Hop til indhold

Godt nytår.


Engell

Recommended Posts

Hvordan har folket det her dagen derpå? 

Har vi alle fingre, øjne osv? 

Jeg valgte en aften uden fest og alkohol, så jeg faldt i søvn før midnat. Så dagen idag startede med en gang Golftræning, hvilket en 20 andre fra klubben åbenbart også havde fået idé om. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Fik også lov at smutte ud på banen for at få lidt "frisk luft". 18 huller .Dejlig måde at tilbringe 1. januar på. Fik ikke en dråbe alkohol i går, var dog oppe og hente min dreng inde i byen kl 5.00.

 

Og i morgen igen ':-) Med Årgang 63.... Det er bare skøønt

Link til kommentar
Del på andre sites

Rigtigt godt nytår til alle... om end lidt forsinket. Min dag i går var IKKE alkohol fri. Var til nytårs slabberas i en tøjbutik, hvor man fik "lidt" bobler = ca. 7 glas over et par timer. Så hjem til en kammerat og slappe lidt af inden vi så Hendes Majestæt Dronningens nytårs tale og derefter lave mad. Begge dele med bobler til. Så ind til centrum for at være der kl. 23.55 og se lidt fyrværkeri og drikke lidt flere bobler. Derefter en tur i byen og drikke lidt mere (dog ikke bobler). Da kl. blev ca. 7 i morges tog vi så hjemad... så jeg er en anelse mat i poderne, men heldigvis ingen tømmermænd og ej heller lærlinge.

 

Den første runde golf i år er booket til på lørdag, så det glæder jeg mig til :thumbsup:

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden