gnisten (RIP 2017) Posted October 19, 2013 Report Posted October 19, 2013 Ja, men så kan man jo lige købe en bag med eller noget andet godt Siger du en uge efter man har købt, Nå du har alligevel heller ikke Copenhagen bags kan jeg se , Jeg blev ikke en bedre golfspiller af det køb ,men nu nænner jeg ikke at hamrer køllerne ned i den , så jeg er nok blevet bedre at spille med Quote
Hojbjerg Posted October 25, 2013 Report Posted October 25, 2013 Ja, men så kan man jo lige købe en bag med eller noget andet godt Hey Kan du ikke lige opklare noget for mig omkring Titleist RC13 bag'en: TLP side: Fuld intern rørkonstruktion Pro golf: Gennemgående gardiner Hvad er rigtigt? Kan slet ikke finde noget konkret eller på producentens hjemmeside eller finde billeder set oppe fra så jeg kan se hvordan den er delt i toppen. Quote
TLP Posted October 25, 2013 Report Posted October 25, 2013 Hey Kan du ikke lige opklare noget for mig omkring Titleist RC13 bag'en: TLP side: Fuld intern rørkonstruktion Pro golf: Gennemgående gardiner Hvad er rigtigt? Kan slet ikke finde noget konkret eller på producentens hjemmeside eller finde billeder set oppe fra så jeg kan se hvordan den er delt i toppen. Det må jeg lige tjekke efter. Jeg har oversat fra min leverandør, hvor teksten var på engelsk. Dog står de på fjernlager, så jeg kan ikke tjekke det lige nu og her. Skal nok vende tilbage. Quote
TLP Posted October 27, 2013 Report Posted October 27, 2013 Hey Kan du ikke lige opklare noget for mig omkring Titleist RC13 bag'en: TLP side: Fuld intern rørkonstruktion Pro golf: Gennemgående gardiner Hvad er rigtigt? Kan slet ikke finde noget konkret eller på producentens hjemmeside eller finde billeder set oppe fra så jeg kan se hvordan den er delt i toppen. Jeg har nu tjekket baggen. Og jeg har skrevet forkert. Der er gennemgående gardiner. Quote
DanishGolfGoat Posted October 29, 2013 Report Posted October 29, 2013 Ja så fandt jeg lige mit indre kvindegen frem og voldshoppede lidt (set iht at jeg normalt ikke køber så meget ind) disse ting fandt frem til at blive trukket fra min konto Nike golf stormfit waterproof suit Nike golf hyper thermal pro base layer (2 stks) Adidas vest perf texture v-neck (2 stks) Nike golf lambswool seamless vest (2 stks) Palmgrove top roll neck (2 stks) Palm grove Classic trousers (2 stks) Adidas socks (6 par) Srixon Ad333 (5 kasser) taylormade 2013 stratus Cold (2 stks) gider ikke skrive alle småting såsom tees etc kørekort til bil (altså - tilmeldt mig undervisning!! - skal jo bestå, så jeg kan komme med i æselgruppen til WMG-open 2013) Så nu holde jeg mig lidt tilbage.... indtil den dag jeg mener jeg burde se lidt mere tjekket ud, og så købe en afstandsmåler Quote
Hojbjerg Posted October 29, 2013 Report Posted October 29, 2013 (edited) Ja så fandt jeg lige mit indre kvindegen frem og voldshoppede lidt (set iht at jeg normalt ikke køber så meget ind) disse ting fandt frem til at blive trukket fra min konto Nike golf stormfit waterproof suit Nike golf hyper thermal pro base layer (2 stks) Adidas vest perf texture v-neck (2 stks) Nike golf lambswool seamless vest (2 stks) Palmgrove top roll neck (2 stks) Palm grove Classic trousers (2 stks) Adidas socks (6 par) Srixon Ad333 (5 kasser) taylormade 2013 stratus Cold (2 stks) gider ikke skrive alle småting såsom tees etc kørekort til bil (altså - tilmeldt mig undervisning!! - skal jo bestå, så jeg kan komme med i æselgruppen til WMG-open 2013) Så nu holde jeg mig lidt tilbage.... indtil den dag jeg mener jeg burde se lidt mere tjekket ud, og så købe en afstandsmåler Mr. Big Spender Altid lækkert med nyt tilbehør. Edited October 29, 2013 by Hojbjerg Quote
DanishGolfGoat Posted October 29, 2013 Report Posted October 29, 2013 Hm, fandt lige en fejl.... Skulle stå WMG 2014... Ja, hvis man ikke kan bruge tøjet på golfbanen, kan man jo altid bruge det privat.... Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Hojbjerg Posted October 31, 2013 Report Posted October 31, 2013 Julen kommer tidligt i år Odyssey 2-ball Blade White Ice Kom så forår eller skal jeg virkelig ud i kulden... Quote
gnisten (RIP 2017) Posted October 31, 2013 Report Posted October 31, 2013 nu er det jo ikke koldt , og der er stadig grønne greens . så kom du bare ud og prøv Quote
bagge Posted November 2, 2013 Report Posted November 2, 2013 Det var jo den 1. i går,- så kørte forbi pro-shoppen og fik en Cobra Hybrid AMP 4 H stiff med hjem. På vejen hjem kørte jeg også lige forbi en Hyundai forhandler. Betalte for 2 stk nye biler,- så var den løn ligesom brugt Quote
Nik Posted November 2, 2013 Report Posted November 2, 2013 På vejen hjem kørte jeg også lige forbi en Hyundai forhandler. Betalte for 2 stk nye biler,- så var den løn ligesom brugt 1 til dig selv og en til konkurrence her på VMG! Kanon tiltag :D Quote
Tom A Posted November 2, 2013 Report Posted November 2, 2013 Det var jo den 1. i går,- så kørte forbi pro-shoppen og fik en Cobra Hybrid AMP 4 H stiff med hjem. På vejen hjem kørte jeg også lige forbi en Hyundai forhandler. Betalte for 2 stk nye biler,- så var den løn ligesom brugt Enten så har du købt 2 minibiler, eller også får du en god hyre Quote
Den Glade Golfer Posted November 2, 2013 Report Posted November 2, 2013 (edited) Enten så har du købt 2 minibiler, eller også får du en god hyre Hvis man har en god hyre, så vælger man ikke Hyundai ;-) Edited November 2, 2013 by Den Glade Golfer 1 Quote
Årgang63 Posted November 2, 2013 Report Posted November 2, 2013 Det var jo den 1. i går,- så kørte forbi pro-shoppen og fik en Cobra Hybrid AMP 4 H stiff med hjem. På vejen hjem kørte jeg også lige forbi en Hyundai forhandler. Betalte for 2 stk nye biler,- så var den løn ligesom brugt Sådan er vi fra Djursgolf, når vi shopper, så har vi spendere bukserne på Quote
MTeis Posted November 6, 2013 Report Posted November 6, 2013 (edited) Anskaffede mig en brugt Callaway X460 Driver, men den ser ud som ny. Spændende at se hvad den gør/ikke gør for mit pt. eneste Tee slag på Par-3 banen, hvor en driver eller anden kølle reelt kan bruges. Er ny golfer fra 2013, så tidligere i år er indkøbt: Cobra Carbon CB jern 3-pw forlænget 1" (her fra siden) Mizuno MP-T 102 putter. Milled, forged, 1025 steel, 34,5 Wilson 1200 Wedge 60* SW: Mizuno MX-15, forlænget 1/2 Men så er jeg vist også klar til sæson 2014, hvor jeg får min debut på stor bane Edited November 6, 2013 by MTeis Quote
Christian SSGM Posted November 6, 2013 Author Report Posted November 6, 2013 Anskaffede mig en brugt Callaway X460 Driver, men den ser ud som ny. Spændende at se hvad den gør/ikke gør for mit pt. eneste Tee slag på Par-3 banen, hvor en driver eller anden kølle reelt kan bruges. Er ny golfer fra 2013, så tidligere i år er indkøbt: Cobra Carbon CB jern 3-pw forlænget 1" (her fra siden) Mizuno MP-T 102 putter. Milled, forged, 1025 steel, 34,5 Wilson 1200 Wedge 60* Men så er jeg vist også klar til sæson 2014, hvor jeg får min debut på stor bane Det skal nok blive spændende at komme ud på den store legeplads Er der også et sandjern i det sæt, ellers tænker jeg at du har et ret stort gap mellem pw og dit 60 graders lobwedge Quote
Pastorius Posted November 6, 2013 Report Posted November 6, 2013 Ikke noget - og det kan egentlig godt være at der lige skal holdes en pause på den konto. Sad og kiggede budget/regnskab i går aftes og fandt ud af jeg har brugt 1000-1500 mere på golf (alt incl. Greefee - rejser - turneringer - udstyr - tøj - burger - fadøl) end jeg gik og regnede med. Nå ja... det var pr. måned :/ Quote
MTeis Posted November 6, 2013 Report Posted November 6, 2013 Det skal nok blive spændende at komme ud på den store legeplads Er der også et sandjern i det sæt, ellers tænker jeg at du har et ret stort gap mellem pw og dit 60 graders lobwedge Sand jern tilføjet Quote
Christian SSGM Posted November 6, 2013 Author Report Posted November 6, 2013 Ikke noget - og det kan egentlig godt være at der lige skal holdes en pause på den konto. Sad og kiggede budget/regnskab i går aftes og fandt ud af jeg har brugt 1000-1500 mere på golf (alt incl. Greefee - rejser - turneringer - udstyr - tøj - burger - fadøl) end jeg gik og regnede med. Nå ja... det var pr. måned :/ Ouch Er ikke helt sikker på jeg vil gøre regnskabet præcist op, men vil tro golfudstyr, greenfee's og turneringer også udgør et lidt større beløb end jeg forventer/frygter, dog ikke helt deroppe Sad også lige og var igang med at bestille lidt ny grej til hjemmecomputeren, men har besluttet at trække den en måned mere Quote
Recommended Posts