Hop til indhold

Scores 2020


Recommended Posts

3 timer siden, skrev Christian SSGM:

Tak for runden @Engslev 👍

I lige måde, det var hyggeligt. 

Brutto 85. /31 puts.

 

Mit spil bar lidt præg af at driveren ikke sidder for tiden.  Og jeg blokkede eller hookede mine wedges fra ca. 100 meter. 

Jeg var dog meget tilfreds med mine indspil og putningen var også ganske fornuftig da vi nåede bag-9.

 

Bedste huller.

Min par på hul 9, efter et drive der kun var lige forbi dame-tee, og et 3-slag som ramte green, før dem foran var kommet væk 😔.. Egentlig ville jeg slå venstre om green med et 3-jern fra 180 meter i modvind, men fik blokket slaget, og ramte green istedet... UPS, men god par.

Og en god par på hul 13, efter at smidt drivet i åen.

  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, skrev Engslev:

Bedste huller.

Min par på hul 9, efter et drive der kun var lige forbi dame-tee, og et 3-slag som ramte green, før dem foran var kommet væk 😔.. Egentlig ville jeg slå venstre om green med et 3-jern fra 180 meter i modvind, men fik blokket slaget, og ramte green istedet... UPS, men god par.

 

 

Det var både ikke så sjovt .. men også lidt sjovt :D Aner heller ikke lige hvad de havde gang i på den green, 2 stod allerede ved næste hul og de 2 andre var på vej ud af greenen også .. for så at vende tilbage og putte videre

Link til kommentar
Del på andre sites

Dagens runde lignede lidt den i søndags. Enkelte huller hvor jeg spiller rigtig god golf og resten hvor jeg begår dumne fejl der virkelig koster. 

 

Jeg scorer 27 point i dag med 2 birdies og 4 pars. Med min normale stabilitet i spillet burde de 6 huller have medført en nedskrivning. Problemet er at jeg på de øvrige 12 huller kun har 3 boogies og at der var 9 DB eller værre. 

 

Driveren var meget bedre i dag end i søndags. Den kostede på 2 huller og jeg var lidt uheldig på et par andre huller, men der er fremgang. 

 

Mit problem i dag at jeg taktisk set ikke spillede vinden korrekt og så det korte spil. 2 gange slår for langt i medvind og 2 gange får jeg slået et oplæg, der skulle have været kort af bunkere i bunkeren. Med andre fejl i de korte spil så kostede de her fejl minimum 10 slag på runden. 

 

Birdierne kom på 15. og 16.hul hvor jeg endelig havde fået styr på vinden. På 17. hul (100 meter over vand) flækker jeg første slag direkte i vandet. Jeg teer den op igen og er tæt på at hole den, og den ligger til en givet boggie. Det er det jeg tager med fra i dag sammen med driveren... 

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Her ser du ud til at jeg ikke kan spille ni huller uden en tripple og en dobbelt for tiden. Men alligevel spiller jeg i neutral zone, så noget godt må da der være på vej.

https://shotzoom.com/rounds/53557135526#

18 huller i Sorø: To trippler, 2 doubler og alligevel 34 point. (netto +2)
https://shotzoom.com/rounds/55257605276#

9 huller i Næstved: en 4-dobbelt og en dobbelt. 18 point. (netto +1)

Det må da kunne lade sig gøre at luge lidt ud i de store fejl, når jeg egentlig spiller ret godt.
 

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Dagens runde blev på 9 huller, da den bold jeg havde skrevet mig på kun spillede 9 huller. Jeg scorede 17 point og jeg spillede grundlæggende helt ok. 

 

Driveren var tilbage på normalt niveau. Der var et dårligt drive og det kostede ikke rigtigt noget. 

 

Det korte spil kostede nok kun et point eller to hvilket er normalt på 9 huller. 

 

Putteren var næsten varm. Jeg holede ikke noget, men jeg tæt på mange gange og der var ingen 3 puts. 

 

En solid halv runde, der kan bygges videre på... 

 

 

  • Upvote 2
Link til kommentar
Del på andre sites

8 gutter havde en hyggerunde fredag morgen, hvor også @Engslev var ude at lege med. Der var gået lidt vin i den torsdag aften og havde nok et lidt tungt hoved, kunne ikke rigtig finde rytmen for andet end at holde væskebalancen ved lige ;)  .. og det fortsatte resten af fredagen og lørdag, så det har været en hård weekend :D

 

Det blev årets værste, brutto 93/+10 og 39 puts

https://shotzoom.com/rounds/09457325486#

 

Jeg kunne ikke drive og fik hilst på de andre bolde på banen de første 3-4 huller, var simpelt hen overalt :D 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, skrev Christian SSGM:

Det blev årets værste, brutto 93/+10 og 39 puts

 

Den kan jeg slå 🙂 

 

De sidste måneder har været det dårligste jeg kan mindes, at have spillet!

 

De sidste 7 runder hedder, 90, 95, 94, 94, 88, 93, 88 🤢 Spillet føles ikke så dårligt, men alt går den gale vej, det er konstant stolpe ud og lidt tungt at være Peter for tiden 😎

Link til kommentar
Del på andre sites

38 minutter siden, skrev Årgang63:

 

Den kan jeg slå 🙂 

 

De sidste måneder har været det dårligste jeg kan mindes, at have spillet!

 

De sidste 7 runder hedder, 90, 95, 94, 94, 88, 93, 88 🤢 Spillet føles ikke så dårligt, men alt går den gale vej, det er konstant stolpe ud og lidt tungt at være Peter for tiden 😎

Den kan jeg slå.. Ingen under 95 og 2 over 100 :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ligger i år i spændet mellem 81 og 100+.

Bededagsferien er et fint eksempel på hvor langt der er fra mit gode spil - til det ringe.

Fredag netto 87 i Skovbo. Starter med 3 dobbelte og en tripple, og når en +4 og en tripple mere :(
https://shotzoom.com/rounds/19257205236#

Søndag i Næstved:
Igen kan jeg ikke holde tripplerne fra døren, men nøjes da med en enkelt, og spiller faktisk nogenlunde, og ender med en netto 75.
Alligevel er det lidt forbandt, for vi spillede vores Swing Kings turnering, og jeg burde have vundet, men jeg chokede. Den blev vundet i 74 (21 deltagere) og jeg missede to korte puts på de sidste to huller, og toppede mit teeslag på hul 16 ned i hazarden (og brændte en 2 meter fra fringen for min bogey alligevel). 
https://shotzoom.com/rounds/63167495196#

Jeg må se at komme ned i hcp igen - det er alt for løst det jeg laver, og alligevel kan jeg slippe afsted med flere store fejl og alligevel komme rundt i neutral zone. 
Som @Christian SSGM siger - så må ambitionsniveauet op.

  • Like 2
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, skrev Årgang63:

 

Kan man nu ikke engang, have lov til at have sit nederlag i fred 🙂 Hvad så hvis vi siger stableford point 28, 23, 24, 24, 30, 27, 31 😎

Haha.. Ikke når det kommer til dårlige scores.. Det er ligefør jeg giver en øl til hele banden af de aktive herinde, den dag jeg ikke laver en DB eller værre på en runde :D
 

1 time siden, skrev Christian SSGM:

Syntes ambitionsniveauet bliver lavere og lavere herinde. Vi konkurrerer på den forkerte score! 😁

Det er tårnhøjt, nok derfor jeg spiller så elendigt, men har fået lidt tips og tricks til at komme bedre fra tee, altså når man har sigtet 15-30m skævt i 10 år, så tænker jeg der er en del at hente der, men også omkring greens har jeg fået lidt tips, som forhåbentligt kan pille 5-7 slag af, det er hvertfald der jeg taber rigtig rigtig mange slag/point.

1 time siden, skrev osholm:

Se det på den lyse side.. du har ikke ramt 200.... endnu

Min alltime er nok omkring 130, så der er da et stykke vej endnu :D

  • Like 1
  • Haha 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden