Hop til indhold

Hvordan går det med scoren 2012?


rene20

Recommended Posts

Ny god runde til onsdagsgolf, 22 ud, 18 ind, 40 point og nyt hcp på 15,2

Spiller forni 4 over par, for lidt præstations angst på bagni og for slået en del løse slag, men redder den hjem på gode 2.slag

Flot og tillykke. Du er rykket pænt ned i år ikke?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er sgu godt gået. Ville gerne have lidt stabilitet ind i mit spil snart. Det kunne være rart at prøve :)

Man skal passe på med hvad man ønsker sig, man risikerer at få det. Jeg har også fået stabilitet i mit spil (scores i hvert fald). Desværre er det på et niveau der ligger i neutral zone, og jeg mener jo egentlig ikke jeg er færdig med at skulle gå ned, så det er lidt træls :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Man skal passe på med hvad man ønsker sig, man risikerer at få det. Jeg har også fået stabilitet i mit spil (scores i hvert fald). Desværre er det på et niveau der ligger i neutral zone, og jeg mener jo egentlig ikke jeg er færdig med at skulle gå ned, så det er lidt træls :D

Det er vel egentlig normalt nok, når man går så meget ned, som du lige har gjort. At det derefter lige skal finde sit faste leje, før man så kan arbejde videre igen.

Og jeg vil stadig gerne have lidt mere stabilitet. Jeg svinger mellem omkring 15 og 38 point :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kører for dig Peter :thumbsup:

Tillykke Peter med den store fremgang. Er der noget specielt du har ændret i dit spil eller er det "bare" blevet mere stabilt :rolleyes: Måske andre kunne have glæde af din "spilændring" eller tilgang til golfspillet. :thumbsup:

Flot! Tillykke med det.

Tak skal i have.

Hvis jeg skal komme med et bud på årsagen til fremgangen og stabiliteten, så må det være, at jeg prøver at slå de slag jeg er god til.

Jeg er ikke god med en driver, så jeg spiller ikke med driver, men slår ud med hybrid, meget sjældent at jeg er i problemer fra tee, en dårligt ramt hybrid betyder lidt kortere, ikke out.

Jeg satser ikke fra et dårligt leje, går hellere ned i jern.

Min styrke ligger i det korte spil, på min hjemmebane er der ingen transportslag. En runde består af 1. slag fra tee og så hedder det enten pitch, chip, put eller på et enkelt hul 8-9 jern ind til green. Vores bane er meget smal, greens meget små, skov og dræber rough alle steder.

Summa summarum kend dine styrker og svagheder og spil efter det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Første gang jeg spiller 18 huller i dag til klubbens "Høstmånedsturnering". En turnering for os der ikke er gode nok til at spille klubmesterskab :D

Gik en ikke så god for-9 på 12 point, men tog så revanche på bag-9 med 23 point = 35 point i alt. Det blev til en anden plads i min række, og det var jeg godt tilfreds med.

Link til kommentar
Del på andre sites

Første gang jeg spiller 18 huller i dag til klubbens "Høstmånedsturnering". En turnering for os der ikke er gode nok til at spille klubmesterskab :D

Gik en ikke så god for-9 på 12 point, men tog så revanche på bag-9 med 23 point = 35 point i alt. Det blev til en anden plads i min række, og det var jeg godt tilfreds med.

Godt comeback :-) Tillykke med andenpladsen :thumbsup:

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden