Hop til indhold

Gad vide mon....


Pastorius

Recommended Posts

Det der er - efter min opfattelse - en automatreaktion baseret på uvidenhed. 

 

Vi kan godt blive enige om at elektronik er for dyr, men merprisen på en iPhone ift til de dyreste androidmodeller er mere end rimelig.

 

Min Iphone har kørt upåklageligt i nu snart 2 år, den har ikke slået en prut forkert og jeg har ikke oplevet fejl. Den føles stadig som ny og jeg har proppet helt ufattelige mængde apps i den. Jeg har integraation med firmamail og flere gmail konti og jeg er ikke på noget tidspunkt forvirret over hvor jeg befinder mig på telefonen

 

Kameraet sutter røv .. men det bruger jeg den heller ikke til. 

 

Det har ingen af mine tidligere telefoner kunnet leve op til og kærestens lille private samsung og hendes android arbejdstelefon er jo noget værre plastikbras til sammenligning 

 

Jeg er egentlig ikke fanboy, men jeg må tilstå at jeg er blevet meget glad for min iPhone 

Link til kommentar
Del på andre sites

Og hvor meget andet Apple-bras har du måttet købe fordi den ikke kan med andet end Apple bras? Eller er det igen nogle af de funktioner du ikke bruger, og du dermed ikke mener bør tages med i diskussionen?

Synes i øvrigt det er temmelig flabet at påstå min mening er uvidende og automatisk, uden noget som helst belæg for det. Min mening er skam dannet efter utallige sammenligninger af iphones og andre telefoner.

Når man køber en Iphone, bliver man lænket til Apples produkter og deres rædsel af et stykke software, Itunes. Man kan død og pine ikke forbinde med resten af verden, hvis ikke de er Apple produkter, eller har det lille Apple stik (der igen kun bruges af Apple).

Link til kommentar
Del på andre sites

Og når du sammenligner en Iphone og de dyreste Android mobiler, så glemmer du jo behændigt, at det netop er disse Android mobiler der har mange flere features end Iphone.

Jeg vil i øvrigt påstå det er dig der er (bevidst?) uvidende, når du maler Android mobiler med den store "plastikbras"-pensel.

Link til kommentar
Del på andre sites

Og hvor meget andet Apple-bras har du måttet købe fordi den ikke kan med andet end Apple bras? Eller er det igen nogle af de funktioner du ikke bruger, og du dermed ikke mener bør tages med i diskussionen?

Synes i øvrigt det er temmelig flabet at påstå min mening er uvidende og automatisk, uden noget som helst belæg for det. Min mening er skam dannet efter utallige sammenligninger af iphones og andre telefoner.

Når man køber en Iphone, bliver man lænket til Apples produkter og deres rædsel af et stykke software, Itunes. Man kan død og pine ikke forbinde med resten af verden, hvis ikke de er Apple produkter, eller har det lille Apple stik (der igen kun bruges af Apple).

 

 

Og når du sammenligner en Iphone og de dyreste Android mobiler, så glemmer du jo behændigt, at det netop er disse Android mobiler der har mange flere features end Iphone.

Jeg vil i øvrigt påstå det er dig der er (bevidst?) uvidende, når du maler Android mobiler med den store "plastikbras"-pensel.

 

Jeg synes det er svært at diskutere på det plan. Men skulle jeg nu prøve at lade som om du var interesseret i at diskutere vidensbaseret, så ville jeg sige:

 

Jeg har ejet utrolig meget gadgetværk i min tid, og kun det seneste år har jeg haft noget fra apple. Det virker og det virker nemt og problemfrit ift. de ting jeg tidligere har haft. Jeg savner ingen funktioner.

 

Jeg synes - i modsætning til dig - det er fint  at noget tager andre valg end mine, og kunne ikke fremstille dem som idioter eller kalde deres valg for bras, men jeg er ret træt af at høre på folk der ikke for alvor har prøvet at leve med mine valg, kalde dem bras eller overpriced.

 

Min datter har en S3 og jeg har selv haft flere android-telefoner både fra Samsung og HTC. Min arbejdstelefon er en Nokia. På arbejdet har jeg windows PC'er (og har arbejdet med at supportere dem). Jeg startede med at bruge MS-DOS inden windows var opfundet (eller hugget fra Macintosh - som huggede ideen fra Xerox-labs). Jeg har taget et rimeligt oplyst valg, og ved hvad jeg får og hvad jeg har valgt fra.

 

...største myte er for mig prisen. Jeg bruger færre - ikke flere - på mine gadgets end jeg gjorde tidligere. Det hænger også sammen med mine valg, men med min telefon og computer får en meget højere brugtpris, end for mine andre dimser, når jeg skiller mig af med dem igen. På computersiden (jeg har en Mac) skal jeg ikke betale i omegnen af 1000,.- for at opgradere mit styresystem (og nørd som jeg er, skal jeg have det nyeste altid). Jeg har for første gang i mit liv haft en computer uden af opgradere noget siden jeg købte den for snart 2,5 år siden, og det er stadig ikke nødvendigt. Den kører hurtigt og smertefrit, uden at jeg har geninstalleret noget som helst. JEg har ikke brug for en standaloneboks til at køre en linuxserver - det jeg skal bruge kan køre på mac'en.

 

Der er nogen der mener det også ser hammer godt ud - den kategori hører jeg ikke specielt til - eller rettere, jo jeg synes da det ser fint ud, men det er ikke noget der betyder alverden for mig.

 

Nu har du hørt lidt om baggrunden for mine valg - kunne jeg så ikke få lov at have dem i fred, uden at skulle høre på du mener jeg er en idiot, fanget af en massehypnose fra en afdød gud, der financierer sin sekt gemmen salg af værdiløst skrammelelektronik.

 

EDIT: Glemte lige jeg har haft en Mac i nogle år, men jeg ejer altså pt. en iMac, et AppleTV og en iPhone (som kom senest til) - alle er jeg utroligt glade for og de fungerer godt og problemfrit.

Redigeret af Pastorius
Link til kommentar
Del på andre sites

Fanboys fight er altid underholdende :)

 

Har aldrig forstået hvorfor der altid skal tales grimt om andres valg, det er næsten gennemgående for hele IT verdenen men især når det handler om IOS Vs. Android.

 

Som iPhone ejer syntes jeg det er lidt sjovt at mange App's bliver lavet til IOS før andriod selv om android er udbredt på langt flere telefoner.

 

:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes det er svært at diskutere på det plan. Men skulle jeg nu prøve at lade som om du var interesseret i at diskutere vidensbaseret, så ville jeg sige:

 

Jeg har ejet utrolig meget gadgetværk i min tid, og kun det seneste år har jeg haft noget fra apple. Det virker og det virker nemt og problemfrit ift. de ting jeg tidligere har haft. Jeg savner ingen funktioner.

 

Jeg synes - i modsætning til dig - det er fint  at noget tager andre valg end mine, og kunne ikke fremstille dem som idioter eller kalde deres valg for bras, men jeg er ret træt af at høre på folk der ikke for alvor har prøvet at leve med mine valg, kalde dem bras eller overpriced.

 

Min datter har en S3 og jeg har selv haft flere android-telefoner både fra Samsung og HTC. Min arbejdstelefon er en Nokia. På arbejdet har jeg windows PC'er (og har arbejdet med at supportere dem). Jeg startede med at bruge MS-DOS inden windows var opfundet (eller hugget fra Macintosh - som huggede ideen fra Xerox-labs). Jeg har taget et rimeligt oplyst valg, og ved hvad jeg får og hvad jeg har valgt fra.

 

...største myte er for mig prisen. Jeg bruger færre - ikke flere - på mine gadgets end jeg gjorde tidligere. Det hænger også sammen med mine valg, men med min telefon og computer får en meget højere brugtpris, end for mine andre dimser, når jeg skiller mig af med dem igen. På computersiden (jeg har en Mac) skal jeg ikke betale i omegnen af 1000,.- for at opgradere mit styresystem (og nørd som jeg er, skal jeg have det nyeste altid). Jeg har for første gang i mit liv haft en computer uden af opgradere noget siden jeg købte den for snart 2,5 år siden, og det er stadig ikke nødvendigt. Den kører hurtigt og smertefrit, uden at jeg har geninstalleret noget som helst. JEg har ikke brug for en standaloneboks til at køre en linuxserver - det jeg skal bruge kan køre på mac'en.

 

Der er nogen der mener det også ser hammer godt ud - den kategori hører jeg ikke specielt til - eller rettere, jo jeg synes da det ser fint ud, men det er ikke noget der betyder alverden for mig.

 

Nu har du hørt lidt om baggrunden for mine valg - kunne jeg så ikke få lov at have dem i fred, uden at skulle høre på du mener jeg er en idiot, fanget af en massehypnose fra en afdød gud, der financierer sin sekt gemmen salg af værdiløst skrammelelektronik.

 

EDIT: Glemte lige jeg har haft en Mac i nogle år, men jeg ejer altså pt. en iMac, et AppleTV og en iPhone (som kom senest til) - alle er jeg utroligt glade for og de fungerer godt og problemfrit.

 

Nu er det jo ikke en hemmelighed at Jobs er død, men jeg vil meget gerne høre hvordan du vil tackle din tilgang til gadget og computerverdenen, når den 5 års plan, som Jobs lavede inden han døde, udløber?

Det er vel ikke en hemmelighed at Apple/Mac ikke har været særligt succesfulde, når han ikke har været ved roret.

 

Hilsen en glad Android bruger der ønsker sig en Ipad.

Link til kommentar
Del på andre sites

Meget interessant diskussion.

 

Jeg er selv imod Apple, men det er på grund af at de låser en fast til deres system.

Fx. bruger vi iPads på arbejdet, de kan ikke sættes til en projektor uden at man skal købe en omformer til +200 kr.

 

Apple fungere rigtigt godt og crasher sjældent, men det er fordi man låser brugeren og tillader ikke mere end at Apple kan styre indgang og udgang på ens produkter.

 

Det jeg kan se i min omgangskreds, er at alle anti-nørderne som ikke er van til gadgets, vælger en Iphone - så kan de nemlig ikke ødelægge noget.

Dem der vil mere og selv kunne lidt ekstra, de vælger Android.

 

Btw. så har jeg en computer som snart er 3 år gammel - der er ikke brugt en eneste krone på opdatering.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er jo en umulig ting at diskutere, der er fordele og ulemper ved begge platforme og det er da op til folk selv, at vælge den de foretrækker.

 

Begge lejre kan, fra nu og til solen går ned, for evigt!, komme med historier som favorisere deres valg og modparten kan så fortælle hvorfor det ikke er rigtigt og vice versa.

 

Hvis vi skal lege legen, jeg keder mig lidt på arbejde, så kan jeg da fortælle, at jeg for 4 år siden, købte for 1500,- brugte stumper og en ny 25" skærm også til 1500,-, samlede dem i et kabinet, som jeg hentede på genbrugspladsen, installerede det med XP, som jeg havde i forvejen, ellere skulle jeg have brugt 600,- til et nyt. Resultatet var en PC, som havde mere regnekraft, var hurtigere og langt, langt bedre til spil, end min lillebrors topmodel fra Appel, som havde kostet en betragtelig større sum. Min PC har stået tændt lige siden, opdatere sig selv, helt gratis og har ikke haft et eneste nedbrud. Dette er rent faktisk en sand historie. Min bror er glad for sin og jeg er glad for min :flowers:

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes det er svært at diskutere på det plan. Men skulle jeg nu prøve at lade som om du var interesseret i at diskutere vidensbaseret, så ville jeg sige:

 

Jeg har ejet utrolig meget gadgetværk i min tid, og kun det seneste år har jeg haft noget fra apple. Det virker og det virker nemt og problemfrit ift. de ting jeg tidligere har haft. Jeg savner ingen funktioner.

 

Jeg synes - i modsætning til dig - det er fint  at noget tager andre valg end mine, og kunne ikke fremstille dem som idioter eller kalde deres valg for bras, men jeg er ret træt af at høre på folk der ikke for alvor har prøvet at leve med mine valg, kalde dem bras eller overpriced.

 

Min datter har en S3 og jeg har selv haft flere android-telefoner både fra Samsung og HTC. Min arbejdstelefon er en Nokia. På arbejdet har jeg windows PC'er (og har arbejdet med at supportere dem). Jeg startede med at bruge MS-DOS inden windows var opfundet (eller hugget fra Macintosh - som huggede ideen fra Xerox-labs). Jeg har taget et rimeligt oplyst valg, og ved hvad jeg får og hvad jeg har valgt fra.

 

...største myte er for mig prisen. Jeg bruger færre - ikke flere - på mine gadgets end jeg gjorde tidligere. Det hænger også sammen med mine valg, men med min telefon og computer får en meget højere brugtpris, end for mine andre dimser, når jeg skiller mig af med dem igen. På computersiden (jeg har en Mac) skal jeg ikke betale i omegnen af 1000,.- for at opgradere mit styresystem (og nørd som jeg er, skal jeg have det nyeste altid). Jeg har for første gang i mit liv haft en computer uden af opgradere noget siden jeg købte den for snart 2,5 år siden, og det er stadig ikke nødvendigt. Den kører hurtigt og smertefrit, uden at jeg har geninstalleret noget som helst. JEg har ikke brug for en standaloneboks til at køre en linuxserver - det jeg skal bruge kan køre på mac'en.

 

Der er nogen der mener det også ser hammer godt ud - den kategori hører jeg ikke specielt til - eller rettere, jo jeg synes da det ser fint ud, men det er ikke noget der betyder alverden for mig.

 

Nu har du hørt lidt om baggrunden for mine valg - kunne jeg så ikke få lov at have dem i fred, uden at skulle høre på du mener jeg er en idiot, fanget af en massehypnose fra en afdød gud, der financierer sin sekt gemmen salg af værdiløst skrammelelektronik.

 

EDIT: Glemte lige jeg har haft en Mac i nogle år, men jeg ejer altså pt. en iMac, et AppleTV og en iPhone (som kom senest til) - alle er jeg utroligt glade for og de fungerer godt og problemfrit.

 

Det var dog sjovt, som du forsøger at tage "the high road", men i første afsnit får du lige svinet min person.. og det efter at du lagde ud med at proklamere, at jeg var uvidende og bare fyrede en automatreaktion af. Flot der, Hr. "vidensbaseret diskussion". (Sarkasmen koster gratis!)

 

Jeg diskuterer de valg du (og andre) tager, når I betaler en heftig merpris for en telefon (og andre gadgets). Jeg prøver så vidt muligt at holde mig væk fra at kritisere din person, så jeg håber du fremover vil gøre det samme.

 

Min holdning til Apples produkter kan egentlig koges ned til et enkelt punkt;

 - Et apple produkt kan KUN arbejde sammen med andre Apple produkter (Herunder inkluderes også "Made for Iphone produkter, der jo betaler licens til... Apple). Alene det, at Apple skal diktere hvilke andre enheder jeg skal have I mit hjem, for at de kan "tale" med min telefon, er nok til at jeg holder mig LANGT væk fra det.

 

Det er en fantastisk business model de har bygget op, for når folk skal skifte telefon, bliver de jo nødt til at købe en anden iphone/ipad, med mindre de vil skifte resten af deres dyrt indkøbte gadgets ud på samme tid. Mit "Western Digital HD TV Live" fungerer perfekt sammen med min Android telefon.. og fætterens Windows phone. Men Apple kan man ikke lege med.

 

Vi kan tage eksemplet med WD TV Live. Der blev lavet en 3. parts app til at streame musik/film m.m. fra Iphone/Ipad til WD TV.. men næste gang iOS blev opdateret, var der hermetisk lukket for disse funktionaliteter. Grunden kan man jo kun gisne om, men jeg kan ikke forestille mig andre end denne;  De har jo deres eget Apple TV, og det må der ikke konkurreres med.

 

At du, Pastorius, har betalt og er tilfreds med din mac, vil jeg slet ikke ind på. Dig om det. Jeg har købt en noget billigere computer, der kan præcis det jeg har brug for, men til den halve pris. Jeg har sjovt nok heller ikke skullet opgradere noget hardware de sidste 2½-3 år. Jo jeg har skiftet harddisken ud med en SSD-disk, men det ser jeg ikke som en nødvendig opgradering, da det var af lyst og at den gamle disk nu benyttes som ekstern disk.

Link til kommentar
Del på andre sites

Og når du sammenligner en Iphone og de dyreste Android mobiler, så glemmer du jo behændigt, at det netop er disse Android mobiler der har mange flere features end Iphone.

Jeg vil i øvrigt påstå det er dig der er (bevidst?) uvidende, når du maler Android mobiler med den store "plastikbras"-pensel.

 

Bum, tror du peger på Pastorius og svarer til mig 

 

Det kan da godt være jeg er uvidende om et kvalitetsløft på de dyrere android telefoner. De billige har i hvert fald ikke imponeret mig. Kærestens samsung et-eller-andet er en plastikskal med en brugerflade som jeg syntes virker uhensigtsmæssig dyb og jeg får ikke den kvalitets-feel jeg har på min egen telefon 

 

Jeg pointerer igen, jeg er ikke fanboy, men min iPhone kan det det skal for mig og den kan det godt og fungerer intuitivt og så har den en rigtig størrelse. Jeg nørder ikke med min telefon, det er mit liv simpelt hen for kort til og der er ikke noget JEG skal bruge min telefon til som den iPhone ikke kan, ergo er den perfekt (edit; perfekt for MIG)

 

Det er altså din retorik som foregår på "fanboy" niveau her 

Redigeret af Christian The Re-Rookie
Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er det jo ikke en hemmelighed at Jobs er død, men jeg vil meget gerne høre hvordan du vil tackle din tilgang til gadget og computerverdenen, når den 5 års plan, som Jobs lavede inden han døde, udløber?

Det er vel ikke en hemmelighed at Apple/Mac ikke har været særligt succesfulde, når han ikke har været ved roret.

 

Hilsen en glad Android bruger der ønsker sig en Ipad.

 

Nøjagtig det samme som nu. Undersøge markedet for de enheder der passer bedst til mine behov og vælge dem

(Iøvrigt er jeg ikke en af dem der tror fantastisk meget på at Jobs var/er altagørende for Apple succes, men den strategi han valgte da han kom tilbage, har vist sig at være sund).

 

Meget interessant diskussion.

 

Jeg er selv imod Apple, men det er på grund af at de låser en fast til deres system.

Fx. bruger vi iPads på arbejdet, de kan ikke sættes til en projektor uden at man skal købe en omformer til +200 kr.

 

Apple fungere rigtigt godt og crasher sjældent, men det er fordi man låser brugeren og tillader ikke mere end at Apple kan styre indgang og udgang på ens produkter.

 

Det jeg kan se i min omgangskreds, er at alle anti-nørderne som ikke er van til gadgets, vælger en Iphone - så kan de nemlig ikke ødelægge noget.

Dem der vil mere og selv kunne lidt ekstra, de vælger Android.

 

Btw. så har jeg en computer som snart er 3 år gammel - der er ikke brugt en eneste krone på opdatering.

 

 

Apple har fra tidernes morgen (men en enkelt afstikker) valgt at de vil have kontrol over både software og hardware, og det har selvfølgelig nogle fordele i stabilitet. Jeg er heller ikke en af dem der basher MS. At have lavet et styresystem der kan spille sammen med så meget forskelligartet hardware som de har - nogenlunde problemfrit - er en ingenørmæssig bedrift. Der er bare stadig flere problemer end jeg gider bøvle med længere - nu synes jeg det er sjovt at bruge computere - tidligere nød jeg at lege med dem.

 

Det er fint du ikke bruger penge på opdateringer, men det gjorde jeg. Jeg presser min hardware til det yderste. Jeg laver en del billedbehandling og kører nogle CPU-tunge skaprogrammer og har brugt den som mediecenter. Særligt den sidste del kom aldrig til at fungere godt, på trods af at jeg har brugt ret mange penge på tunerkort der skulle kunne løse porblemerne, og det så altid endte med en besked om at det skulle blive bedre på næste version af windows... det nåede jeg ikke at opleve. Jeg understreger at for mig - og nogle andre - er det et bedre valg (og ikke nødvendigvis dyrere) at vælge Apples univers. Jeg postulerer ikke at det er det bedste for alle.

 

 

Det var dog sjovt, som du forsøger at tage "the high road", men i første afsnit får du lige svinet min person.. og det efter at du lagde ud med at proklamere, at jeg var uvidende og bare fyrede en automatreaktion af. Flot der, Hr. "vidensbaseret diskussion". (Sarkasmen koster gratis!)

 

Jeg diskuterer de valg du (og andre) tager, når I betaler en heftig merpris for en telefon (og andre gadgets). Jeg prøver så vidt muligt at holde mig væk fra at kritisere din person, så jeg håber du fremover vil gøre det samme.

 

Min holdning til Apples produkter kan egentlig koges ned til et enkelt punkt;

 - Et apple produkt kan KUN arbejde sammen med andre Apple produkter (Herunder inkluderes også "Made for Iphone produkter, der jo betaler licens til... Apple). Alene det, at Apple skal diktere hvilke andre enheder jeg skal have I mit hjem, for at de kan "tale" med min telefon, er nok til at jeg holder mig LANGT væk fra det.

 

Det er en fantastisk business model de har bygget op, for når folk skal skifte telefon, bliver de jo nødt til at købe en anden iphone/ipad, med mindre de vil skifte resten af deres dyrt indkøbte gadgets ud på samme tid. Mit "Western Digital HD TV Live" fungerer perfekt sammen med min Android telefon.. og fætterens Windows phone. Men Apple kan man ikke lege med.

 

Vi kan tage eksemplet med WD TV Live. Der blev lavet en 3. parts app til at streame musik/film m.m. fra Iphone/Ipad til WD TV.. men næste gang iOS blev opdateret, var der hermetisk lukket for disse funktionaliteter. Grunden kan man jo kun gisne om, men jeg kan ikke forestille mig andre end denne;  De har jo deres eget Apple TV, og det må der ikke konkurreres med.

 

At du, Pastorius, har betalt og er tilfreds med din mac, vil jeg slet ikke ind på. Dig om det. Jeg har købt en noget billigere computer, der kan præcis det jeg har brug for, men til den halve pris. Jeg har sjovt nok heller ikke skullet opgradere noget hardware de sidste 2½-3 år. Jo jeg har skiftet harddisken ud med en SSD-disk, men det ser jeg ikke som en nødvendig opgradering, da det var af lyst og at den gamle disk nu benyttes som ekstern disk.

 

Kommentaren omkring uvidenhed var et helt objektivt udsagn, men måske tager jeg fejl, og du har sat dig indgående ind i Apples produkter?

Du nævner din holdning (jeg kalder den slags synsninger) og jer siger dig den er forkert. Min gmail fungerer bedre på en iPhone end den gjorde på android fx. og jeg kender mange iPhone-brugere der ikke har andre Mac-produkter - uden problemer. Men du har da ret i at Apples produkter spiller fremragende sammen. 

Der er forøvrigt ingen problemer i at afspille mit iTunes-bibliotek over SONOS fx. og der findes masser af producenter der har lavet Airplayudstyr som man kan bruge i stedet for apples egne ting.

 

Apple tager nogle valg om at lukke deres system. Ikke for at generere deres kunder men fordi det gør det muligt for dem at kontrollere brugeroplevelsen, og sørger for at tingene virker i de scenarier de er tiltænkt. De valg passer mig fint, og det gør ikke deres produkter til noget billigt bras, men jeg er helt med på at det kan gøre dem uanvendelige for andre.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er det jo ikke en hemmelighed at Jobs er død, men jeg vil meget gerne høre hvordan du vil tackle din tilgang til gadget og computerverdenen, når den 5 års plan, som Jobs lavede inden han døde, udløber?

Det er vel ikke en hemmelighed at Apple/Mac ikke har været særligt succesfulde, når han ikke har været ved roret.

 

Hilsen en glad Android bruger der ønsker sig en Ipad.

Du må gerne lege med min iPad :D

Link til kommentar
Del på andre sites

@Nik - Det lyder bare forkert når du siger det sådan.. ;)

 

@Pastorius

Det lyder fornuftigt, jeg fik det fejlagtige indtryk at du var inkarneret MAC'er. Lukket styresystem = komplet idiotsikker drift og god ydelses evne ud fra kapacitet, men modsat Android er mulighederne ikke de samme. Personligt hoppede jeg på Android vognen da Iphone lige var begyndt at blive populært herhjemme, så som en trodsreaktion købte jeg Samsung og har ikke fortrudt det siden..

Link til kommentar
Del på andre sites

@Nik - Det lyder bare forkert når du siger det sådan.. ;)

 

@Pastorius

Det lyder fornuftigt, jeg fik det fejlagtige indtryk at du var inkarneret MAC'er. Lukket styresystem = komplet idiotsikker drift og god ydelses evne ud fra kapacitet, men modsat Android er mulighederne ikke de samme. Personligt hoppede jeg på Android vognen da Iphone lige var begyndt at blive populært herhjemme, så som en trodsreaktion købte jeg Samsung og har ikke fortrudt det siden..

 

Det er jeg sådan set også lige nu - men jeg er først og fremmest vild med ting der virker og fungerer i hverdagen. Hvis der er andre der laver noget der passer mig bedre en Apple, så er jeg væk igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden