Hop til indhold

Tirsdag uge 42


Recommended Posts

I nærheden er måske så meget sagt...... Men SPetersen og jeg selv skal spille Lübker tirsdag kl 10,00

Så kom glad :-)

har faktisk overvejet det.... Men små 2 timers transport bliver måske lige i overkanten.... Jeg vender det lige med brormand:) hvad er greenfee? Og hvordan står banen?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link til kommentar
Del på andre sites

Er den bane ikke altid blokeret? Havde det nu været en weekend, så havde jeg da gerne gået en runde ude i bakkerne :) Alternativt er Brejning. Den står egentlig OK, trods for at den har været lukket helt ned i 6-8 måneder pga konkurs. Dog er greens ikke helt så gode, men dog spilbare. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Greenfee er 350, når I spiller sammen med mig.

 

Banen står rigtig godt. Jeg tvivler på, at I finder bedre greens i Jylland.

 

Når du siger 2 timer transport, hvor er det så fra? Lübker til Kolding centrum kan gøres på 1,5 time jf google maps...

Nå ja..... så pyt da :D  du fik os lige overtalt.... vi har skrevet os på :thumbsup:

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Greenfee er 350, når I spiller sammen med mig.

 

Banen står rigtig godt. Jeg tvivler på, at I finder bedre greens i Jylland.

  350,- ok, hvornår har i tid. Hvis jeg kan få det til passe, så vil jeg da gerne med, hvis der er plads

Når du siger 2 timer transport, hvor er det så fra? Lübker til Kolding centrum kan gøres på 1,5 time jf google maps...

Link til kommentar
Del på andre sites

Greenfee er 350, når I spiller sammen med mig.

 

Banen står rigtig godt. Jeg tvivler på, at I finder bedre greens i Jylland.

  350,- ok, hvornår har i tid. Hvis jeg kan få det til passe, så vil jeg da gerne med, hvis der er plads

Når du siger 2 timer transport, hvor er det så fra? Lübker til Kolding centrum kan gøres på 1,5 time jf google maps...

. 350,- hvornår har i tid, er der plads til en til der bruger Rexona? Jeg skal lige tjekke tiden... Skal køre datteren til noget ridning..
Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden