Hop til indhold

Hvordan går det med scoren 2012?


rene20

Recommended Posts

Konge bagni!! +1, det må trodsalt få hovedet op igen efter en træls forni.

Åh Jo hovedetkom op, og det var godt nok svært at putte på hul 18, da armene nærmest også var over hovedet :P Havde en 3-meter for birdie, l

Redigeret af Engslev
Link til kommentar
Del på andre sites

Fik ikke birdien :no: Fik nok skrevet det det forkert, men puttet var sådan lidt med pulsen oppe, da jeg havde en 3-meter for birdie, og ville have spillet bagni i par hvis den var gået i

Ærgerligt. Jeg forstod den som den blev holet, men stadig flot! Den ville jeg nu gerne have gået i dagens match :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Efter en dobbelt træningslektion i går, hvilket var meget tiltrængt, da jeg ikke har fået undervisning i ca. 1 år, så kom der gang i noget, der ligner pænt golfspil.

18 huller i god vind på Ledreborg gav 34 point på kontoen. Det lyder selvfølgelig ikke af så meget i forhold til alle de reguleringer, man kan læse i denne tråd, men jeg har fundet så meget - både ved min driving og ved mine jernslag, at der ligner rigtig golf, når jeg slår slagene :)

Yderst tilfredsstillende - og det bliver fulgt op med træning om 2 og 4 uger igen, så det hele ikke glemmes igen - og de gamle unoder kommer frem igen.

http://golfshot.com/Rounds/Detail/155-10741743-10741910

Link til kommentar
Del på andre sites

Fik lige spillet 9 huller på hjemmebanen her til formiddag :D

Super start på runden, med birdie, par, bogey, bogey.......

Resultat 20 pts, og nyt hcp. :)

Efter de 9 huller, gik vi(@briandenver) over på vores 9 hullers bane og spillede 9 huller der.... :) (den store bane var lukket efter de første 9 huller). Det gik også ganske udemærket...... bla. et 7 jern fra 155 mtr. fra tyk rough.... til 2 mtr. fra pinden :phone:

Link til kommentar
Del på andre sites

Så blev det efter lang tid, tid til endnu en regulering. Hele 40 point blev det til da jeg vi nåede klubhus, ovenikøbet med en sikker birdie på 18. Ja faktisk drivede jeg på green fra tee 282 meter og lå med eagle putt, som da også fik chancen men ville ikke i - øv :D. Ganske stabilt spil, forset fra en bold på hul 2 som ville out. 20 på forni og 20 på bagni.

Link til kommentar
Del på andre sites

Så blev det efter lang tid, tid til endnu en regulering. Hele 40 point blev det til da jeg vi nåede klubhus, ovenikøbet med en sikker birdie på 18. Ja faktisk drivede jeg på green fra tee 282 meter og lå med eagle putt, som da også fik chancen men ville ikke i - øv :D. Ganske stabilt spil, forset fra en bold på hul 2 som ville out. 20 på forni og 20 på bagni.

Må indrømme det er flot du sådan kan blive ved, jeg havde lidt forventet du ramte en mur deromkring handicap 9. Men al den træning du lægger i det ser da ud til at virke.

Tillykke med det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Må indrømme det er flot du sådan kan blive ved, jeg havde lidt forventet du ramte en mur deromkring handicap 9. Men al den træning du lægger i det ser da ud til at virke.

Tillykke med det.

Tak - det er glædeligt at det lønner sig!

Indtil videre jeg ikke hvad det vil sige at møde en mur.. eller det gør jeg, men det er endnu ikke sket og vil ikke engang overveje det, for så kommer det nok! ;)

Idag blev det til 1 time inden 18 huller og lidt over 1 på rangen bagefter, så bliver da til lidt..

Link til kommentar
Del på andre sites

Muren hedder fuldtidsarbejde kombineret med børn ;)

Det er et spørgsmål om prioritering (og om at være omgivet af de rette mennesker). Som min gamle finske chef altid sagde, med stærk accent, når jeg brokkede mig over at have for meget at lave: "You may delegate!"

(Mao. konen passer børnene, kollegerne dit arbejde og du spiller golf).

Redigeret af Pastorius
Link til kommentar
Del på andre sites

Det er et spørgsmål om prioritering (og om at være omgivet af de rette mennesker). Som min gamle finske chef altid sagde, med stærk accent, når jeg brokkede mig over at have for meget at lave: "You may delegate!"

(Mao. konen passer børnene, kollegerne dit arbejde og du spiller golf).

Hehe jeg klager skam heller ikke, aftalen med min kone var da jeg blev medlem af klubben var at det også skulle bruges, mindst 1-2 runder om ugen ellers ville det være for dyrt med medlemskab.

Har allerede 6 runder booket over de næste 12 dage så lidt golf bliver det da til.

Mht. at gå meget ned i hcp. så er det flot at kastbjerg har nået så meget på så kort tid, og grunden til det er at han har tiden til at spille og træne, nogen af os arbejdsramte spiller måske et par runder om måneden, selv jeg kan mærke på mit spil at det bliver bedre/dårlige hvis der går for lang tid i mellem at jeg kommer ud.

Vil tror at kastbjerg i år har spillet mere end mange almindelige klubgolfer gør på flere år, og ja jeg er misundelig :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Hehe jeg klager skam heller ikke, aftalen med min kone var da jeg blev medlem af klubben var at det også skulle bruges, mindst 1-2 runder om ugen ellers ville det være for dyrt med medlemskab.

Har allerede 6 runder booket over de næste 12 dage så lidt golf bliver det da til.

Mht. at gå meget ned i hcp. så er det flot at kastbjerg har nået så meget på så kort tid, og grunden til det er at han har tiden til at spille og træne, nogen af os arbejdsramte spiller måske et par runder om måneden, selv jeg kan mærke på mit spil at det bliver bedre/dårlige hvis der går for lang tid i mellem at jeg kommer ud.

Vil tror at kastbjerg i år har spillet mere end mange almindelige klubgolfer gør på flere år, og ja jeg er misundelig :D

Du har nok ret :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Hehe jeg klager skam heller ikke, aftalen med min kone var da jeg blev medlem af klubben var at det også skulle bruges, mindst 1-2 runder om ugen ellers ville det være for dyrt med medlemskab.

Har allerede 6 runder booket over de næste 12 dage så lidt golf bliver det da til.

Mht. at gå meget ned i hcp. så er det flot at kastbjerg har nået så meget på så kort tid, og grunden til det er at han har tiden til at spille og træne, nogen af os arbejdsramte spiller måske et par runder om måneden, selv jeg kan mærke på mit spil at det bliver bedre/dårlige hvis der går for lang tid i mellem at jeg kommer ud.

Vil tror at kastbjerg i år har spillet mere end mange almindelige klubgolfer gør på flere år, og ja jeg er misundelig :D

Ja, helt enig.

Selvom jeg spiller rimelig ofte kan jeg mærke der sker noget hvis man får spillet/trænet en tre-fire dage i træk. Jo mindre golf man har i bagkataloget, desto vigtigere vil jeg tro det er at få spillet jævnligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Spiller meget stabilt for tiden, sidste 3 runder mellem 33 og 36 point. Skal spille lübker på mandag og hvis svinget er med på banen og egoet ikke lokker til dumheder, skulle der kunne scores :)

I forhold til indsats kontra udbytte, så er min erfaring at 2 gange om ugen, kun rækker til at vedligeholde spillet, skal det blive bedre, så skal der mere til.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden