Hop til indhold

Hvad har du købt i år?


Recommended Posts

17 timer siden, skrev Pastorius:


Jeg fandt en Vice Pro bold på banen en dag, og den blev jeg ret glad for, så nu har jeg købt et par kasser af dem til erstatning af Pro V1'ere, der aldrig er til at finde i Pearl grade som søbolde, når man skal bruge dem.

Jeg har spillet med Vice Pro+ i lang tid, Mener jeg begyndte i 2018. De funger for mig 😄

  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, skrev Nicolai:

Det er jo ikke alle der er så rige som dig, der har råd til at købe hele tiden :D

Men ellers har jeg købt nogle tees, hvis det da kan hjælpe lidt :P

 

haha .. ja der er tæret lidt på ungernes is-budget 2021 :D  

 

19 timer siden, skrev Kaizer:


 

Jo, da.
 

Jeg købte i dag min 4. tur ved fysioterapeut efter et hold i lænd/ryg på driving range for to uger siden. Det er en stor glæde at opleve det (igen)! The gift that keeps on giving. 

 

Føj, hvis ikke du har det, så overvej lette skafter der kan lette en del på hvor mange kg. man svinger rundt. God bedring! 

 

17 timer siden, skrev Pastorius:


Jeg fandt en Vice Pro bold på banen en dag, og den blev jeg ret glad for, så nu har jeg købt et par kasser af dem til erstatning af Pro V1'ere, der aldrig er til at finde i Pearl grade som søbolde, når man skal bruge dem.

 

Kan Vice overhovedet fås i søbolde? :)  

17 timer siden, skrev Årgang63:

 

 

Jo jo, jeg har da købt en ny gammel C5'er, der var en gammel tosse som totalskadede den gamle, jeg holdt stille bag en som skulle svinge til venstre på landevejen og han bragede ind i mig med +80km, det holdte den gamle ikke til 🙂 

 

 

Tænker ikke det var nødvendigt med 80 km/t for at totalskade den, der skal ikke så meget til efterhånden. Jamen tillykke med den :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

45 minutter siden, skrev Christian SSGM:

Kan Vice overhovedet fås i søbolde? :)  

Nej, men prisen er ikke meget forskellig fra Pearl Grade pro V1'ere og så har man ens bolde fra samme årgang. Titleist ændrer boldene fra år til år, og særligt for et år eller to siden var forskellen til at mærke, selv for en gammel hakker som mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, skrev Christian SSGM:

Tænker ikke det var nødvendigt med 80 km/t for at totalskade den, der skal ikke så meget til efterhånden. Jamen tillykke med den :) 

 

Nej du har ret, det var totalt overkill 😑 Tak, jeg er meget glad for min "nye" bil 😎

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...
54 minutter siden, skrev Logan:

Lørdag gik jeg ud på weekendens første runde og på vej fra hul 1 til teestedet på hul 2 knækkede det "lodrette" rør på min vogn 😭 Jeg ringede ind til vores shop og spurgte om ikke de kunne få marshellen til at komme ud med en låne trolly - selvfølgelig kunne de det. Dog måtte jeg lige gå de næste 3½ med en helt fyldt bag, da jeg jo har alt med nu når jeg alligevel har en el-trolly - det var godt nok en tung omgang og varmt! Jeg følte mig næsten som en caddie på PGA tour, men jeg skulle jo også selv slå slagene, så der var lidt forskel 😁

Under runden skrev jeg så til Jens i shoppen og spurgte om en pris på en MGI All Terrain, den fik jeg og så spurgte jeg hvornår han kunne levere en sådan - "Den står i kælderen!" var svaret. Så jeg måtte jo så skrive til ham at hvis han satte den til opladning, ville jeg hente den næste morgen "Deal" - så nu har jeg også købt sådan et monster og hvor kører den bare dejligt :D Men det var sq en dyr runde lørdag, men trods alt kom jeg rundt i en 79'er = netto par for mig :)


Ja, det koster jo, men lommesmerterne varer jo kun et par uger, så har man glemt man brugte pengene. Til gengæld er der ingen der kan tørre smilet af dit ansigt de næste mange år, når du står langt ude på fairway, tager putteren op af baggen og går op mod green, mens du med fjernbetjeningen kører trolleyen hen mod næste teested ;)

Redigeret af Pastorius
  • Like 2
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, skrev Pastorius:

Ja, det koster jo, men lommesmerterne varer jo kun et par uger, så har man glemt man brugte pengene. Til gengæld er der ingen der kan tørre smilet af dit ansigt de næste mange år, når du står langt ude på fairway, tager putteren op af baggen og går op mod green, mens du med fjernbetjeningen kører trolleyen hen mod næste teested ;)

Det har du som sådan ret i, men lige nu havde jeg tænkt at bruge pengene på en øjenoperation - linseudskiftning :)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, skrev Logan:

Det har du som sådan ret i, men lige nu havde jeg tænkt at bruge pengene på en øjenoperation - linseudskiftning :)


Den operation har jeg fravalgt - jeg tør ikke. Så jeg nøjes med linser.

Jeg var til min egen øjenlæge i anden anledning, og hans kommentar, da jeg kom ind på muligheden, var bare. "Ja, jeg ser jo kun alle dem, hvor det går galt."

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, skrev Logan:

Lørdag gik jeg ud på weekendens første runde og på vej fra hul 1 til teestedet på hul 2 knækkede det "lodrette" rør på min vogn 😭 Jeg ringede ind til vores shop og spurgte om ikke de kunne få marshellen til at komme ud med en låne trolly - selvfølgelig kunne de det. Dog måtte jeg lige gå de næste 3½ med en helt fyldt bag, da jeg jo har alt med nu når jeg alligevel har en el-trolly - det var godt nok en tung omgang og varmt! Jeg følte mig næsten som en caddie på PGA tour, men jeg skulle jo også selv slå slagene, så der var lidt forskel 😁

Under runden skrev jeg så til Jens i shoppen og spurgte om en pris på en MGI All Terrain, den fik jeg og så spurgte jeg hvornår han kunne levere en sådan - "Den står i kælderen!" var svaret. Så jeg måtte jo så skrive til ham at hvis han satte den til opladning, ville jeg hente den næste morgen "Deal" - så nu har jeg også købt sådan et monster og hvor kører den bare dejligt :D Men det var sq en dyr runde lørdag, men trods alt kom jeg rundt i en 79'er = netto par for mig :)


Det er sgu held i uheld 😁 den bliver du glad ved. Jeg har i hvert fald ikke fortrudt, absolut bedste anskaffelse jeg har gjort mig længe :)  

  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden