Hop til indhold

Ferie for Alle 2018


Golfkid

Recommended Posts

Er der andre der skal en tur forbi Herning i løbet af den kommende weekend? Der er kommet lidt flere udstyrsproducenter i år, sådan som jeg ser det :) 

 

... Og så står jeg naturligvis på Golf Plaisirs stand alle dage, så kom forbi og få en snak om golf, golfrejser og alt muligt andet :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lasse 

 

Jeg har ikke helt besluttet mig for om jeg kigger forbi på messen.

 

Hvis det sker - bliver det helt sikkert fredag. Vi skal nemlig holde børnefødselsdag om lørdagen og der er vintergolf i klubben på søndag.

 

Skulle jeg kigge forbi - skal jeg nok slå et slag forbi standen og få en lille hyggesnak.

 

mvh

Andreas

  • Like 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, skrev AN:

Hej Lasse. Desværre ikke i år. Vi var der i 5 år i træk fra 2009-13 med en stand i Golfhallen. Siden har jeg ikke været der. Men lørdag smutter vi lige en tur til Spanien, skal jeg hilse på El Valle, hvis vi kommer forbi?:)

 

Hej Allan! Det kan du tro du skal! Håber i får en skøn tur og hils AG mange gange også :)  

Link til kommentar
Del på andre sites

Det blev så ikke denne gang at jeg skulle forbi messen. En børnefødselsdag i morgen og natarbejde i går fik mig til at sove lidt her til formiddag. Håber i får en god messe og lad os så få lidt sommer og rigtigt golf vejr. 

  • Upvote 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden