Hop til indhold

MID P.pladser


Recommended Posts

Nu har de næppe bare lånt markerne. Jeg vil da tro at den kære landmand også skal ha' noget for at ligge jord til en parkeringsplads i en uge - ellers er det da en ualmindelig dårlig forretning for ham. 

I Sverige sidste år betalte vi 100:- for at parkere, så mon ikke det lige går :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er fra Aalborg...

...men jeg er også realistisk. Du kommer til at betale lige nøjagtig det den kan trække, uden at indtægterne kommer til at gå ned samlet. Hvordan tror du Lars Larsen har tjent sine penge - ved at sælge dyner billigere end det han kan få for dem?

Jeg tror altså i misforstår mig. Jep. Lars Larsen har tjent sine penge ved at sælge dyner. Jeg har dog aldrig oplevet at købe en dyne hos ham uden at kende den fulde pris. Det svarer til at der på skiltet står 1000,- , men ved kassen skal du betale et kassegebyr på 200,- . Hvorfor ind i hede hule helvede oplyste de ikke p-priserne da billetterne blev frigjort.

Hvorfor har de ikke bare reguleret billetprisen, hvis "butikken" skal gå rundt.

Golfkid: Jeg ved ikke hvor meget bondemanden får, men ikke noget der nærmere sig de p-priser.....

he he he.. Den her bliver vi aldrig enig om..........Jeg er er blevet røvpulet og det gør nas og jeg er harm........ :mad: Det er principper jeg snakker om her.:pirate:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror altså i misforstår mig. Jep. Lars Larsen har tjent sine penge ved at sælge dyner. Jeg har dog aldrig oplevet at købe en dyne hos ham uden at kende den fulde pris. Det svarer til at der på skiltet står 1000,- , men ved kassen skal du betale et kassegebyr på 200,- . Hvorfor ind i hede hule helvede oplyste de ikke p-priserne da billetterne blev frigjort.

Hvorfor har de ikke bare reguleret billetprisen, hvis "butikken" skal gå rundt.

Golfkid: Jeg ved ikke hvor meget bondemanden får, men ikke noget der nærmere sig de p-priser.....

he he he.. Den her bliver vi aldrig enig om..........Jeg er er blevet røvpulet og det gør nas og jeg er harm........ :mad: Det er principper jeg snakker om her.:pirate:

Nej, det er formentlig aldrig sket i Jysk, men det er også en skidt sammenligning :) du har garanteret prøvet at tage i et storcenter, betalt for parkeringen, og så gået ind for at shoppe? Det tror jeg de fleste af os har på et eller andet tidspunkt og det er jo egentlig dét det skal sammenlignes med :) der er jo også storcentre, hvor de skifter parkeringsregler fra år til år. Det er det samme her ;) 

Forstår godt hvad du mener med princip, når det var anderledes sidste år, men man kan vende det om og sige, at det måske også næsten var FOR billigt at parkere gratis i fire dage i træk.... :D 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror altså i misforstår mig. Jep. Lars Larsen har tjent sine penge ved at sælge dyner. Jeg har dog aldrig oplevet at købe en dyne hos ham uden at kende den fulde pris. Det svarer til at der på skiltet står 1000,- , men ved kassen skal du betale et kassegebyr på 200,- . Hvorfor ind i hede hule helvede oplyste de ikke p-priserne da billetterne blev frigjort.

Hvorfor har de ikke bare reguleret billetprisen, hvis "butikken" skal gå rundt.

Golfkid: Jeg ved ikke hvor meget bondemanden får, men ikke noget der nærmere sig de p-priser.....

he he he.. Den her bliver vi aldrig enig om..........Jeg er er blevet røvpulet og det gør nas og jeg er harm........ :mad: Det er principper jeg snakker om her.:pirate:

må indrømme at jeg ikke kan blive det mindste ophidset over at der skal betales for parkering, men er også fra Sjælland.

Kan slet ikke forstå det du skriver med at billet prisen skal reguleres, hvorfor skulle dem der ikke kører bil, betale for din parkering?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan godt se hvor du vil hen @MRWilson 

Og jeg syntes heller ikke dette er iorden at man først køber en billet også derefter et par mdr senere får at vide at hvis du skal holde på en p-plads koster det lige 50kr pr dag ekstra... 

Det er ikke fair...  Så skulle de oplyse denne mer pris sammen med billet prisen da man kunne købe billetten  

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan godt se hvor du vil hen @MRWilson 

Og jeg syntes heller ikke dette er iorden at man først køber en billet også derefter et par mdr senere får at vide at hvis du skal holde på en p-plads koster det lige 50kr pr dag ekstra... 

Det er ikke fair...  Så skulle de oplyse denne mer pris sammen med billet prisen da man kunne købe billetten  

Sådan .....2 jyder der er enige :-)

Jeg mener helt bestemt ikke man kan sammenligne det med storcentre eller andet.... Sammenligner det med et marked, en koncert og lign.

Øh betaler i for at holde ved storcentre`? det gør vi ikke Randers. Var i Ikea i går. Der betaler vi heller ikke. Vi gør dog inde i byen.... Husk dog lige på at det er Jylland.... Altså det mørke Jylland.  Kæmpe kæmpe afstande mellem huse og byer......:D

Link til kommentar
Del på andre sites

Sådan .....2 jyder der er enige :-)

Jeg mener helt bestemt ikke man kan sammenligne det med storcentre eller andet.... Sammenligner det med et marked, en koncert og lign.

Øh betaler i for at holde ved storcentre`? det gør vi ikke Randers. Var i Ikea i går. Der betaler vi heller ikke. Vi gør dog inde i byen.... Husk dog lige på at det er Jylland.... Altså det mørke Jylland.  Kæmpe kæmpe afstande mellem huse og byer......:D

Ro's Torv i Roskilde betaler man efter de første to timer, Fields betaler man med det samme, Lyngby storcenter betaler man efter den første time vidst nok. Der er betaling 24 timer i døgnet i KBH, søndag undtaget :)

I udlandet betaler man som regel også for at parkere til store events såsom golfturneringer, fodboldkampe osv. Jeg ser virkelig ikke det store problem og som sagt, 50,- er billigt i forhold til Nordea Masters f.eks. :) 

I USA til Arnold Palmer Invitational skulle vi parkere mod betaling i Universal Studios og så med bus derfra og ud til banen.

Synes ikke Himmerland er så slemt som i gør det til :D 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ro's Torv i Roskilde betaler man efter de første to timer, Fields betaler man med det samme, Lyngby storcenter betaler man efter den første time vidst nok. Der er betaling 24 timer i døgnet i KBH, søndag undtaget :)

I udlandet betaler man som regel også for at parkere til store events såsom golfturneringer, fodboldkampe osv. Jeg ser virkelig ikke det store problem og som sagt, 50,- er billigt i forhold til Nordea Masters f.eks. :) 

I USA til Arnold Palmer Invitational skulle vi parkere mod betaling i Universal Studios og så med bus derfra og ud til banen.

Synes ikke Himmerland er så slemt som i gør det til :D 

nej det er heller ikke slemt..  Men de ting som du oplyser @Golfkid er de priser ikke oplyst på forhånd???  Det er det jeg mener og nok også det @MRWilson mener at man skulle have oplyst at det koster 50 kr dengang og ikke 2 mdr efter billetten er kommet  til salg 

Link til kommentar
Del på andre sites

nej det er heller ikke slemt..  Men de ting som du oplyser @Golfkid er de priser ikke oplyst på forhånd???  Det er det jeg mener og nok også det @MRWilson mener at man skulle have oplyst at det koster 50 kr dengang og ikke 2 mdr efter billetten er kommet  til salg 

Så vidt jeg ved, så var der varslet ændringer angående parkering allerede for længe siden. Godt nok ikke hvilke ændringer, men der har man jo så kunne tænke sig til, at det ikke ville være som sidste år. Derfor havde de jo egentlig advaret om, at der muligvis kunne komme betaling. Dog på en elegant måde ;) 

Link til kommentar
Del på andre sites

@mrwilson hvorfor skulle de regulere billetprisen? Så dem der tager bussen også skal betale for at du kan parkere lige ved banen? Tag dig dog sammen og kom ind i kampen, hvis du har ondt i røven over at skulle betale 50,- så bliv dog hjemme eller tag cyklen :-)

hmmm....... her stopper jeg sgu Det pis gider jeg fanme ikke læse............Du fatter ikke en bjælde din klaphat..........

h

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden