Hop til indhold

Hvad har du købt idag?


Christian SSGM

Recommended Posts

Hej, inspireret af øvrige forums jeg deltager i og for at have lidt at snakke om henover den kommende vintersæson, kunne det være sjovt at poste hvad man har investeret i, hvad enten det er koncertbilletter, fiskespa til konen eller en ny blyantspidser ... det kan blive inspirerende :)

 

Jeg lægger ud, smuttede omkring shoppen i klubben idag og fik nyt grip på GW og putter. Tidligere idag var jeg omkring T-hansen og hente P-skive og gummimåtter til den gamle Passat jeg hentede i onsdags 

 

... det er et noget andet greb og kontrol man har med putteren nu! :)

 

 

golf-pride-tour-velvet-mids.jpg

 

 

41MiCP5BViL._SY300_.jpg

 

 

44839_0_m_400_700.jpg

 

44694_0_m_400_700.jpg

 

1234846_10201153906182735_1148414355_n.j

Link til kommentar
Del på andre sites

Har ikke købt noget endnu, men overvejer meget kraftigt at køre ud i klubben og købe et Super stoke Grip til min putter. Hvis det holder op med at regne.

 

:D .. tror jeg tager tidligt fri (her stråler solen fra blå himmel) og går en halv runde efter frokost og får prøvet putteren af på banen med det nye grip, på øvegreen og par 3 banen forleden var det i hvert fald en spændende oplevelse

Link til kommentar
Del på andre sites

Et superstroke 3.0 puttergrip. Så må vi se hvornår jeg får det sat på - og om jeg kan finde ud af det.

 

Jeg går ud fra der skal lidt ekstra vægt på gripsiden, for at udligne vægtforskellen til mit nuværende grip. 

 

Det skal du garanteret (have mere grip vægt). Jeg mener at jeg kom 25 gram (oven i de 50 gram LHW foreslog med mit tidligere grip) mere grip vægt i min, så jeg nu har 75 gram i. Jeg vejede de to grips mod hinanden, og fandt forskellen.

Putteren føles rigtig god nu  :thumbsup:

 

PS: Det er for resten et 5.0 jeg har :)

Redigeret af kennyboy
Link til kommentar
Del på andre sites

Det skal du garanteret (have mere grip vægt). Jeg mener at jeg kom 25 gram (oven i de 50 gram LHW foreslog med mit tidligere grip) mere grip vægt i min, så jeg nu har 75 gram i. Jeg vejede de to grips mod hinanden, og fandt forskellen.

Putteren føles rigtig god nu  :thumbsup:

 

PS: Det er for resten et 5.0 jeg har :)

 

5.0 blev for voldsom synes jeg.

 

...og ja, jeg har netop tænkt mig at veje mig frem til forskellen mellem de to, og så finde en eller anden måde at tilføre lidt vægt. Der burde være et insert i skaftet, så enten skal jeg have fundet et andet der vejer x-gram mere, ellers skal jeg bare have fundet en måde at tilføre de sidste gram.

 

Hvordan tilførte du vægten?

Link til kommentar
Del på andre sites

Denon AVR 1513

en lille surround receiver til erstatning for den 14 år gamle denon receiver vi har brugt et par år for længe, hvor radio tuner og bagkanaler er døde og sw kanalen støjer ...

 

det var vist på tide :D

 

På kø tilbud i den lokale nye HiFi klub forretning, 999,-

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5.0 blev for voldsom synes jeg.

 

...og ja, jeg har netop tænkt mig at veje mig frem til forskellen mellem de to, og så finde en eller anden måde at tilføre lidt vægt. Der burde være et insert i skaftet, så enten skal jeg have fundet et andet der vejer x-gram mere, ellers skal jeg bare have fundet en måde at tilføre de sidste gram.

 

Hvordan tilførte du vægten?

 

Jeg har et stykke blyplade som jeg skar et stykke af. Så rullede jeg det sammen så det passede ned i skaftet. Derefter hamrede jeg en lille krave på blyrullen, så den ikke falder ned i skaftet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden