Hop til indhold

Så skete det også for mig.


Recommended Posts

Først og fremmest - kanon forum, har fulgt det på sidelinien et stykke tid.

 

Og, efter et kanon forløb i Dragør med intro for nye etc, har jeg meldt mig ind - efter at have "hygget" med golfen det sidste år, bla. på City Golf.

Har ellers holdt mig langt væk, da golf er en "svær" sport for mit konkurrencegen  - men er nu bidt i mellemsvær grad. aldrig har en vinter været SÅ lang. Hvordan kommer man dog gemmem det? :D

 

Nå, men der er lys forude og tager lige en runde i morgen. Så får man da et lille fix.

 

/LP

Link til kommentar
Del på andre sites

Hehe, det kunne lige så godt være mig der skrev det der :)

 

Spillede også hygge golf igennem nogle år og for næjagtigt et år siden meldte jeg mig så ind i en rigtig klub og har ikke fortrudt det. Vinteren har været et helvede og det er skår i glæden det bliver ved med at være frost/sne/bare dårligt vejr så længe. Jeg spiller alt for at vinde, kan ikke "bare" spille for sjov - det lyder værre end det er, men når jeg spiller noget spiller jeg self efter sejeren, taber jeg så vinder jeg nok den næste :) Der bliver ikke givet ved døren.

 

Denne vinter har jeg set rigtig meget video og er begyndt, at små træner lidt cardio på crosstraineren i Fitness, skal jo ikke gå helt død sidst på runderne her i starten.

Link til kommentar
Del på andre sites

Først og fremmest - kanon forum, har fulgt det på sidelinien et stykke tid.

 

Og, efter et kanon forløb i Dragør med intro for nye etc, har jeg meldt mig ind - efter at have "hygget" med golfen det sidste år, bla. på City Golf.

Har ellers holdt mig langt væk, da golf er en "svær" sport for mit konkurrencegen  - men er nu bidt i mellemsvær grad. aldrig har en vinter været SÅ lang. Hvordan kommer man dog gemmem det? :D

 

Nå, men der er lys forude og tager lige en runde i morgen. Så får man da et lille fix.

 

/LP

Ha Ha ;)

Vi må se at komme på afvænning.

For som jeg ser det så blive det kun værre med tiden.

Golf kan man ikke få nok af ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Ha Ha ;)

Vi må se at komme på afvænning.

For som jeg ser det så blive det kun værre med tiden.

Golf kan man ikke få nok af ;)

 

Jeg ved det. "Anonyme golfafhængige" Kunne være spas med  nogle selvhjælpegrupper. :D

Men har sikret mig backup i Frankrig til de kolde ydermåneder. Og, konen er gravid - så der er masser af tid til golf.

Link til kommentar
Del på andre sites

Velkommen til lange!  :thumbsup:

 

Jeg bruger selv vinteren til at slappe af og pleje familien.. så er der lidt mere goodwill når vejret er godt! De få søndage, hvor jorden ikke er frossen og vinden ikke hyler om ørerne på en, tager jeg på vores pay&play og holder svinget ved lige. Det er på pukkelpister af greens og fra rød tee, så sporten i det er ikke-eksisterende.. men for HUNDEN hvor er det godt at komme ud og svinge kæppene!

Link til kommentar
Del på andre sites

Først, velkommen til herfra også

 

Jeg ved det. "Anonyme golfafhængige" Kunne være spas med  nogle selvhjælpegrupper. :D

Men har sikret mig backup i Frankrig til de kolde ydermåneder. Og, konen er gravid - så der er masser af tid til golf.

 

Og så er det ellers sjovt. Konen herhjemme er også gravid, igen. Men her mener hun, at det absolut må betyde, at der er MINDRE tid til golf i dette år. Vi forhandler stadig :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden