Hop til indhold

Halløj


Recommended Posts

Nå jeg må vel også hellere lige få hilst pænt goddag til forummet..  Har fulgt lidt med på sidelinjen et par måneder, og det virker til her en god sund debat og højt aktivitetsniveau, så det vil jeg da glæde mig til at deltage yderligere i.

 

Jeg spillede lidt for en 12-13 år siden hvorefter jeg kom fra det igen. Gik så et par hyggerunder på par 3 banen med nogle kammerater sidste sommer, hvilket resulterede i at jeg meldte mig ind igen i august 14. 

Hcp siger i skrivende stund 4,5 - rendte tør for turneringer at blive reguleret i sidste efterår, så bliver spændende at se hvor det ender i år.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, og velkommen til :)

flot med handicappet efter så  mange års fravær, lad os høre lidt mere om det - er det ligesom når man én gang har lært at cykle, så glemmer man det aldrig, eller måtte der en indsats til at nå formen igen?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det lange spil kom relativt hurtigt tilbage, så der kan måske godt drages en lille parallel til at cykle - Det korte spil var dog noget mere rustent, og der skal stadig arbejdes noget med det før det for alvor bliver sjovt. 

Nåede at gå en 10-12 runder i efteråret (tællende runder) - den første i 78 og den sidste i 68, hvor den sidste da helt klart har givet blod på tanden til endnu mere golf i indeværende sæson ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Det lange spil kom relativt hurtigt tilbage, så der kan måske godt drages en lille parallel til at cykle - Det korte spil var dog noget mere rustent, og der skal stadig arbejdes noget med det før det for alvor bliver sjovt. 

Nåede at gå en 10-12 runder i efteråret (tællende runder) - den første i 78 og den sidste i 68, hvor den sidste da helt klart har givet blod på tanden til endnu mere golf i indeværende sæson ;)

Hold nu op. Endnu en semi pro vi andre kan udnytte på det groveste

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden