Hop til indhold

Tips til Tollundgaard ??


Nicolai

Recommended Posts

  • 2 uger senere...
Den ‎18‎-‎07‎-‎2018 kl. 07:56 , skrev Nicolai:

Ja, der skal mere fokus på det og flere (opretning af nedslagsmærker bla) ting i undervisningen og droppe de lynkurser. 

 

Jeg har ganske få gange oplevet noget direkte latterlig opførsel ved gennemlukning, men oplever oftere og oftere at folk ikke gør det automatisk. 

 

Nu har jeg været medlem i Marielyst og nu Falster golfklub, og må sige vi må kunne noget nede på plutten! Jeg mindes ikke en eneste gang, at jeg ikke er blevet lukket igennem og der er intet brok og folk smiler og alle er glade. :)  Så sent som i går, var jeg ude alene, min spillemakker meldte afbud, så jeg tog en 18 hullers træningsrunde. Jeg møder på min vej 2 4 bolde og en 3 bold. Alle lukkede hurtigt igennem, stod kun og ventede et enkelt minut midt på hul 7, hvorefter jeg blev lukket igennem ved Tee på hul 8. 3 bolden mødte jeg endda på 18 hul og der blev alligevel lukket igennem. Det var måske ikke helt nødvendigt, men alligevel rart.

 

Ang. nedslagsmærker samt hele riven skal ligge i bunkeren, det forstår folk simpelthen ikke. Jeg retter jeg ved ikke hvor mange nedsalgsmærker på hver eneste runde, som vel og mærket ikke er mine.

 

Nu tog min kæreste sidste år et lynkursus, og da hun havde bestået var jeg nærmest rystet over hvor lidt hun vidste om regler og etik på en golfbane. Så det har jeg måtte lærer hende. Så de skal helt sikkert droppes!

Link til kommentar
Del på andre sites

Den 16/7/2018 kl. 18:55 , skrev Nicolai:

 

For lige at supplere, hvordan mit golfkørekort blev taget. 

4 aftenlektioner a' 3 timers varighed, hvor der blev gennemgået det mest almindelige regler. 
4 lektioners slagteknik (jeg må have glemt driverlektionen for kan stadig ikke slå lige:no:) á 2 timers varighed, hvor der blev gennemgået diverse slagteknikker. 
12 Kaninmatcher. 
1 slagprøve, hvor man skulle slå 10x100m - 10x50m til green. - 10xbunkerslag til green. Og kunne man ikke slå 75% af disse slag, så måtte op på træningsbanen igen. 
1 runde med markør på par3 banen i x-antal slag og kunne man ikke det, så skulle man spille runden om. 

Alt i alt tog dette 3 måneder.  Jeg syntes ikke de var urimelige adgangskrav til stor bane. 

Jeg tror ikke at kravene er sådan i dag. 

 

Det var/er i så fald strengere krav end hos os.

 

Hos os er det således (tekst i parantes er som da jeg startede):

 

Regler/teori/afsluttende prøve tages på nettet (vi havde 4 x 2 timers teoriundervisning med skriftlig prøve)

 

Deltage i fællestræning en gang om ugen; helt frivilligt.

 

5 enelektioner hos pro'en.

 

Deltage i min. 5 begyndermatcher.

 

Skal kunne gå 9 huller på par 3 banen i max. 54 slag. Jeg har dog aldrig oplevet at det er blevet tjekket.

 

Skal godkendes til spil på stor bane af pro'en. Igen, har jeg aldrig hørt nogle er blevet nægtet adgang.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, skrev Kaizer:

 

Det var/er i så fald strengere krav end hos os.

 

Hos os er det således (tekst i parantes er som da jeg startede):

 

Regler/teori/afsluttende prøve tages på nettet (vi havde 4 x 2 timers teoriundervisning med skriftlig prøve)

 

Deltage i fællestræning en gang om ugen; helt frivilligt.

 

5 enelektioner hos pro'en.

 

Deltage i min. 5 begyndermatcher.

 

Skal kunne gå 9 huller på par 3 banen i max. 54 slag. Jeg har dog aldrig oplevet at det er blevet tjekket.

 

Skal godkendes til spil på stor bane af pro'en. Igen, har jeg aldrig hørt nogle er blevet nægtet adgang.

 

 

Det er jo et sted håbløst, der er ikke er flere krav.

Men mon ikke alle de lynkurser mm. der findes rundt om i klubberne i dag, skyldes faldende medlemstal og dermed en presset økonomi i flere og flere klubber. Så det handler om at få folk ind og betale og dette gøres jo næsten kun ved folk, får lov til at gå på stor bane,.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutter siden, skrev UlrikH:

 

Det er jo et sted håbløst, der er ikke er flere krav.

Men mon ikke alle de lynkurser mm. der findes rundt om i klubberne i dag, skyldes faldende medlemstal og dermed en presset økonomi i flere og flere klubber. Så det handler om at få folk ind og betale og dette gøres jo næsten kun ved folk, får lov til at gå på stor bane,.

 

Sikkert.

 

Man vil nok nødigt nægte folk adgang til banen. Man mister jo et kontingent.

 

Desuden er der nok en del potentielle golspillere der mener, at det kan være lidt overvældende at gå igang med, med alle de regler og ting man skal igennem før man kan slå til en bold andre steder end driving range og par 3 banen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

41 minutter siden, skrev Kaizer:

 

Sikkert.

 

Man vil nok nødigt nægte folk adgang til banen. Man mister jo et kontingent.

 

Desuden er der nok en del potentielle golspillere der mener, at det kan være lidt overvældende at gå igang med, med alle de regler og ting man skal igennem før man kan slå til en bold andre steder end driving range og par 3 banen. 

 

Nu det ikke mere end 3 år siden, jeg startede sådan rigtig til golf. Og jeg mindes da at det var ret overvældende. Man vil egentlig bare gerne ud og slå til en bold. Men synes da det var dejligt, at når man så spillede, at man spillede efter de rigtige regler. Mindes jeg fik en regelbog, som jeg havde med mig det første lange stykke tid, den var fantastisk, for det lærte mig alle de ting, jeg havde glemt under prøve. Ved ikke om nye medlemmer stadig får disse.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, skrev Kaizer:

Deltage i fællestræning en gang om ugen; helt frivilligt.

 

5 enelektioner hos pro'en.

 

Deltage i min. 5 begyndermatcher.

 

Skal kunne gå 9 huller på par 3 banen i max. 54 slag. Jeg har dog aldrig oplevet at det er blevet tjekket.

 

Skal godkendes til spil på stor bane af pro'en. Igen, har jeg aldrig hørt nogle er blevet nægtet adgang.

4/5 store fejl, som gør at mange kommer alt for tidligt ud på stor bane og som får mange til at få en dårlig oplevelse og et hurtigt golfstop. Der burde i min optik gøres meget mere ved træningen og ikke lukke folk for tidligt ud, for det er ødelæggende for ens eget spil, men også for andres. 

2 timer siden, skrev UlrikH:

Man vil nok nødigt nægte folk adgang til banen. Man mister jo et kontingent.

Det sker jo desværre alligvel, hvis folk ikke kan finde tid til en 4.5-5timers runde. 

Jeg spillede Skanderborg forleden. 3t13min og kunne have gået den hurtigere, hvis jeg ikke selv bevidst gik langsomt frem. Men jeg blev lukket igennem 3 gange, uden nogen form for brok eller pres fra min side. 
Flinke medlemmere hele vejen rundt i klubben. Alle hilste pænt og uden jeg spurgte blev jeg henvist til range og hvordan banen skulle spilles på nogle af hullerne. 
Iøvrigt en flot bane (set tørken i betragtning), som dog skal spilles med omtanke, da den hælder flere steder og har desværre også nogle blinde slag. 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, skrev Nicolai:

4/5 store fejl, som gør at mange kommer alt for tidligt ud på stor bane og som får mange til at få en dårlig oplevelse og et hurtigt golfstop. Der burde i min optik gøres meget mere ved træningen og ikke lukke folk for tidligt ud, for det er ødelæggende for ens eget spil, men også for andres. 

Det sker jo desværre alligvel, hvis folk ikke kan finde tid til en 4.5-5timers runde. 

Jeg spillede Skanderborg forleden. 3t13min og kunne have gået den hurtigere, hvis jeg ikke selv bevidst gik langsomt frem. Men jeg blev lukket igennem 3 gange, uden nogen form for brok eller pres fra min side. 
Flinke medlemmere hele vejen rundt i klubben. Alle hilste pænt og uden jeg spurgte blev jeg henvist til range og hvordan banen skulle spilles på nogle af hullerne. 
Iøvrigt en flot bane (set tørken i betragtning), som dog skal spilles med omtanke, da den hælder flere steder og har desværre også nogle blinde slag. 

 

 

Det muligt man mister dem fordi de ikke har tid til 4-5 timers runder. Men om de inden har fået et grundigt kursus forløb eller et lynkursus ændre ikke på tiden det tager en runde. 

 

Tænker blot klubberne ser lidt igennem fingre med de lange grundige kursus forløber, for at få penge i kassen. Istedet for mange måske allerede stopper pga. Det tager tid at få lov til at spille stor bane. 

 

Lækkert du også oplever, at blive lukket igennem uden de store problemer. 

Redigeret af UlrikH
Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, skrev Nicolai:

4/5 store fejl, som gør at mange kommer alt for tidligt ud på stor bane og som får mange til at få en dårlig oplevelse og et hurtigt golfstop. Der burde i min optik gøres meget mere ved træningen og ikke lukke folk for tidligt ud, for det er ødelæggende for ens eget spil, men også for andres. 

Det sker jo desværre alligvel, hvis folk ikke kan finde tid til en 4.5-5timers runde. 

 

Er det 4-5 store fejl, eller mener du at 4 ud af de 5 punkter er store fejl? Hvis sidstnævnte, hvilket punkt er så ikke en stor fejl?

 

Jeg spørger af almen interesse, men også fordi jeg er med i begynderudvalget i år og måske vi skulle lave noget om.

 

Der er sket et tydeligt skift siden jeg startede for 6 år siden. Dengang spillede vi typisk greensome til begyndermatcherne (en ny sammen med en øvet spiller). Vi var så to hold/4 spillere på hvert hul, og var ofte så mange at vi skulle starte på 5-6 huller, og det var tit vanskeligt at skaffe øvede spillere nok. 

 

Der kom vist kun 12-13 nye medlemmer i år og nu spiller de deres egen bold hele vejen. I starten fra fremskudte tee steder, men den sidste måned fra forreste normale tee. De gange jeg har været med begyndere ude har der max. været 4 nye med. Det er sket en gang, og resten af gangene har der være 2-3 nye spillere med. Det er godt nok ikke mange, og man føler lidt man spilder sin tid, når der kommer 3 fra udvalget og så så få nye spillere. Vi overvejer om vi skal lave formatet om resten af året, så vi i stedet aftaler med alle de nye at de kan kontakte os hvis/når de vil ud at spille. Så er man ikke bundet af, at det skal være torsdag aften. Desuden er der jo ikke noget problem i at en øvet kan have 3 nye med.

 

Jeg mindes da, at jeg blev ved med at deltage i begyndermatcherne selv om jeg var fuldgyldigt medlem efter 3 måneders prøvemedlemskab. Det var en god måde at møde potentielle makkere på, og jeg spiller stadig med de fleste af dem; nogle mere end andre.

 

Hvad angår fællestræningen, gik jeg glip af 7 uger af de 3 måneder, da jeg havde en del smerter i ryggen og ikke ville risikere at forværre det. Der deltog jeg heller ikke i matcherne, og måske derfor fortsatte jeg året ud, og skrev mig ofte på som hjælper året efter. Jeg følte selv jeg var gået glip at rigtig meget ved ikke at have deltaget så meget. Ikke bare træningsmæssigt, men også socialt. 

 

Jeg mener det er ret vigtigt at blive godt integreret i klubben, og hvis man (som jeg) ikke kender nogle i klubben i forvejen er man nødt til at være lidt proaktiv. Eller så kan det hurtigt blive lidt træls, hvis man har svært ved at finde en makker eller hvis man kun har en 2-3 makkere at spille med. Jeg kender selv en der har under en håndfuld makkere, og når den ene holder pause fra golfen, og den anden ikke altid kan spille så ender det tit med han ikke kommer ud og spille, hvis man/han ikke har mod på at skrive sig på en fremmed bold.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

19 timer siden, skrev UlrikH:

Det muligt man mister dem fordi de ikke har tid til 4-5 timers runder. Men om de inden har fået et grundigt kursus forløb eller et lynkursus ændre ikke på tiden det tager en runde. 

Jeg synes nu det viser et godt billede af, at en runde nemt kan spilles på kortere tid, hvis man lukker igennem.  

En runde bør ikke tage mere end 4 timer max, i så fald spilles der for langsomt. Jeg siger ikke at man skal skynde sig, men rigtig mange minutter kan spares, hvis man beslutter sig på vejen op til sin bold og ikke først, når man kommer derop, skal have kikkerten frem, prøvesvinge, vælge nyt jern, beregne vind og vejr.. Jeg selv bruger måske max 1 min på at træffe en beslutning og tør næsten sige, at det er tæt på det halve. De fleste jeg spiller med slår når man er klar og det er uanset, hvor på banen man ligger  

Måske skulle jeg prøve det, for så kan det måske være at jeg ikke træffer så mange dårlige beslutninger :D

 

Jeg oplever nemlig ofte at nyere spillere ikke helt har styr på, hvad det vil sige at lukke igennem og hvornår man skal/bør gøre det. Og det synes jeg godt man skal fokusere noget mere på i undervisningen. 

18 timer siden, skrev Kaizer:

Er det 4-5 store fejl, eller mener du at 4 ud af de 5 punkter er store fejl? Hvis sidstnævnte, hvilket punkt er så ikke en stor fejl?

Jeg retter den lige til 3 ud af 5 fejl, da jeg læste forkert, men det er også mange. 

Fejlene synes jeg ligger klart i de sidste 2 for det er lige netop dem, der afgør hvordan ens egen runde og andres runder bliver. Det kan og vil aldrig blive noget succesfuldt, ved at lukke en ud på stor bane, som ikke kan nå green og så kun have 1 put for 1 point og jeg har virkelig set mange spille på den måde. 

Enelektioner er kun en stort plus, som jeg ikke tror ret mange klubber tilbyder, for det er oftes fællestræning. 

I min optik virker det mere som om, at man bare skal have skudt nogle nye medlemmere afsted, men jeg kan altså bare ikke se fidusen i at lukke folk ud på stor bane, hvis man ikke kan spille. I min gamle klub hævede man hcp fra 54 til 72, for at flere får en succes.. Dét kan jeg kun tolke således at de spillere er rigtig dårlige og kun med et højt hcp opnår de lidt succes og på den måde holdes de længere i klubben. - Ret firkantet skrevet ;)



 

Link til kommentar
Del på andre sites

43 minutter siden, skrev Nicolai:

Jeg retter den lige til 3 ud af 5 fejl, da jeg læste forkert, men det er også mange. 


Fejlene synes jeg ligger klart i de sidste 2 for det er lige netop dem, der afgør hvordan ens egen runde og andres runder bliver. Det kan og vil aldrig blive noget succesfuldt, ved at lukke en ud på stor bane, som ikke kan nå green og så kun have 1 put for 1 point og jeg har virkelig set mange spille på den måde. 

Enelektioner er kun en stort plus, som jeg ikke tror ret mange klubber tilbyder, for det er oftes fællestræning. 

I min optik virker det mere som om, at man bare skal have skudt nogle nye medlemmere afsted, men jeg kan altså bare ikke se fidusen i at lukke folk ud på stor bane, hvis man ikke kan spille. I min gamle klub hævede man hcp fra 54 til 72, for at flere får en succes.. Dét kan jeg kun tolke således at de spillere er rigtig dårlige og kun med et højt hcp opnår de lidt succes og på den måde holdes de længere i klubben. - Ret firkantet skrevet

 

 

Ok. Tak for info.

 

I så fald burde jeg heller ikke have lov til at spille. Runden i går gav godt nok 29 point, men jeg havde 3 huller med 8 slag, og 2 med 7 slag. Alle 5 gav 0 point.

 

Jeg spiller tit med nogle der kæmper for det sidste point, men de spiller ikke langsomt af den grund.

 

Vi har også hævet hcp til 72, og jeg mener det er en god idé. Det er jo netop for at give nye spiller nogle succes oplevelser, og det er trods alt nemmere at få point hvis man har 3-4 ekstra slag på hvert hul.

 

Jeg mener det er forkert at antage at de nye spillere er rigtig dårlige. Det ved man vel ret beset ikke før de er kommet igang. Det er jo ikke alle der kan ramme bolden perfekt med det samme. 

 

Jeg var ude med nye spillere i torsdags. En af dem lå i 38, og havde spillet i ca. 3 mdr. Han fik vist 20-21 point på for 9 den dag, men ugen før fik han 38 point - også på 9 huller. Det må da siges at være absolut godkendt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

29 point er væsentligt flere end de 3 point hende jeg spillede med fik på 9 huller. Så der vil jeg altså ikke mene eller påstå, at du ikke bør spille. Og du spiller heller ikke i hcp 16, fordi du er heldig. 

Hvorfor ikke gøre mere ud af det til kørekortet? - Altså sætte nogle større krav, fremfor at hæve hcp'et for at skabe noget succes? For mig viser det jo at der bare skal køres flere medlemmere ud på banerne. 

Jeg hører kun folk sige - "Hvis jeg skulle igennem de krav, så var jeg ikke startet".. Man kaster jo heller ikke en ud i vandet, hvis personen ikke kan svømme..? 
Og jeg hænger mig i at jeg måtte vente 13 slag, før jeg kunne få lov til at slå til bolden og jeg skulle 165m ud. Seriøst.. 13 slag.. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, skrev Nicolai:

29 point er væsentligt flere end de 3 point hende jeg spillede med fik på 9 huller. Så der vil jeg altså ikke mene eller påstå, at du ikke bør spille. Og du spiller heller ikke i hcp 16, fordi du er heldig. 

Hvorfor ikke gøre mere ud af det til kørekortet? - Altså sætte nogle større krav, fremfor at hæve hcp'et for at skabe noget succes? For mig viser det jo at der bare skal køres flere medlemmere ud på banerne. 

Jeg hører kun folk sige - "Hvis jeg skulle igennem de krav, så var jeg ikke startet".. Man kaster jo heller ikke en ud i vandet, hvis personen ikke kan svømme..? 
Og jeg hænger mig i at jeg måtte vente 13 slag, før jeg kunne få lov til at slå til bolden og jeg skulle 165m ud. Seriøst.. 13 slag.. 

 

Det lyder også voldsomt med 3 point på 9 huller. Det har været en lang runde. 

 

For min skyld måtte de gerne gøre mere ud af kørekortet - jeg har jo taget det.

 

Du giver jo selv svaret på hvorfor man mange steder har valgt at gøre det nemt, eller i hvert fald nemmere - man skal have kunder i butikken. Mange klubber er pressede på økonomien, og vil helst ikke gå glip af indtægt. Et eksempel kunne være til en turnering for et par måneder siden. Jeg var ikke med, men så på golfbox at der var 4 svenske greenfee spillere med start kl 12. Det var midt i turneringen. De havde booket tiden langt inden den blev blokeret af klubben, og de ville ikke gå glip af den indtægt. 

 

Så er der også det med at det kan virke lidt uoverskueligt, når man starter med golf. Man skal lære at ramme bolden, lære en masse regler osv. Havde det bare været fodbold man havde valgt. Jeg har aldrig prøvet det, men jeg har ikke indtryk af at man ikke kommer ud at spille "rigtigt" før man har gennemgået en masse prøvelser.

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, skrev Kaizer:

Det lyder også voldsomt med 3 point på 9 huller. Det har været en lang runde. 

Det var også hende, der ikke blev lukket igennem af 4bolden og jeg var også meget tålmodig, men når man alligvel ikke bliver lukket igennem, så gjorde det ikke så meget, meeeeen vi var altså lige i hælene på dem hele tiden, så det var faktisk ikke hendes skyld. 

Det med økonomien kan jeg godt se for mig, men hvis folk ikke kan finde tid til 5 timer, så melder man sig jo ud og så er man jo lige vidt. Det vil betyde at man skal sætte ca 8 timer af til en runde golf og det tror jeg ikke ret mange koner er glad for. I den beregning har jeg transport, udpakning, indtjekning, opvarmning, en øl efter runden, nedpakning og hjemtransport. 

Jeg ved med garanti at min kæreste ikke tillader det. 

Præcis lære at slå til bolden, det er netop det undervisningen er til for og hvis man kun kan slå 50m, så er der noget i undervisningen der er gået galt. 

Min pointe går også mere overordnet på at der bliver kørt lige hurtigt over mange, men vigtige ting til de kurser. Og her nævner jeg lige de mest basale.. 

Holde et fornuftigt tempo. (Gøre sig klar på vej op til bolden og ikke vente til man er kommet frem)
Lukke igennem. (Accepter at man ikke spiller så hurtigt og præcist)
Rette nedslagsmærker. (rettede engang 35 nedslagsmærker op med en makker, mens vi ventede på en 4bold som heller ikke lige gad lukke igennem)
Og komme væk fra green, når der er puttet ud. (flere gange ser jeg folk stå og skrive scorekort på greenen)

Punkterne gælder dog ikke kun nye, men også erfarne spillere, men det er punkter jeg tit ser, når jeg spiller med en ny.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, skrev Nicolai:

Det var også hende, der ikke blev lukket igennem af 4bolden og jeg var også meget tålmodig, men når man alligvel ikke bliver lukket igennem, så gjorde det ikke så meget, meeeeen vi var altså lige i hælene på dem hele tiden, så det var faktisk ikke hendes skyld. 

Det med økonomien kan jeg godt se for mig, men hvis folk ikke kan finde tid til 5 timer, så melder man sig jo ud og så er man jo lige vidt. Det vil betyde at man skal sætte ca 8 timer af til en runde golf og det tror jeg ikke ret mange koner er glad for. I den beregning har jeg transport, udpakning, indtjekning, opvarmning, en øl efter runden, nedpakning og hjemtransport. 

Jeg ved med garanti at min kæreste ikke tillader det. 

Præcis lære at slå til bolden, det er netop det undervisningen er til for og hvis man kun kan slå 50m, så er der noget i undervisningen der er gået galt. 

Min pointe går også mere overordnet på at der bliver kørt lige hurtigt over mange, men vigtige ting til de kurser. Og her nævner jeg lige de mest basale.. 

Holde et fornuftigt tempo. (Gøre sig klar på vej op til bolden og ikke vente til man er kommet frem)
Lukke igennem. (Accepter at man ikke spiller så hurtigt og præcist)
Rette nedslagsmærker. (rettede engang 35 nedslagsmærker op med en makker, mens vi ventede på en 4bold som heller ikke lige gad lukke igennem)
Og komme væk fra green, når der er puttet ud. (flere gange ser jeg folk stå og skrive scorekort på greenen)

Punkterne gælder dog ikke kun nye, men også erfarne spillere, men det er punkter jeg tit ser, når jeg spiller med en ny.

 

Jeg er for så vidt enig i alle dine punkter.

 

Bare det at lære folk at de skal stå klar ved deres bold (så fremt de ikke er til gene) når de putter, kan være en stor ting.

 

Eller at lære dem at stille deres udstyr på den rigtige side af green, mod næste hul. 

 

Jeg bliver stadig træt af at opleve "gamle" spillere slentre af og væk fra green som gik de hygge tur på strøget, når de kan se der står nogle og venter og der er plads til dem på næste hul. Så siger jeg altid til mig selv: " Så flyt jer dog (for helvede)".

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, skrev Kaizer:

 

Jeg er for så vidt enig i alle dine punkter.

 

Bare det at lære folk at de skal stå klar ved deres bold (så fremt de ikke er til gene) når de putter, kan være en stor ting.

 

Eller at lære dem at stille deres udstyr på den rigtige side af green, mod næste hul. 

 

Jeg bliver stadig træt af at opleve "gamle" spillere slentre af og væk fra green som gik de hygge tur på strøget, når de kan se der står nogle og venter og der er plads til dem på næste hul. Så siger jeg altid til mig selv: " Så flyt jer dog (for helvede)".

Og det er jo sådan noget kaninmatcher skal bruges til. Ohh glemte faktisk lige en anden ting.. Stille bagen så man kan se, at der er nogen, når de er i skoven og lede. Jeg var ved at ramme 2 ældre i Tollundgaard, da de pludselig kom ud fra skoven, selvom jeg havde set dem gå bagom træerne, men de var gået tilbage og ud igen.. 

Lige mht stille udstyret rigtig, så oplever jeg dog at nogle klubber ikke altid er lige gode til at skilte, men ved dog godt, hvad du mener. 

Man kan altid finde nogle ting, men jeg synes at det jeg har fremhævet godt kunne skabe bedre oplevelser på banen. Både for de nye spillere, men også for de erfarne. Omend nogle vil mene det er strenge krav, men jeg synes kun det kommer folk tilgode :)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden