Hop til indhold

US Masters 2019


Recommended Posts

1 time siden, skrev Pastorius:

Nå vi må vel hellere få gnag i denne tråd.

Er det korrekt forstået at den eneste måde at streame Master på (udover det de sender på deres hjemmeside) er at købe i Viasat Sport abo (det kommer ikke til at ske)?

Nej,  TV3 sport viser det også, men man skal trækkes med reklamer

 

https://www.19hul.dk/tv-sendetiderne-for-masters-2019/

 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, skrev Pastorius:

 

Kan man streame den, uden at købe Viaplay Sport eller en TV-pakke?

 

GolfTV streamer det, men som de skriver "In select markeds only" og hvilke lande det dækker ved jeg ikke, men det problem kan en VNP jo løse, hvis man bruger den slags 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

 
GolfTV streamer det, men som de skriver "In select markeds only" og hvilke lande det dækker ved jeg ikke, men det problem kan en VNP jo løse, hvis man bruger den slags [emoji846]
 

Det kunne man så komme til. Det er vel på tide en IT nørd får prøvet dem slags.
  • Haha 1
Link til kommentar
Del på andre sites

40 minutter siden, skrev Årgang63:

 

GolfTV streamer det, men som de skriver "In select markeds only" og hvilke lande det dækker ved jeg ikke, men det problem kan en VNP jo løse, hvis man bruger den slags 🙂

 

 

29 minutter siden, skrev Pastorius:


Det kunne man så komme til. Det er vel på tide en IT nørd får prøvet dem slags.


Ok, det var så nemt nok - så er det bare at finde ud af hvad select markets er.

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, skrev Pastorius:

 


Ok, det var så nemt nok - så er det bare at finde ud af hvad select markets er.

Ville nok forsøge mig med Canada eller Australien, som er der hvor GolfTV satser på store markedsandele.

 

GolfTV har ingen/få rettigheder i USA.

Link til kommentar
Del på andre sites

31 minutter siden, skrev Smut:

Ville nok forsøge mig med Canada eller Australien, som er der hvor GolfTV satser på store markedsandele.

 

GolfTV har ingen/få rettigheder i USA.

 

Nå man kommer fra USA henviser de til PGAtour.com. Fra UK ser det ud til at være muligt - Der står de i hvert fald på Schedule. Det er forholdsvis nemt at ændre land, så jeg finder nok ud af det onsdag/torsdag.

 

Redigeret af Pastorius
Link til kommentar
Del på andre sites

19 timer siden, skrev Pastorius:

 

Nå man kommer fra USA henviser de til PGAtour.com. Fra UK ser det ud til at være muligt - Der står de i hvert fald på Schedule. Det er forholdsvis nemt at ændre land, så jeg finder nok ud af det onsdag/torsdag.

 

Giver du lige en heads up hvis det lykkes og hvordan??

Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, skrev Pastorius:

 

Nå man kommer fra USA henviser de til PGAtour.com. Fra UK ser det ud til at være muligt - Der står de i hvert fald på Schedule. Det er forholdsvis nemt at ændre land, så jeg finder nok ud af det onsdag/torsdag.

 

Ifølge kilder kan du ikke streame via. UK. Men Polen, Norge og Rusland skulle være muligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, skrev claust:

ser lige med

george clooney interested GIF

 

Arh, hvis ikke pastorius kommer med en guide, så må jeg (som ligeledes IT person) brygge noget sammen. Men først en gang i morgen.... Skal spille kort i aften. Men sjov sammensætning af de to sidste bolde i par-3 turneringen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden