Hop til indhold

søde mennesker at spille med


Gæst pepsipt

Recommended Posts

jeg er nu ganske rolig. og må desværre erkende at nej bjørnen. det var ikke i en god mening han skrev det. har nu snakket i tlf med 2 søde mennesker der har ringet og skrevet og de siger også begge at han bl.a. er en af dem der tror han har noget at byde på uden det desværre er tilfællet.

 

men til alle andre. gælder mig meget til at høre fra jer.

 

mvh peter.

Må nu nok indrømme, at du selv får efterladt et skidt første indtryk her. At dømme en person ud fra en sjov bemærkning, som du i øvrigt næsten inviterer til i dit indlæg, er sguda at gå i MEGET små sko. Træd et skridt tilbage og gør plads til andre og deres humor, så bliver livet lidt sjovere og man bliver ikke helt så tøsefornærmet som her er tilfældet.

 

I øvrigt er det da toppen af dårlig stil, at viderebringe to anonyme svinere af en tredie person, som du i øvrigt slet ikke har noget kendskab til. Klaphat!

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg vil fremover overhoved ikke svare på folks dumme kommentar på dette indlæg mere. i er simpelhen for langt ude. ikke nok med at jeg bliver svinet til direkte i aller første indlæg når jeg så giver svar på tiltale forsætter op til flere med dette.
 
men tja. det bekræfter kun min viden fra 3 nu jeg har snakket med at pr tlf at denne side ikke indeholder en adm der kan og og vil blande sig så børn taler pænt til hinanden.

 

ville jeg have været i børnehave var jeg blevet på arto men kan jo tydelig høre at her er flere som burde oprette en profil derinde.

  • Downvote 4
Link til kommentar
Del på andre sites

Når man lægger ud med at blive tøsefornærmet over en sjov bemærkning, og i øvrigt nægter at indse at man måske var lige lovlig tidligt ude med riven, når flere folk påpeger dette, så bliver man jo ikke længere taget seriøst.

 

Og nu viderebringer du jo igen en masse anonymt bullshit fra folk som du tilsyneladende stoler 100% på efter et par telefonopkald(!!!).. og ender med at svine manden der stiller dette forum til rådighed for dig ganske gratis. Mage til elefant i en glasbutik har jeg da sjældent oplevet.

 

Internettet er generelt ikke et sted hvor censur bliver set godt på. Og når du selv lægger op til verbalt slagsmål, må du jo acceptere hvad der kommer ind den anden vej. Men neeej.. det bliver bare til "buhuuu.. Admin gør dog noget". Du kender godt den der med; "Hvis du ikke kan lide lugten i bageriet....". Så smut du bare tilbage til Arto og hyg dig med dine anonyme telefonvenner.

Redigeret af CeeCay
  • Upvote 2
Link til kommentar
Del på andre sites

jeg vil fremover overhoved ikke svare på folks dumme kommentar på dette indlæg mere. i er simpelhen for langt ude. ikke nok med at jeg bliver svinet til direkte i aller første indlæg når jeg så giver svar på tiltale forsætter op til flere med dette.

 

men tja. det bekræfter kun min viden fra 3 nu jeg har snakket med at pr tlf at denne side ikke indeholder en adm der kan og og vil blande sig så børn taler pænt til hinanden.

 

ville jeg have været i børnehave var jeg blevet på arto men kan jo tydelig høre at her er flere som burde oprette en profil derinde.

 

Du kunne jo prøve at starte med at kaste et blik på trådene her i forummet og se hvormange tråde du kan finde der er kørt lige så meget af sporet som denne. Der er nogle få, men det er ikke ret mange og jeg kan ikke lige huske den sidste.

 

Prøv så at genovervej hvorfor den her løb af sporet.

 

...og så forstår jeg stadig ikke hvad det er ved gnistens indlæg du tager så ilde op.

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

jeg vil fremover overhoved ikke svare på folks dumme kommentar på dette indlæg mere. i er simpelhen for langt ude. ikke nok med at jeg bliver svinet til direkte i aller første indlæg når jeg så giver svar på tiltale forsætter op til flere med dette.

 

men tja. det bekræfter kun min viden fra 3 nu jeg har snakket med at pr tlf at denne side ikke indeholder en adm der kan og og vil blande sig så børn taler pænt til hinanden.

 

ville jeg have været i børnehave var jeg blevet på arto men kan jo tydelig høre at her er flere som burde oprette en profil derinde.

 

Er du okay?

Der er absolut intet nedladende eller svinsk i den kommentar @gnisten kommer med i post #2. Men man kan selvfølgelig tolke ting forskelligt og i særdeleshed på internettet. Men så er det vist heller ikke værre. 

 

I øvrigt er denne side i særklasse når det kommer til god tone. Aldrig i livet om der kan beskyldes for at være en grim eller dårlig tone. Vi skal nærmere i den anden yderlighed, hvis vi skal noget. 

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden