Hop til indhold

VMG Fyn open... Sådan gik det


rene20

Recommended Posts

Årets turnering var desværre plaget af en masse afbud... Derfor valgte vi at afvikle det over kun en dag. TomA lagde hjemmebane til(langesø). Vi havde en klar forventning om at det ville blive en stor fordel. Sådan skulle det dog ikke gå:) programmet var: 18 huller efterfulgt af frokost. Derefter 9 huller fra rød tee. Afslutningen, som blev meget spændende foregik på himmalaya greenen i langesø. Efter de første 18 huller havde @briandenver lagt sig stort i spidsen, bla. Pga en fremragende Birdie på hul 12. Tom og mig tog derefter en beslutning om at der skulle spilles totalt aggressivt på de sidste 9 huller.... Det pres kunne den stakkels Brian ikke modstå. Efter 27 huller var Brian og mig lige, med Tom 2 pts. Efter. Himmalaya greenen blev et nemesis for Brian, der smed det hele væk og endte på sidstepladsen. På hul 18 var jeg en oppe ifht. Tom.... Og sådan endte det også:) så for første gang kan en fra denver klanen skrive sit navn på pokalen:)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden