Hop til indhold

Hvordan går det med scoren 2016?


Nicolai

Recommended Posts

9 minutter siden, nAlen skrev:

Så blev der gennemført endnu en lille hyggerunde heroppe i det høje nord....

 

Skulle lige ud og teste spillet af inden 54 hullers turnering henover weekenden, og på trods af et par små fuckups (en lostball og en i vandet) så gik det egentligt sådan nogenlunde. Over de sidste par dage har de klippet og tromlet greens så de var noget hurtigere end de har været det sidste stykke tid, men idet der er påtænkt at de skal klippes og tromles igen i morgen, samt klippes lørdag morgen, så bliver de nok sæsonens hurtigste i weekenden - Fed udfordring :) 

 

Fik hutlet mig rundt i 79 slag (+8), ikke i sig selv prangende, men to doublebogeys og 4 3 put, så er det vel nogenlunde hvad jeg kan forvente. Putteren må gerne være lidt varmere i weekenden dog.

 

Rammer 11 greens, så den del er bestået, men 34 putts er lige en håndfuld for mange.

 

Tak for spillet @Gålfer det var sgu en rigtig hyggelig runde :) 

 

Det lyder sgu fedt! Det er bare sjovere at putte på hurtige Greens :) 

 

fedt du fik lokket @Gålfer med! Er sikker på det har været hyggeligt :) Mads, hvordan var det at spille en anden bane? Tænker det må ha' været fedt at prøve noget nyt i hvert fald :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var super fedt.

Endeligt prøvet en anden bane, og så var jeg super heldig med at gå med 2 gutter der klikkede med det samme, jeg ville ønske jeg boede tættere på Hjørring for at sige det som det er, der er ingen som de 2 i min klub, og her overdriver jeg bestemt ikke.

Banen var overdrevet fed, de vildeste kælke bakker. Den stod godt, det må jeg sige, der er anderledes styr på det der.

Jeg spillede på et tidspunkt lidt foran vores makker i slag spil, faktisk foran ham op til hul 14-15 stykker, MEN han havde en vild off dag, men nAlen gled fra os andre stille og roligt, slår sin driver godt og langt og resten hænger rigtigt godt med også, så forstår udmærket godt hvorfor han er stabil i den bedre ende.

Var naturligvis selv en kende ude af zonen og kom faktisk aldrig rigtigt ind i den, men havde nu heller ikke tid til andet end at forsøge at suge til mig af bane design og prøve at følge med rundt så godt jeg kunne, det gik af og til rimeligt, men for det meste en kende til den ringe side, usikkerheden over aldrig at ha spillet banen var tydelig at mærke, selv på de huller hvor jeg kunne se forløb.

 

Alt i alt, 5½ stjerner ud af 5 mulige, for super humør, fed bane, fedt selskab, et par gode løsninger her og der i spillet, og en kæmpe en på opleveren.

 

  • Upvote 2
Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Gålfer skrev:

Det var super fedt.

Endeligt prøvet en anden bane, og så var jeg super heldig med at gå med 2 gutter der klikkede med det samme, jeg ville ønske jeg boede tættere på Hjørring for at sige det som det er, der er ingen som de 2 i min klub, og her overdriver jeg bestemt ikke.

Banen var overdrevet fed, de vildeste kælke bakker. Den stod godt, det må jeg sige, der er anderledes styr på det der.

Jeg spillede på et tidspunkt lidt foran vores makker i slag spil, faktisk foran ham op til hul 14-15 stykker, MEN han havde en vild off dag, men nAlen gled fra os andre stille og roligt, slår sin driver godt og langt og resten hænger rigtigt godt med også, så forstår udmærket godt hvorfor han er stabil i den bedre ende.

Var naturligvis selv en kende ude af zonen og kom faktisk aldrig rigtigt ind i den, men havde nu heller ikke tid til andet end at forsøge at suge til mig af bane design og prøve at følge med rundt så godt jeg kunne, det gik af og til rimeligt, men for det meste en kende til den ringe side, usikkerheden over aldrig at ha spillet banen var tydelig at mærke, selv på de huller hvor jeg kunne se forløb.

 

Alt i alt, 5½ stjerner ud af 5 mulige, for super humør, fed bane, fedt selskab, et par gode løsninger her og der i spillet, og en kæmpe en på opleveren.

 

 

Hvis du en dag vil prøve en bane fra aller øverste hylde i Danmark (jeg er sikker på, at @nAlen vil være enig), så skal du komme til Lübker en dag :thumbsup:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er i USA fra 8-24 august, så den måned er hurtigt gået... Men lad os se om vi kan finde en runde derefter.

 

Godt nok er det arbejde, men jeg skal da også spille en del golf i weekenderne, blandt andet har jeg tid på Torrey Pines South og North til en lang dag på golfbanen... Og så bliver der også en gensyn med denne bane: 

Alt i alt bliver det nok en god tur :thumbsup:

Link til kommentar
Del på andre sites

På 7/26/2016 den 22:29 , TLP skrev:

6. runde i dag i løbet af de sidste 2 måneder. Når desværre ikke så mange runder.

 

0 opvarmning - altid direkte ud til 1. tee. Og efter 7 udstrækninger afsted på 1. hul :) 

 

34 point blev det til med ganske fornuftigt spil på bag-9.

 

Alle 6 runder med point mellem 32 og 34 point. Det må være den afslappede holdning, som gør, at jeg kan score fornuftigt på trods af de få runder, jeg får spillet.

Sjovt du siger det - jeg har det på samme måde :)

Jeg får overhovedet ikke trænet i år - har kun været ude 3 gange, men har lavet 34, 34 og 35 point.

I mit hovede ved jeg at jeg ikke kommer til at spille en fantomrunde, og så er man som du siger bare det mere afslappet med tilgangen til bolden. 
Den ene ærgrer mig dog stadig lidt, lå lige udenfor green i 3 slag på et par 5. Måtte bruge 3 (!!) forsøg på at få den på green til en streg. Den gør sgu alligevel lidt ondt :P

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutter siden, SPetersen skrev:

 

Hvis du en dag vil prøve en bane fra aller øverste hylde i Danmark (jeg er sikker på, at @nAlen vil være enig), så skal du komme til Lübker en dag :thumbsup:

Tror faktisk jeg nævnte Lübker som en klart kandidat til en runde for ham hvis han vil se en rigtig lækker bane :)

 

Derudover fremhævede jeg Holstebro og Trehøje som to lækre baner der ligger i rimelig fornuftig afstand fra ham ;)

 

Jeg er sgu nok klar på en runde mere i Lübker igen engang - Den er godt nok lækker :D 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, nAlen skrev:

Tror faktisk jeg nævnte Lübker som en klart kandidat til en runde for ham hvis han vil se en rigtig lækker bane :)

 

Derudover fremhævede jeg Holstebro og Trehøje som to lækre baner der ligger i rimelig fornuftig afstand fra ham ;)

 

Jeg er sgu nok klar på en runde mere i Lübker igen engang - Den er godt nok lækker :D 

 

Du siger bare til, når du vil rundt på Lübker igen. Jeg går meget gerne med :thumbsup:

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

8 timer siden, SPetersen skrev:

Alt i alt bliver det nok en god tur :thumbsup:

Det lyder ellers som en JÆVNT kedelig tur! Og så skal du ud at spille den der SKOD bane igen :wub: Fy for pokker jeg er godt nok MEGA meget misundelig. Jeg går ud fra at du tager dit eget udstyr med på turen :D 

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

58 minutter siden, Gålfer skrev:

Vi ser bare på det Søren, når vi når derhen af!
Går selv på 5 større sager for Lego i starten af August, så skal lige holde pickuppen i sporret, og ved ikke rigtigt hvor langt det strækker sig ~

 

 

Nu skal du ikke glemme at tegne lidt på putteren når du har 5 ledige minutter.. Jeg er ret spændt på at se hvad det projekt ender med :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Man skal aldrig vide sig sikker i golf.

 

De sidste 4-5 runder har jeg ligget stabilt i 90 slag +/- 2-3 slag, og har haft det rigtig godt med det.

 

I dag havde vi så første runde af en 3 dages turnering. Hjemmebanen kom først, og der var meget lidt der lykkedes. Jeg brugte hele 101 slag, så endte på en 11. plads med 79 slag. Det skal gå meget godt på de 2 andre baner hvis jeg skal gøre mig forhåbninger om at ende i top 3.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Fin runde i dag, fra de bagerste klodser GolfShot

 

Driveren som har drillet, blev kun brugt på de 2 huller, hvor der er rigtig god plads, ellers var det 5 wooden.

Giver klart en mere positiv runde, når jeg slipper for irritationen over de ringe sving :)

 

2 unødvendige 3 putt og et par disideret dårlige sving, koster de db'er så skæmmer scorekortet:baby: men alt i alt meget tilfreds.

Link til kommentar
Del på andre sites

@nAlen

Nemlig, jeg får kigget på noget her i weekenden og så smider jeg et par forslag op :)

@SPetersen

Undskyld, Simon :)

 

Hvor er jeg dog bare en skrøbelig lille uprøvet dreng, med et hav af følelser, på en golf bane.

Dagens kolde fakta:

Bogey,par,par,birdie,par,par,par. I par efter 7.

Går mod 8 tee, en gut sidder på en bænk og spørger om hvordan det går.

Jeg slår et max dårligt drive uden sammenligning med runden hidtil, og løser hullet fantastisk dårligt til en direkte Dobbelt bogey.

Hul 9 par igen, 10 par, 11 par, 12 par. Er 2 over efter 13 huller.

Her ser jeg 2 nybegyndere gå foran, de snakker og jeg sætter bare fingeren for munden og siger vi ikke snakker, men bagefter.

Bogey, bogey og bogey, den sidste bogey slipper jeg dem af syne på 15.

Er nu fri for mennesker igen i syne.

hul 16, par, 17 par.

Hul 18, ser jeg en oppe ved klubhuset og vold kikser hullet til dobbelt bogey, naturligvis! fristes jeg til at sige.

 

Der er vidst ikke andet at sige til det at jeg er ufatteligt skrøbelig hvad det angår og skal klart arbejde på det mentale aspekt.

Det går ikke jeg er så nem at få ud af den.

78 slag i alt fik jeg hamret det op på.

 

Tager det med et smil, og oprejst pande, der var uhyggeligt mange puts der lå til at blive smidt i, tæt på, desværre var jeg ikke skarp i dag på den konto.

Min markør er dame, og hun fortrækker også vi går diciplineret uden alt for meget snak, og når vi snakker, er det på stierne mellem hullerne.

 

Så jeg har bare en ting at sige til mit spejlbilled på væggen, smil og arbejd med det, for du kan jo godt.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Dagens runde var godt nok en underlig en.... Enten var det rigtig godt, eller også var det rigtig skidt! Scoren endte med 91 slag, men jeg er 16 over på fire huller, så resten har ikke været så slemt.

 

Dagens højdepunkt var helt klart hul 10 (472m par-5), hvor jeg slår et rigtig godt teeslag og et super andetslag med 3 wood til 11 fod for en eagle :thumbsup:

 

http://www.gamegolf.com/player/spetersen/round/1077370

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden