ikke kunne have scoret ret meget højere med det spil jeg leverede fra tee til green. Jeg havde et holet chip på 8. hul, men på greens var det tæt på og næsten hele vejen rundt. 

 

Dejligt at golfspillet igen var ok... 

  • Like 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Dagens runde var ligeså stabil som den i onsdags. 88 slag og 34 point. 

 

Forni spillede jeg ikke så godt, men jeg formåede at holde bolden i spil og score point. Det blev til 14 point ud.

 

Jeg fik rettet driveren ud på bagni og så blev spillet og scoringen bedre. Det blev til 20 point hjem.

 

En god runde der kunne have været endnu bedre hvis putteren havde været lidt mere varm. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Godt nok en lang runde i dag.

Kolde facts.. 0 Fairways og 0 greens. 98/26p.

Roughen er klippet, hvilket ikke er sket siden sidste år. Man mener ikke den skal klippes omkring bunkerne, så er man så heldig at ramme en bunker og den hopper op, så får man lov til at prøve at høvle sin medbragte le i valgfri grader, gennem et knap halv meter højt rough.

Det ser flot ud, men helt igennem ikke nogen positiv oplevelse og slet ikke, når der er placeret +130bunkere rundt omkring.


 

  • Haha 1
Link til kommentar
Del på andre sites

54 minutter siden, skrev Christian SSGM:

Lige nu sidder jeg og fordøjer endnu en af de alt for mange øl idag og fejrer en makkers 40 års, bl.a. med 2 runder golf ..... men jeg kan godt afsløre jeg har en fadøl tilgode nu 💪 

 

opdaterer i morgen 😜🥃🍷🍺

7️⃣0️⃣✔️  Tillykke!

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, skrev Smut:

7️⃣0️⃣✔️  Tillykke!

 

13 timer siden, skrev Christian SSGM:

Lige nu sidder jeg og fordøjer endnu en af de alt for mange øl idag og fejrer en makkers 40 års, bl.a. med 2 runder golf ..... men jeg kan godt afsløre jeg har en fadøl tilgode nu 💪 

 

opdaterer i morgen 😜🥃🍷🍺

Haha.. Drak du dig ned og så på min regning?

Jeg glæder mig til en opdatering :D

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, skrev Christian SSGM:

 

 

Vi var for trætte til at drikke os helt ned :D 

 

Brutto 79/-4, 26 puts

2 birdies, 11 par, 3 bogyes, 1 double .. and the real kicker .. en 4-dobbelt også undervejs!

https://shotzoom.com/rounds/33847565897#

 

Vi gik bare og hyggede og det var 2. runde allerede med riiiigeligt væske indebords i første runde og frokost, og selv om jeg jo godt kunne se jeg var under hcp, så satte den 8'er på hul 11 ligesom en sten i skoen. Så det var først efter hul 15 jeg lige fik kalkuleret hvad jeg kunne komme hjem med for at bryde 80 .. hvorefter jeg spiller bogey-bogey og så hang det hele på hul 18 og jeg har virkelig haft svært ved at ramme den green i 2 i år.

 

Drive til midten - approach til forkanten, med en pind i bagkanten, men den fik chancen og så stod jeg med et 2,5 meter ned af bakke, som heldigvis sad lige midt i koppen 🥶

 

Begge birdiies var bestemt ikke givet og der var flere andre vildmænd undervejs, men det er åbenbart det som skal til. ... og en masse øl 🍻

 

 

haha - med tanke på hvor længe det her har taget mig, så er der lang vej ned :D 

 

 

(... og nu også med scorekort)

 

Det er stærkt spillet og endelig kan jeg komme af med den øl - DU har fortjent den!
Og skidt pyt med den 8'er, det er stærkt kommet igen :)

Gør det nu ikke til en vane, at gå under 80 og spille halv snalret :D  :D

Skriver du lige en besked med dit nummer, så får du lige sendt en virtuel øl? Ellers skal jeg skrive til restauranten og bede dem have en stor Classic eller hvad du nu lige drikker klar? :D


 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, skrev Nicolai:

Det er stærkt spillet og endelig kan jeg komme af med den øl - DU har fortjent den!
Og skidt pyt med den 8'er, det er stærkt kommet igen :)

Gør det nu ikke til en vane, at gå under 80 og spille halv snalret :D  :D

Skriver du lige en besked med dit nummer, så får du lige sendt en virtuel øl? Ellers skal jeg skrive til restauranten og bede dem have en stor Classic eller hvad du nu lige drikker klar? :D


 


tak! :D 

 

jeg vil hellere få den serveret, hvis muligt ;) jeg er i nærheden af Silkeborg i uge 30 på familie-sommerferien, som holdes med venner og vi regner med at spille lidt golf også rundt omkring 

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, skrev Christian SSGM:


tak! :D 

 

jeg vil hellere få den serveret, hvis muligt ;) jeg er i nærheden af Silkeborg i uge 30 på familie-sommerferien, som holdes med venner og vi regner med at spille lidt golf også rundt omkring 

Det er en aftale - har ferie der, så hvis der er plads og lyst, så kan vi tage en tur på Ry banen 😀

  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Den 7.6.2020 kl. 11:26 , skrev Christian SSGM:

 

 

Vi var for trætte til at drikke os helt ned :D 

 

Brutto 79/-4, 26 puts

2 birdies, 11 par, 3 bogyes, 1 double .. and the real kicker .. en 4-dobbelt også undervejs!

https://shotzoom.com/rounds/33847565897#

 

Vi gik bare og hyggede og det var 2. runde allerede med riiiigeligt væske indebords i første runde og frokost, og selv om jeg jo godt kunne se jeg var under hcp, så satte den 8'er på hul 11 ligesom en sten i skoen. Så det var først efter hul 15 jeg lige fik kalkuleret hvad jeg kunne komme hjem med for at bryde 80 .. hvorefter jeg spiller bogey-bogey og så hang det hele på hul 18 og jeg har virkelig haft svært ved at ramme den green i 2 i år.

 

Drive til midten - approach til forkanten, med en pind i bagkanten, men den fik chancen og så stod jeg med et 2,5 meter ned af bakke, som heldigvis sad lige midt i koppen 🥶

 

Begge birdiies var bestemt ikke givet og der var flere andre vildmænd undervejs, men det er åbenbart det som skal til. ... og en masse øl 🍻

 

 

Jeg tænker lidt at du også snart må være træt af hul 1. 

Link til kommentar
Del på andre sites

35 minutter siden, skrev Engslev:

Jeg tænker lidt at du også snart må være træt af hul 1. 

 

Gik lige årets scores igennem på hul 1.

15 runder registreret i golfshot, 3 gange par og resterende er jeg i snit +1,6 på hullet ... 21 over par! 🤢

 

Det KUNNE godt have noget at gøre med koldstarter :D 

  • Haha 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden