Hop til indhold

Thorbjørn på PGA touren


Recommended Posts

Sikke dog en fornøjelse at følge den unge gut på Bay Hill igår :thumbsup:

 

Der blev talt en del om Thorbjørns fremtid på PGA touren under udsendelsen i aftes..... og det lød til at hans plan var at komme til at spille fast i USA. For mig virker det lidt tideligt i hans karriere at satse fuldt ud på PGA touren....

Hvad mener i?

Og er det mon noget Thorbjørn selv har udtalt?

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja det er noget han selv har udtalt. Han vil spille lige nøjagtig så fast som han kan komme til, i sin stræben efter at blive en "worldwide player". Men han har selv udtalt, vistnok i et interview med CNN(?), at det er USA det primært drejer sig om, da præmiepengene derovre bare er SÅ meget større end alle andre steder. Han snakkede om at man skal vænne sig til at spille derovre, men indtil videre ser det jo temmelig godt ud, så hvorfor dog ikke blive ved?  :)

 

Han kommer naturligvis også rundt i resten af verden, men hvis man bliver medlem af PGA-touren, forpligter man sig jo til at spille mindst 11-12 turneringer, hvis man ikke vil miste kortet igen pga. inaktivitet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Helt afgjort klassespil af Thorbjørn, det bliver jo nok nødvendigt, at følge ham i aften. Læg lige mærke til, hvorledes det lige blev Thorbjørns skyld, at jeg sidder foran skærmen i aften :)

 

Jeg har ikke hørt Thorbjørn udtale, at han vil spille fast på PGA touren, men hvis det er hans ønske, så giver det god mening, at gøre det nu. For stort set alle spillere, uanset talent, tager det flere sæsoner at etablere sig i toppen af PGA og det kan senere i karrieren, være en svær pille at sluge, hvis man er topspiller i europa, pludselig at være en del af den bløde mellemvare.

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kan sige hvad man vil , men kører der en intern konkurrence om hvem der kommer med den bedste søforklaring , også sjovt nok ligger de altid sidst når de kommer ud for disse uheld ,dårlige tænder , ondt i knæ , mm

Det er noget af en beskyldning mod en mand der formentlig lige har været i et bil uheld, at kalde det en søforklaring

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tvivler nu på, at en totalskadet bil, og en lægelig ordre om hvile pga. et piskesmæld, er en søforklaring. Jeg synes egentlig, at det er en ganske god forklaring.

 

Link til historien.

 

Både i forhold til en evt. skade, men også i forhold til, at man ved mennesker efter et større uheld (her forbehold for, at jeg ikke ved hvor stort uheldet har været. Nogle gange bliver biler totalskadet, i egentlig forholdsvis "rolige" uheld), kort tid efter kan have lidt problemer med at samle sig og koncentrere sig.

 

Derudover har jeg på fornemmelsen, at Olesen ikke er tilbøjelig til at komme med en masse undskyldninger. Dette står dog for egen regning, og er bare en fornemmelse. Om den holder stik på den lange bane, må vi se :) .

Link til kommentar
Del på andre sites

Thorbjørn er helt sikkert ikke typen, der kommer med søforklaringer, så jeg tror faktisk at den er god nok. 

 

Lige nu er det vigtigste bare at han bliver klar til sin første optræden på Augusta Nationals grønne klæder! Glæder mig som et lille barn til den turnering, når nu jeg ikke selv skal spille i Tyskland :(

Link til kommentar
Del på andre sites

håber ikke at der er indsneet skæk i ham, han skal bare have gang i putteren , syntes den halter en del de sidste gange , han er ikke den type der holer lange birdie puts , og da han heller ikke ligger bolden tæt på pinden hver gang ,så bliver der desværre nogle par , som også selfølgelig er ok , men det vinder man jo ikke af  

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden