Hop til indhold

Golfonline fjernet fra World Wide Web!


Recommended Posts

Jeg må erkende, at jeg ikke forstår denne "trashtalk" om et andet chatforum?

I min branche er det en gylden regel, at når du taler skidt om konkurrenten er det udtryk for, at du ikke har noget godt at sige om dit eget produkt.

Står det virkelig så ringe til med VMG? :baby:

Fint indlæg, ingen grund til at spekulere om noget man ikke ved noget om :no:

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var nok mest ment, som en sjov bemærkning :D

Der har indimellem været en smule rivalisering mellem de to sider.......

Hvis man læser/har læst med på GO, vil man finde en del indlæg, hvor der bliver fyret et par bredsider af mod VMG. Fred være med det.... men så må man også gerne give lidt igen(uden at blive personlig/ond).

Jeg tror der er mange der bruger begge sider(mig selv incl.), så lad os da håbe at de kommer online igen..

Om ikke andet, så for at få genoplivet tanken om en Ryder Cup :phone:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg må erkende, at jeg ikke forstår denne "trashtalk" om et andet chatforum?

I min branche er det en gylden regel, at når du taler skidt om konkurrenten er det udtryk for, at du ikke har noget godt at sige om dit eget produkt.

Står det virkelig så ringe til med VMG? :baby:

Præcis hvor i denne tråd ser du mig udtrykke mig negativt overfor GO ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er på golfonline hver evig eneste dag, 15-20 gange minimum for at kigge udstyr, og hopper også forbi deres debat dog uden at deltage.

Indlægget var mest ment som lidt sjov og ballade, intet personligt mod nogen. Mit liv er ensomt uden brugt udstyr til overpriser, så jeg håber de er oppe igen snart.

Undskyld jeg har fornærmet dit elskede GO så grundigt Mr. P, det var ikke min hensigt (sut-smiley)

Link til kommentar
Del på andre sites

Præcis hvor i denne tråd ser du mig udtrykke mig negativt overfor GO ?

Det var vist rettet mod den oprindelige trådstarter.

Det viser bare, at man ind imellem skal være varsom når man bruger ironi (måske en smiley havde været på sin plads?) :flowers:

Selv bruger jeg også begge sider (samt flere udenlandske).

Link til kommentar
Del på andre sites

Lad os se hvad der sker i denne tråd, når VMG brugere - endelig - er uenige om bare et eller andet :rolleyes: .

Håber iøvrigt at begge fora er tilgængelige hver dag, da begge hver især har kvaliteter, der gør VMG og GO værd at besøge.

Ja det er da tydeligt at du allerede savner GO - Det gør jeg ikke.

Hvis du iøvrigt savner at brugerne på VMG er uenige, så kan jeg da godt anbefale tråden om hvis du skulle have overset den. Den er så ikke det eneste tråd hvor der har været uenighed, men hvis målet for et forums kvalitet er uenige brugere, som kalder hinanden alt muligt mærkeligt, ja så er du nok gået forkert.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er på golfonline hver evig eneste dag, 15-20 gange minimum for at kigge udstyr, og hopper også forbi deres debat dog uden at deltage.

Indlægget var mest ment som lidt sjov og ballade, intet personligt mod nogen. Mit liv er ensomt uden brugt udstyr til overpriser, så jeg håber de er oppe igen snart.

Undskyld jeg har fornærmet dit elskede GO så grundigt Mr. P, det var ikke min hensigt (sut-smiley)

Uden at kende dig ret meget så er det jo faktisk et svar som dit eget der minder om GO når det går galt.....masser af ironi osv., der i længden bare render af sporet. Fint nok at lave "sjov & ballade" og lidt rivalisering :baby:

Link til kommentar
Del på andre sites

...@ COP - du tolker min post og du rammer ikke skiven / green - overhovedet.

Jeg er fint tilfreds med at være bruger her, og er det også på GO.

Det er korrekt at jeg tolker dit indlæg, og efter din opfattelse misser jeg green, men kunne du så ikke lige uddybe hvad du mener med dette indlæg:

Lad os se hvad der sker i denne tråd, når VMG brugere - endelig - er uenige om bare et eller andet :rolleyes: .

Håber iøvrigt at begge fora er tilgængelige hver dag, da begge hver især har kvaliteter, der gør VMG og GO værd at besøge.

Er det uenighed i al almindelig du savner, eller den klassiske GO-tone?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmm, det lader til, at jeg måske bør uddybe mit indlæg fra tidligere?

Jeg har oplevet gentagne gange, at der her på sitet er blevet sendt bredsider afsted mod GO. Den, der startede denne tråd, var så lige det, der fik mig til at kommentere, men min kommentar kan sagtens udvides til at omhandle alle indlæg på VMG, hvor det primære formål har været (i fri fortolkning) "VMG er super, GO er noget l..."

Jeg har på intet tidspunkt oplevet, at Claust har deltaget i denne debat, så hus forbi på det punkt :flowers: .

Som de mere nuancerede indlæg påpeger, så har de to sites forskellige profiler og kvaliteter.

For mig er det vigtigt at holde en pæn tone i debatten, gerne med sjov og ballade, men uden generel tilsvining, bagtalelse eller skyden andre motiver i skoene. Faktuelle uenigheder, der kan diskutteres, gerne ophedet, kan kun gøre os klogere. Jvf. henvisningen fra COP til DrDildgrejtråden :thumbsup: .

Så jeg prøver selv at hylde princippet "hvis du ikke har noget pænt eller fornuftigt at sige, så hold kæft".

Og jeg synes da, der er så rigeligt interessante emner på VMG, til at holde os godt beskæftiget vinteren igennem. Og nok også længe efter...

Derfor forstår jeg ikke behovet for at trække andre sites igennem sølet, som jeg oplever det sker ind imellem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmm, det lader til, at jeg måske bør uddybe mit indlæg fra tidligere?

Jeg har oplevet gentagne gange, at der her på sitet er blevet sendt bredsider afsted mod GO. Den, der startede denne tråd, var så lige det, der fik mig til at kommentere, men min kommentar kan sagtens udvides til at omhandle alle indlæg på VMG, hvor det primære formål har været (i fri fortolkning) "VMG er super, GO er noget l..."

Jeg har på intet tidspunkt oplevet, at Claust har deltaget i denne debat, så hus forbi på det punkt :flowers: .

Som de mere nuancerede indlæg påpeger, så har de to sites forskellige profiler og kvaliteter.

For mig er det vigtigt at holde en pæn tone i debatten, gerne med sjov og ballade, men uden generel tilsvining, bagtalelse eller skyden andre motiver i skoene. Faktuelle uenigheder, der kan diskutteres, gerne ophedet, kan kun gøre os klogere. Jvf. henvisningen fra COP til DrDildgrejtråden :thumbsup: .

Så jeg prøver selv at hylde princippet "hvis du ikke har noget pænt eller fornuftigt at sige, så hold kæft".

Og jeg synes da, der er så rigeligt interessante emner på VMG, til at holde os godt beskæftiget vinteren igennem. Og nok også længe efter...

Derfor forstår jeg ikke behovet for at trække andre sites igennem sølet, som jeg oplever det sker ind imellem.

Jeg har svært ved at være mere enig !

Det er således også mit svar til @COP og @CeeCay.

....man godt kan være uenige / debattere UDEN at skændes.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lad os se hvad der sker i denne tråd, når VMG brugere - endelig - er uenige om bare et eller andet :rolleyes: .

Håber iøvrigt at begge fora er tilgængelige hver dag, da begge hver især har kvaliteter, der gør VMG og GO værd at besøge.

@Dolleris jeg synes ikke at Optimisten's svar giver mig svar på, hvad du mener med overstående, specielt forstår jeg ikke dit brug af ordet "endelig" Så det må du meget gerne uddybe.

For øvrigt er jeg ikke enig i at det ikke er tilladt at sende svinere afsted mod andre forums.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden