Hop til indhold

Bedste fitter u. køb


Recommended Posts

Bedste fitter u. køb

 

Ja det var hvad tråden startede med :)

Som flere har sagt så hold den pæne tone ...

 

LWH er nørd til fingerspidserne & han er MEGET dygtig ;)

Mr Swingking har en anden opfattelse af Fitting & det skal man have lov til...

 

Jeg har haft flere kunder som er blevet skuffet over at OEM udstyr ikke holder hvad de lover...

Kunden har ikke sat ? ved det udstyr de har købt før de får det målt, Det vil jeg kalde at snyde kunden...

Dette er ikke den rigtige måde at behandle sine kunder på !

 

Hilsen Rosenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, LHW skrev:



Du må ha en alvorlig mental lidelse, gang på gang skal du definere hvad indholdet af mit FAG består af, men du har aldrig gjort dig klog på det? og hvem provokerer hvem her? har du ikke godt og grundig fået det hele forklaret tidligere? og stadig bliver du ved med din svada du forlængst burde forstået var gal?
Ikke sidder jeg i noget glashus her, og ej heller er jeg en prostitueret som har solgt dig retten til en Golden shower, for det er lige hvad du tillader dig her.

Du skal ud af det her forum helt enkelt, mail er sendt til moderator.

Hvordan er det lige at du taler til fremmede mennesker om jeg må spørge? Min mentale tilstand har det helt fint, men jeg er mere bekymret for din med dine vredesudbrud mod både producenter og ikke mindst mig som stiller mig kritisk op overfor dine udbrud. Hvis det er din måde at håndtere "modstand" så må du frastøde mange mennesker fra dig.

 

Jeg definerer ikke indholdet af dit FAG, men jeg stiller spørgsmålstegn ved om hvorfor du tillader dig at definere indholdet af "bruger defineret" udstyr.

 

Det er muligt du ser mig ude af dette forum, men dit sprog taget i betragtning så burde du ikke have nogen plads her.

Link til kommentar
Del på andre sites


Hvis det bliver tilfældet, så er jeg også den der er smuttet herfra. Dit sprogbrug hører INGENSTEDER hjemme her på VMG. Jeg har nydt godt af din viden, men det du har gang i her er sgu for meget! 


Enig.... Her går grænsen for ensidig støtte. De fleste på siden har gang på gang støttet LHW når han er blevet angrebet. Men her er der tale om en der har en anden mening, og som forøvrigt deler den på en rimelig sober måde. LHW... Dit sprog brug faldet milevidt uden for hvad jeg kan acceptere


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, MrSwingKin skrev:

Hvordan er det lige at du taler til fremmede mennesker om jeg må spørge? Min mentale tilstand har det helt fint, men jeg er mere bekymret for din med dine vredesudbrud mod både producenter og ikke mindst mig som stiller mig kritisk op overfor dine udbrud. Hvis det er din måde at håndtere "modstand" så må du frastøde mange mennesker fra dig.

 

Jeg definerer ikke indholdet af dit FAG, men jeg stiller spørgsmålstegn ved om hvorfor du tillader dig at definere indholdet af "bruger defineret" udstyr.

 

Det er muligt du ser mig ude af dette forum, men dit sprog taget i betragtning så burde du ikke have nogen plads her.


 jeg godtager ikke den slags fra nogen.

19 minutter siden, rene20 skrev:


Enig.... Her går grænsen for ensidig støtte. De fleste på siden har gang på gang støttet LHW når han er blevet angrebet. Men her er der tale om en der har en anden mening, og som forøvrigt deler den på en rimelig sober måde. LHW... Dit sprog brug faldet milevidt uden for hvad jeg kan acceptere


Sent from my iPhone using Tapatalk

Beklager men dette handler ikke om meninger....
Gang på gang skal jeg måtte godtaqe at jeg tilldeles eierskabet af sitater, meninger, holdninger og praksis som overhode ikke kommer fra mig, og det tager jo aldrig slut fra denne manden. Mener nogen virkelig at jeg skal sidde online 24/7 så jeg kan forsikre mig at jeg er tilstede og kan forklare at hver enkelt setning som kommer fra denne manden er sugt fra hans eget bryst og ikke har adresser her?

Se over tidligere tråder, dette er ikke første gang, men det bliver den sidste, for jeg godtager ikke å blive sitert på sitater jeg ikke har skrevet, tildelt meninger jeg ikke har, eller måtte stå til rette for holdninger eller praksis som ikke er tilfællet, det skal jeg ha mig frabedt en gang for alle, og er et sådant minste minimum formeget å forlange, er dette stedet udviklet sig til å blive så useriøst at det ikke giver nogen mening at stille min kundskab til rådighed her nu mere.

ClausT, Cop og undertegnede rejtse denne siden som et alternativ til den sandkassen som Golf Online udviklet sig til at blive, bagefter er GO død, og Golf DK endte op som Go engang var, og nå herjer en av profilene fra de sidene her, men det synes i er helt OK

Var det meninger om det Golftekniske var det ikke problematisk, men det er jo ikke omdrejningspunktet til MrSwing King, det er sitater, holdninger, ord og udtrykk samt en masse andet han gang på gang prøver å latterligøre som om sitatene var mine, eller at holdningen kom herfra, eller at praksisen var praksis i min shop, men ingen af delene er rigtig, og kun mentalt syge bliver ved i det sporet der man opfinder vås man ilegger den anden part som ejer af, jeg godtager ikke den slags fra nogen.

Redigeret af LHW
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg godtager egentlig heller ikke dine personlige og verbale udbrud som mest af alt minder om en teenagers måde at agere på.

 

Jeg kan kun gisne om hvorfor du ser spøgelser alle vegne, og beskylder mig for at lægge ord i din mund osv. Jeg har gentaget 5-10 gange i denne tråd, at jeg stiller mig kritisk overfor hvorfor DU skal have lov at definere om andre må benytte sig af ordet custom fitting. Det mener jeg absolut ingen bemyndigelse du har til uanset din tekniske know how.

 

Jeg har på intet tidspunkt stillet mig kritisk op overfor dine egenskaber, kompetencer mm., og skriver gerne igen, at jeg er helt sikker på, at du er en af de bedste på dit felt.

 

At jeg personligt ikke mener at en custom fitting gavner ret meget står alene for egen regning. Det er ene og alene mine egne erfarringer i spillet igennem mere end 20 år. Hvis andre har haft glæde af det, så kan jeg da kun glæde mig på deres vegne. Dette har iøvrigt intet med denne tråd at gøre.

 

Din personlige hetz og verbale tilsvining hører ingen steder hjemme. Og det er helt fint at du refererer til, at dette forum er lavet for at undgå dem som ødelægger trådene. Lige i dette tilfælde er det altså dig som ædelægger det. Jeg er på dette forum for at deltage i debatter, og blive klogere, og det bliver man altså ikke ved at give andre ret mod sin egen overbevisning. Det kan ikke passe man ikke må stille sig kritisk overfor noget du skriver. Det er muligt du er en dygtig club fitter, men mere særlig er du altså heller ikke.

Redigeret af MrSwingKin
  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Om du kunne forholde dig til en debat om det rent tekniske så var det enkelt, men det er ikke hvad du gør, og du kan spare dig forsøg på billig hærsketeknikk den bider ikke på mig. I denne tråden lavde du en triade over hvor lite nyttig det var å lave en fitting som den jeg lavde på en høj hcp spiller, og med det ligger det tygt utenpå at her er det bedrevet oversalg og salg av tjenester spilleren vanskelig kunne ha gavn af, og med min kompetance i aftaleret kaldes det SVINDEL.

ALDRIG er høj HCP spillere tilbudt en high end fitting mod betaling i min shop, så hvordan du kan tillade dig at insinuere at sådan praksis har fundet sted ville jeg lige at vide, men lad det stå klart, når du suger den slags PISS fra eget bryst og skal benytte det som billige poeng i en debat, så er det gal man du valgte å pisse på, og det er ikke første gangen du prøver dig på at skade mit omdømme med selvkonstruerde argumenter fra din egen fantasi.

Jeg har heller aldrig omtalt nogen som platten slager, og jeg hader heller ikke OEMs, på ny billige ord uden substans i vis hensigt?
Den som ikke kender mig bedre kunne tro alt dette var rigtig, og når du ovbeni klarer å få nogen af de gamle til å se dig som et slags "offer" er det åbenbart at det du setter på tryk er farlig for den det rammer, og deraf er jeg mere en ved min fulde ret til å stoppe dig, for det du er ude i er ikke godtaget noget sted.

Redigeret af LHW
Link til kommentar
Del på andre sites

 

Jeg godtager ikke at blive tillagt ejerskab af ord, udtryk eller sitater jeg ikke har levert, og når det viser sig at være en genganger fra samme profil i den hensigt og provokere så er hensigten opnået, det skal være sikkert, men at den slags praksis nå anses som akseptabel adfærd og noget man skal finde sig i også på det sted man selv har bygget op....beklager, ikke med denne manden.

Efter at jeg stoppet med min Golf shop, har jeg alligevel opredtholdt bistand og hjælp til enhver som efterspurgte, men det stopper her.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

På ‎18‎-‎08‎-‎2016 den 08:54 , LHW skrev:

Plakaten siger jo at det er en Custom fit dag, og da bør man vel forvente at det rent faktisk er en "tilpasning til kunden" (custom fitting) de byder på denne dagen, vis ikke er det jo vildledende markedsføring, så bare spørg om å teste en på 44.00", det er den maksimale længde der passer en som passer "standard" i jern, så har de ikke andet end "standard" som er over 45 i de fleste, ja så er det IKKE fittiig de driver med i det hele taget, da er det "trial and error" og det kunne ligesågodt været med "selvbetjening" .

 

Det eneste jeg reelt har kommenteret på, eller som har været min intention at kommentere på er følgende. Hvorfor skal du gøre dig til dommer for hvad man kan tillade sig at markedsføre. Du skriver at det som tilbydes IKKE er tilpasning til kunden. I min optik som "ufaglært clubfitter" så er det stadig tilpasning, dog ikke samme tilpasning som du kan/kunne tilbyde.

 

Du skriver det ligeså godt kunne være selvbetjening hvilket jeg finder ret usmageligt for det er da om noget en overdrivelse der er til at forstå.

 

På ‎23‎-‎08‎-‎2016 den 10:14 , LHW skrev:

 jeg har aldrig ment at en ny spiller havde behov for den omgang jeg tilbudte, der var adgangskrav, så dine påstande kan du fra nå beholde for dig selv, de har ingen relevans til noget av det jeg drev med, og min kritikk af oem er begrundet til det kedsommelige, man kan ikke male et hus uden maling, så den dagen de stopper misbrug af begrebet fitting vil kritikken opphøre, 


 

Du skriver ligeledes at det er misbrug af begrebet fitting, og igen hentyder jeg for 17. gang til, at du vel ikke kan gøre dig til dommer over hvad fitting er. Det er muligt du har tilbudt mere end dem som denne demodag kan tilbyde, men de tilbyder jo stadig "tilpasset udstyr" ud for deres egne forudsætninger.

 

Og vil du venligst stoppe med at påtage dig den offerrolle, og påberåbe at jeg propper ord i munden på dig. Ja jeg har brugt ord som ikke direkte er citeret fra dig, men essensen af mine indlæg har jo været det samme. Det er dog utroligt du ikke kan forholde dig til hvad jeg skriver, men i stedet kaster dig direkte i kødet på mig.

Redigeret af MrSwingKin
Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er jeg i den situation, at jeg prøvet både hvad jeg vil kalde professionel fitting og OEM alibi fitting. Det tåler ganske enkelt ikke sammenligning. De tre typer OEM-fitting jeg har oplevet er efter min erfaring mest en omgang markedsgøgl. Der manglede både muligheder, viden og grundighed. I alle de tre tilfælde handlede det mest om at få langet noget over disken og helst i en fart. I et enkelt af tilfældene (ping) indgik skaftlængden dog. Ping var den mindst ringe af de tre jeg nævner, men fælles for dem alle var, at jeg (efter eget skøn) lige så godt kunne have valgt en hyldevare uden at være stillet værre.

Jeg kan naturligvis kun udtale mig om de tre erfaringer jeg har. Det kan godt være der en nogen der vil kalde det fitting. Det bliver i hvert fald ikke mig. Jeg vil stadig kalde det alibi-fitting og markedsgøgl.

Link til kommentar
Del på andre sites

@ane: Du må have været meget uheldig i dit valg af leverandør. Selv da jeg købte et billigt jernsæt fra en internetbutik i England fik jeg tilbuddet om at få tilpasset længde og lie. Jeg siger ikke at det er fitting. Jeg siger bare at det er bedre end det du fik tilbudt i 2 ud af 3 fysiske butikker i Danmark.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Smider lige en bemærkning.

Det er vel også stor forskel på et skræddersyet jakkesæt . Og et jakkesæt hvor bukserne er lagt op . Og man har fundet en skjorte som man nogenlunde kan udholde at have på. 

Fitting i butikker er intet værd. Hvis man skal ha custum fittet. Udstyr

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, SandkasseHelten skrev:

Ja jeg arbejder i branchen, hvis der skulle være tvivl.

 

Og måske er det der, det største problem ligger...Det minder ihvertfald om tidligere debatter om emnet på både GO og Golf.dk 

 

Rigtig mange kender nogen der har haft gode oplevelser med hyldevarer fra OEM, andre har selv gjort deres erfaringer og kan vist feje gulve kun med skaftet, men alle er de anonyme modsat @LHW som skal tage alle tæskende, og dokumentere alt omkring hvert eneste gram han eller andre i branchen har tilført et 7-jern. Samt hvor meget det har forbedret vedkommendes spil. 

 

Jeg glæder mig dog over at PGA-danmark nu har forsøgt at udbrede kendskabet til mere end den almindelige fitting, med det kursus som de afholdte med Tom Wishon. Det er om ikke andet et skridt i den rigtige retning, tør jeg godt mene.

 

Så har der været en del skriveri om skræddere og manglen på dem. Her kan jeg anbefale Den velklædte mand. Det kræver nok et lidt dybere dyk i portemonnæen, end mange har lyst til :D 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, COP skrev:

Og måske er det der, det største problem ligger...Det minder ihvertfald om tidligere debatter om emnet på både GO og Golf.dk 

 

Rigtig mange kender nogen der har haft gode oplevelser med hyldevarer fra OEM, andre har selv gjort deres erfaringer og kan vist feje gulve kun med skaftet, men alle er de anonyme modsat @LHW som skal tage alle tæskende, og dokumentere alt omkring hvert eneste gram han eller andre i branchen har tilført et 7-jern. Samt hvor meget det har forbedret vedkommendes spil. 

 

Jeg glæder mig dog over at PGA-danmark nu har forsøgt at udbrede kendskabet til mere end den almindelige fitting, med det kursus som de afholdte med Tom Wishon. Det er om ikke andet et skridt i den rigtige retning, tør jeg godt mene.

 

Så har der været en del skriveri om skræddere og manglen på dem. Her kan jeg anbefale Den velklædte mand. Det kræver nok et lidt dybere dyk i portemonnæen, end mange har lyst til :D 

Jeg er anonym ja, og det har jeg tænkt mig at blive ved med at være. Jeg skriver normalt ikke indlæg vedr. fitting, da jeg ikke ønsker at være biased, men synes ikke det er fair at alle butikker bliver skåret over en kam.

 

Jeg nævnte ikke hyldevarer nogen steder gjorde jeg?

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, SandkasseHelten skrev:

Jeg er anonym ja, og det har jeg tænkt mig at blive ved med at være. Jeg skriver normalt ikke indlæg vedr. fitting, da jeg ikke ønsker at være biased, men synes ikke det er fair at alle butikker bliver skåret over en kam.

 

Jeg nævnte ikke hyldevarer nogen steder gjorde jeg?

 

 

 

 

Det er da muligt at der findes forretninger/proer der gør det væsentligt bedre end gennemsnittet, men det er jo svært at bruge til ret meget, når det ligger langt fra de erfaringer man har, og dem der påstår de kan gøre det fornuftigt ikke mener det er værd at stå ved hvem de er.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, SandkasseHelten skrev:

 

At det de/vi så har at arbejde med er OEM's udstyr og udvalg er så hvad det er.  Man kan sagtens få noget rigtig godt ud af det man har at arbejde med.

 

Ja jeg arbejder i branchen, hvis der skulle være tvivl.

 

 

6 minutter siden, SandkasseHelten skrev:

Jeg er anonym ja, og det har jeg tænkt mig at blive ved med at være. Jeg skriver normalt ikke indlæg vedr. fitting, da jeg ikke ønsker at være biased, men synes ikke det er fair at alle butikker bliver skåret over en kam.

 

Jeg nævnte ikke hyldevarer nogen steder gjorde jeg?

 

 

 

Det gjorde du ikke, men det er hvad jeg opfatter overstående som.

I har et begrænset udvalg til jeres rådighed, og så kalder jeg det hyldevarer. 

 

Da du gerne vil være anonym - hvilket du selvfølgelig gerne må være, men det begrænser også dine muligheder, for at underbygge din påstand om det store udvalg til din rådighed. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden