Hop til indhold

Hvordan går det med scoren 2012?


rene20

Recommended Posts

EDS I love It.... :wub:

Det føles fedt, når man på 1. tee meddeler at man spiller en EDS runde, og efter 18 huller har lavet 38 point.

Efter at have startet sæsonen i hcp. 4,2 og pludselig se ens hcp. hedde 4,8, er det dejligt med noget fremgang.

Dagen efter runden med 38 point satte jeg personligt bedste på forni i Sindal (35 slag (-1). At det blev fulgt op af en bagni i +10, er vidst en anden historie, som ikke behøver at blive frehævet her.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 huller på gyldensteen idag.... :

selskab: claust, lean og Kåre

resultat: 21 pts.

Spillet var rimelig godt idag :)

2 birdies :)

Hul 9, som er ratet som banens sværeste hul(par 5 490 mtr.) gav et eagle put fra ca. et par mtr.

Super drive, fulgt op af et godt 5 jern.

Så det var en god dag på banen :thumbsup:

Link til kommentar
Del på andre sites

Efter nogle enormt frustrerende uger med en skulder skade og dårligt spil deraf, måtte jeg se mig nødt til at tage en pause. Det var nok fornuftigt nok. Skulderen har det okay nu, svinget desværre ikke godt nok stadigvæk. Man får hurtigt nogle rigtigt dårlige vaner, når man prøver at kompensere for en skadet skulder og de skal da godt nok lige trænes væk, kan jeg mærke.

- Men jeg kom da fornuftigt rundt idag fra gule klodser alligevel, og det var egentlig kun et par huller hvor der virkelig var et skidt slag.

Dagens runde: http://golfshot.com/Rounds/Detail/189-11567765-11567966

Sjovt, hvordan man til tider spiller godt og scorer skidt, og omvendt. Jeg er +3 efter 3 huller, uden at have slået et dårligt slag. hmm! ikke lige den start man håber på. Så hugger jeg en hybrid på pladen på 4. hul og ligger med 5 meter for eagle - 3 putt-par! :s

Og så kom dagens slag.

Dårligt drive på par 5 hullet (idag 5. hul), og jeg kan kun lægge op i 2. Har 85 meter ind i 3. slaget, mild modvind. Perfekt til en lobwedge. ET hop og lidt spin senere, ligger kuglen i hullet for sæsonens 4. Eagle. HERLIGT! Spillet var godt resten af vejen, hvor jeg kun misser en Green, dog puttede jeg skidt, men sådan er der så meget. +1 er absolut godkendt, og skulderen brokkede sig slet ikke i dag, hvilket jeg er mest lykkelig for :D

Så skal der spilles rangliste igen!

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Spillede min bedste runde nogensinde i dag.. 82 slag fra gul på Odense golfklubs bane... (Første gang jeg spiller banen - og en super en af slagsen)

41 point og nyt handicap... Nice!! :-)

Det skal dog også siges at vejret var fantastisk.. Ikke en vind og 23 grader... Ja tak mere af den slags.. :-)

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Var efter 3 ugers pause ude og spille igår morges. Vejret var super til golf.

Skulle vise noget familie vores bane, og starter så med at slå den i søen på mit drive på første hul - tror jeg da. Det viser sig at den slog smut på vandet og lå fint efter søen. Derfra gik det super stabilt, kun 1 streg og 46p.

Nyt hcp på 29,5 - dejligt. Glæder mig at prøve Holstebro (Råsted) i næste uge.

Link til kommentar
Del på andre sites

Dejligt at læse at i har haft nogle gode runder .ja vejret var med OS idag. @ nik 85 m med lobben dét er dælme langt.

85 med lob er ikke uoverkommelig langt i min bog. Der er selvfølgelig også forskel på lob wedges, min er f.eks. 59 grader og den slog jeg 95 i sidevind idag :)

- Jeg er også sikker på Nik kan rive flere meter ud af hans :)

Redigeret af Kastbjerg
Link til kommentar
Del på andre sites

Første EDS runde i dag. Spillede fantastisk ud, runder i 5 over par, taber lidt sutten på bagni, men kommer dog ind med 37 og nyt hcp på 20,2.

Kan jeg tage det gode spil med ud på de "store" baner i næste uge, så bliver det en god uge :)

Redigeret af Årgang63
Link til kommentar
Del på andre sites

Skidt for-ni i dag i 13 point - og da jeg spillede EDS, havde jeg så småt indstillet mig på at skulle 0,1 op - men det gik noget bedre på turen hjem, på trods af et par løse slag på hul 16 og en OoB på hul 18, og det endte med 34 point i alt. En alt for sjælden pip-fugl blev det også til.

Link til kommentar
Del på andre sites

Deltog i klubturnering lørdag og søndag (det bedste resultat på hullerne tæller). Startede lørdag med at lave 37 points og havde et godt udgangspunkt til søndagens finale. Om det var selskabet eller en sjælden god tankegang ved jeg ikke, men det lykkedes faktisk at lave 42 points om søndagen. Samlet var resultatet 58 points for begge dage. Derudover var der en hulpræmie på et af par 3 hullerne. Alt i alt en meget god golf weekend.

Link til kommentar
Del på andre sites

Deltog i klubturnering lørdag og søndag (det bedste resultat på hullerne tæller). Startede lørdag med at lave 37 points og havde et godt udgangspunkt til søndagens finale. Om det var selskabet eller en sjælden god tankegang ved jeg ikke, men det lykkedes faktisk at lave 42 points om søndagen. Samlet var resultatet 58 points for begge dage. Derudover var der en hulpræmie på et af par 3 hullerne. Alt i alt en meget god golf weekend.

Flot spillet AJ :thumbsup:

Godt vejr og godt spil..... sikke en weekend :P

Link til kommentar
Del på andre sites

Deltog i klubturnering lørdag og søndag (det bedste resultat på hullerne tæller). Startede lørdag med at lave 37 points og havde et godt udgangspunkt til søndagens finale. Om det var selskabet eller en sjælden god tankegang ved jeg ikke, men det lykkedes faktisk at lave 42 points om søndagen. Samlet var resultatet 58 points for begge dage. Derudover var der en hulpræmie på et af par 3 hullerne. Alt i alt en meget god golf weekend.

Flot spillet og endnu flottere timing. Det er altid godt, hvis man kan slå til når det gælder :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Så fik sæsonen endelig en god runde. Har kæmpet en del med stabilitet i år, efter at have startet med at spille sidste år. Har været ude og spille max en gang og ugen, og mange uger slet ikke afsted. Dette har betydet, at jeg har spillet 0 (NUL) tællende runder i år. Dette har kostet med det samme, til stor frustration :-).

Her de sidste par uger har der dog været tid til mere, og efter en samtidig tur med pro'en, som fik rettet op på mine "geleben", så begynder det at ligne noget. Nåede 9 huller den anden dag, hvor jeg spillede til 20 point. Dejlig fornemmelse at prøve det igen :-).

På runden kom også et dejligt indspil. Lå med 86 meter ind til flaget, hvilket ligger dejligt til en fuld 60 graders lob. Det blev dejligt præcist, men den måtte da gerne lige have hoppet i. Tjek nedslagsmærket på billede :-).

Redigeret af Holm
  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden