Hop til indhold

Hvordan går det med scoren 2012?


rene20

Recommended Posts

Der er gået noget helt galt da vi regnede sammen kan jeg se. I gennemgang af scorekort (den er afleveret, men har lavet en kopi i excel) viser at pointgivningen er 42 istedet for 38. Synes egentlig også det var lidt mærkeligt at jeg laver så god en runde også "kun" scorer 2 bedre end hcp.. arrrrh vel!? meeeen hvis fejlen var modsat var det værre ;)

Jeg har tildeldt 8 slag i intervallet hcp. 6,9-7,7.

Hmm... Man kan så konkludere at du ikke får 12 i matematik.... Men du gør det uanmindeligt godt på golfbanen, det er lidt vildt... Thumps up

Link til kommentar
Del på andre sites

Så var jeg også en tur på banen i dag det blev til en 74 og aldrig har jeg haft sådan en kulørt scorekort :) det blev til 4 birdies og 1 eagle så der var også en masse som ikke var så godt :(

http://golfshot.com/Rounds/Detail/175-11206531-11206718

Der er dig et lille men, spillede fra rød tee :)

Det var nu sjovt at prøve det blev også gået efter alle pinde :)

Link til kommentar
Del på andre sites

hehe det ville være synd at sige da! pt. er jeg ikke super stolt af at studere hhx må jeg nok sige.... :blush:

Desuden er jeg kommet frem til 43 point, altså en fejlmargin på hele 5 point!? :no:

Det nye hcp. må være 7,6->6,2. 43 point, altså 7 * 0,2

Jeg har forsøgt at genskabe scorekortet i excel..

Redigeret af Kastbjerg
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Gik lige en fantom runde.

10 x par, 7 x B og en enkelt DB og hele 9 slag bedre end handicap. Desværre uden markør og dermed forsvandt de 45 point op i den blå luft. På vores lille bane (par 58) med små frimærker af greens (max 10m i diameter) kræver det, for mig, et helt fejlfrit spil omkring green og en varm putter, en runde hvor jeg hele tiden skal "ind og i".

Nu tør jeg næsten ikke at spille igen, det kan kun blive en skuffelse :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Gik lige en fantom runde.

10 x par, 7 x B og en enkelt DB og hele 9 slag bedre end handicap. Desværre uden markør og dermed forsvandt de 45 point op i den blå luft. På vores lille bane (par 58) med små frimærker af greens (max 10m i diameter) kræver det, for mig, et helt fejlfrit spil omkring green og en varm putter, en runde hvor jeg hele tiden skal "ind og i".

Nu tør jeg næsten ikke at spille igen, det kan kun blive en skuffelse :D

Super runde - tillykke med den.

Jeg måtte nøjes med lige ved og næsten (og 30 point) i Ledreborg i dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gik lige en fantom runde.

10 x par, 7 x B og en enkelt DB og hele 9 slag bedre end handicap. Desværre uden markør og dermed forsvandt de 45 point op i den blå luft. På vores lille bane (par 58) med små frimærker af greens (max 10m i diameter) kræver det, for mig, et helt fejlfrit spil omkring green og en varm putter, en runde hvor jeg hele tiden skal "ind og i".

Nu tør jeg næsten ikke at spille igen, det kan kun blive en skuffelse :D

Det var altså lidt nytte i de små justeringer som ble lavet med udstyret, eller var det kun dagsformen som slo til ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Med en så stor pludselig forbedring, har det hele vist spillet max. Dagsformen var i top, justeringerne både med putter og jern føles lige i skabet og tallene fra trackman gav stof til eftertanke og retning på træning.

Jeg kommer med et indlæg senere om besøget og udbyttet.

Link til kommentar
Del på andre sites

@LHW.. de wedges der... DE VIRKER!!

Dagens runde blev til en 75'er. Intet mindre end 3 birdies, 10 birdiechancer indenfr 5-6 meter hvor 2 river i hulkant. Desværre har jeg et par rigtig dumme DB som gør at runden desværre bliver +4.. nyt hcp. 6,4 -> 5,8

Du går hurtig mod de magiske 4.5 og jeg sa jo at du havde potentiale med det swing du viste her hos mig.

- men....5-6 meter fra pinden ? hvad har bolden der ude at gøre ??? :-)))

Link til kommentar
Del på andre sites

hæhæ godt du spørger Lars :)

Jeg havde et put fra 5-6 meter som jeg er tvivl om man reelt kan kalde et birdieputt og denne bold blev slået fra ca. 140 til pinden, og dermed for langt ude ift. wedges..

- Det skal dog også siges at et lob slag omkring green på et tidspunkt blev flækket og dermed en DB, så det kan også gå galt..!

Link til kommentar
Del på andre sites

forresten LHW ...

den 3 wood jeg har lånt/måske købe den !!!!! WOW

fuck den kan jeg slå langt med fra tee ...

hul 8 tog jeg den 3 wood og smask ca. 240 meter !!! WOW og sikke meget rul jeg får på den i forhold til min driver *** tjek billede af hul 8 ... ......

selvom jeg rammer den lidt på tå så kommer den altså langt og lige ...

et put for birdie men misser/slår for kort men en sikker par .....

men fra fairway no go .. jeg kan ikke få den op og flyve fra fairway desværre..

Link til kommentar
Del på andre sites

@LHW.. de wedges der... DE VIRKER!!

Dagens runde blev til en 75'er. Intet mindre end 3 birdies, 10 birdiechancer indenfr 5-6 meter hvor 2 river i hulkant. Desværre har jeg et par rigtig dumme DB som gør at runden desværre bliver +4.. nyt hcp. 6,4 -> 5,8

Flot flot flot :thumbsup:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg spillede min første EDS-runde i dag. Gik i 30 point (brutto og netto med samme resultat, så det var godt nok).

Men, det var så første regulering. Jeg forventer at spille mine 2 EDS runder om ugen, når jeg har mulighed for at spille 2 runder golf om ugen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi havde en del af de nye medlemmer, med i dag, til onsdagsgolf. 2 "gamle" og 2 nye i hver bold. Vi skulle bla lærer dem at fører scorekort og forklare hvordan EDS runder fungere.

Så vi udfyldte scorekort, x i EDS og gik ud på 9 huller. Med nye golfer i bolden, vil det være tortur at spille mere, da vores bane er så smal at rigtig mange slag vil ende i roughen (vi har ingen semirough) og det slider på silken, konstant at bruge 3-4 slag på at komme ud.

Lang historie gjort kort, jeg spillede godt, lavede 20 point og nyt hcp på 20,6

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden