Hop til indhold

Konkurrence: Vind en Wilson Staff D200 driver


claust

Recommended Posts

Så er der mulighed for at sikre en tidlig julegave til dig selv - vi sætter nemlig en Wilson Staff D200 driver på højkant, venligst sponsoreret af Wilson Staff Danmark! Driveren har en værdi af 2.199,- kr.

For at deltage i konkurrencen skal du i denne tråd poste din bedste golfhistorie fra sæsonen og/eller dit bedste billede. Det kan være en beskrivelse af en tur du har været på, en sjov oplevelse, pudsige ting du har oplevet, et fedt billede med beskrivelse eller historie til - kort sagt noget du vil dele med os andre.

Vinderen er det indlæg der modtager flest 'Likes' (Den grønne pil 'op' nederst til højre i hvert indlæg) mandag den 30. november kl. 23.59. Kun andre registrerede medlemmer kan give likes, og de kan ikke gives anonymt. Alle medlemmer kan stemme (give Likes), uanset om det er en ny eller gammel profil. Man kan give likes til mere end ét indlæg.

wilson-driver-d200-1.thumb.jpg.5a08f5c4e

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har ikke fået spillet nær så meget i år, som jeg kunne tænke mig. Arbejdet har taget magten (nok ikke en situation jeg er alene om), så det er kun blevet til cirka 20 runder. Alligevel er der da lidt at berette om.

  • Handicappet er gået 0,3 den forkerte vej.
  • Bedste 18-hullers runde: +4 (og to i +5). Ingen af dem desværre EDS-runder. :no:
  • Sæsonens højdepunkt: I fredags, hvor 9 huller blev spillet i -1. Første gang nogensinde under par på 9 huller. (Det giver krampe i armene at holde dem så højt, som jeg har gjort de seneste par dage). Det hjælper når putteren er brandvarm (et to-putt og 8 et-putts).:super:
  • Moi matching og udmåling af specs på mit sæt hos LHW (og køb af en costum made Scratch PW).
  • En fantastisk oplevelse at være tilskuer til Made In Denmark. Super velorganiseret arrangement!
  • Og et fremtidshighlight: Om en måned går turen til Dubai, hvor jeg glæder mig til at se finalen i Race to Dubai. Og så skal jeg selvfølgelig også selv ud for at spille nogle runder. :afro:

Ovenstående beretning passer ikke lige til trådens koncept, men jeg har heller ikke nogen ønsker om at få en ny driver. Jeg tror simpelthen ikke jeg kan få en bedre driver en min trofaste Wishon 919Thi med Grafalloy PFC 50 skaft. Sidst jeg var hos LHW fortalte han mig faktisk, at min driver er den han betragter som sit bedste driverfittingresultat og det vil jeg i hvert fald ikke bestride.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...
  • claust pinned og featured this topic
  • claust unlocked this topic

Tusind tak til claust, Årgang63 og alle I andre, som synes godt om min lille begynderhistorie. Temaet var jo de gode oplevelser man pludselig kan få, midt i alle frustrationerne som golfspillet kan byde på som nybegynder. Denne konkurrence, og den støtte som jeg har oplevet i den sammenhæng, er så endnu en sådan positiv oplevelse. Måske jeg kan bruge den historie næste gang der udskrives konkurrence :-)

 

Under alle omstændigheder glæder jeg mig til forhåbentlig at løfte mit spil til næste år, med denne vigtige udvidelse af min begynderbag. Jeg har siden historien blev skrevet haft lejlighed til at slå lidt med en driver, og det skal nok komme til at fungere ude på banen (selvom jeg også læser rundt omkring at en driver er svær at slå for begyndere). Jeg skal nok holde jer orienteret om resultatet.

 

Tak fordi I har taget så godt imod mig, på dette forum, i klubben og på banen.

 

Redigeret af peejay
Rettet slåfejl
  • Upvote 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden