Hop til indhold

Recommended Posts

Sjovt at folk ikke tør tage handling ;)

Er ikke helt sikker på hvad du mener med ovenstående udsagn, så det vil jeg ikke kommentere på.

Men for at blive i tonen, så kender jeg en del, som har brugt Ecco golfsko i mange år og som aldrig har haft problemer, og det er de jo forståeligt nok godt tlfredse med, mig selv inklusive (har 3 par golfsko + 3 andre).

Det kan du sikkert ikke bruge til noget, men sådan er det altså.

Link til kommentar
Del på andre sites

Er ikke helt sikker på hvad du mener med ovenstående udsagn, så det vil jeg ikke kommentere på.

Men for at blive i tonen, så kender jeg en del, som har brugt Ecco golfsko i mange år og som aldrig har haft problemer, og det er de jo forståeligt nok godt tlfredse med, mig selv inklusive (har 3 par golfsko + 3 andre).

Det kan du sikkert ikke bruge til noget, men sådan er det altså.

Hey Becton :)

Det kan jeg godt.

For der er altid tilfredse kunder & det er godt at høre de osse findes.

 

Holdningen er jo min egen med ECCO da jeg har kendskab til dem i min branche.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg deler Rosenbergs erfaringer med Ecco, og har svoret, at jeg aldrig køber Ecco mere.

Jeg har udtrykkelig gjort opmærksom på, at mine erfaringer ikke gælder for Ecco golfsko.

Men:

Ecco Walker - en topmodel - der gik op i sømmene indenfor et halvt år. Blev byttet på garanti til et nyt par, der gjorde det samme.

Ecco sko, hvor sålerne smuldrer. Efter garantiens udløb...

Ecco børnesandaler med en konstruktion, der gav drengen ligtorne samme sted på begge fødder. Reklamation afvist - skoen var ikke fejlproduceret.

 

Så er min tålmodighed slut. Skulle jeg finde en skobutik, hvor det eneste jeg kan passe er fra Ecco - så går jeg igen.

Der må selvfølgelig være andre, der har bedre erfaringer, så mange sko kan man vel ikke sælge kun til tosser  :rolleyes: .

Men de får ikke solgt mere til mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Laver lige en "sniger" på en hot tråd.

Når jeg hører folk snakker om sko, så er der nogle der siger det er lige meget hvis bare man har normalt fornuftigt fodtøj med mønster i sålerne. Der er til gengæld også en del som siger at golf sko er et absolut must.

Jeg har ikke selv oplevet at glide eller miste fodfæste når jeg har spillet, men mine p&p besøg foregår også primært i super godt vejr.

Hvor vigtige er golfsko i jeres øjne for en nybegynder? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Laver lige en "sniger" på en hot tråd.

Når jeg hører folk snakker om sko, så er der nogle der siger det er lige meget hvis bare man har normalt fornuftigt fodtøj med mønster i sålerne. Der er til gengæld også en del som siger at golf sko er et absolut must.

Jeg har ikke selv oplevet at glide eller miste fodfæste når jeg har spillet, men mine p&p besøg foregår også primært i super godt vejr.

Hvor vigtige er golfsko i jeres øjne for en nybegynder? 

Det kommer an på ens pengepung.

 

Hvis man har et stramt budget og ikke har pengene i starten, så vent og brug nogle kondisko.

Har man der i mod pengene og gerne vil stå bedre fast, så er det igen ens pengepung der afgør, om man vil gå all-in.

 

Jeg startede med et billigt par fra Stadium - deres eget mærke Four-D - og nu spiller jeg med Ecco Street.

 

Golfsko gør helt sikkert en forskel, men det er ikke et must - i mine øjne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg bruger sidste års version af Puma Faas Trac som jeg købte på online-udsalg.

 

Det er min første golfsko, så jeg har ikke rigtig noget at sammenligne med - men den fungerer rigtig godt synes jeg. Virker en smule stiv i det, men ganske let og vandtæt uden at fødderne bliver klamme.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Modtager et par Nike lunar control fra TLP mandag. Det glæder jeg mig til.

 

Jeg har også modtaget og spillet mine nu

 

Frisk ud af kassen og så ud at spille 36 huller samme dag, den 1. runde på en meget lang bane og den 2. runde på en meget kuperet bane

 

De har lige klemt lidt over tæerne, men ikke noget der generede og nu har de udvidet sig lidt og er super behagelige i pasform

 

Så til Lunar Control kan jeg sige  :frantics:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg må sige at jeg også er rigtig glad for mine lunar control. Tak til TLP for en god handel. Har også mine sommersko fra bite men der skal ikke meget dug til før man har våde fødder. De vejer tilgengæld ingenting og fødderne får meget luft.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 måneder senere...

Spiller i Nike TW 13, de bedste golfsko jeg har haft til dato, super behagelige at have på og stabile, købte dem og spillede 36 huller på 2 dage uden de mindste problemer.

Nogle der ved om den her model er vandtæt? Den fås til 999,- i pro golf og med et gavekort, så kunne det godt være en mulighed som vintersko/regnsko.

 

Edit: Nevermind, fandt selv svaret - google er din ven

http://bjbettergolf.com/da/netbutik/produkter/golfsko/golfsko-paa-tilbud/nike-free-tw13-golfsko-herre.aspx?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

Redigeret af Tom A
Link til kommentar
Del på andre sites

Spillede min første begynder runde (9 huller) i et par NewLine løbesko og fik 28 point - så de må have været OK  :lol:

 

Men et besøg Grundlovsdag i Golfshoppen på Smørum gjorde at jeg tog hjem med et par Footjoy Contour til 350,- (ekstra nedsat, hvilket var mit held).

De er super smidige og jeg har aldrig haft problemer om jeg har gået 9 eller 18 huller.

Redigeret af MTeis
Link til kommentar
Del på andre sites

Spillede min første begynder runde (9 huller) i et par NewLine løbesko og fik 28 point - så de må have været OK :lol:

Men et besøg Grundlovsdag i Golfshoppen på Smørum gjorde at jeg tog hjem med et par Footjoy Contour til 350,- (ekstra nedsat, hvilket var mit held).

De er super smidige og jeg har aldrig haft problemer om jeg har gået 9 eller 18 huller.

Contour til 350, det er et rigtigt godt køb :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden