Hop til indhold

Dejligt at se jer igen


Buhe

Recommended Posts

19 timer siden, skrev Årgang63:

Hej Lars, godt at høre fra dig igen 👍Fortæller stadigvæk historien om hvordan du fandt mine bilnøgler 😁

Haha åhh ja det var ellers en mega hyggelig runde vi havde i trehøje 

 

👍

14 timer siden, skrev TLP:

Hej Lars

 

Godt at høre fra dig. Håber alt vel.

 

Tænker ikke det var det år, hvor vi gik i bold sammen at du vandt 😄😄😄

Hehe er sikker på det var de bolde fra dig der var skæve der gjorde udslaget 😉😉😉 men helt rigtig den runde var ikke min bedste 

  • Like 1
  • Haha 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...
  • 2 måneder senere...

Hej Alle

 

Hvad skulle der nu være galt i at være en "gammel" mand. Jeg ser frem til at bruge lidt mere tid her - det er f..... for lang tid siden sidst.

 

Hvordan ser det ud med et forsøg på at lave et VMG træf på en eller anden fantastisk bane et sted i Danmark i den kommende sæson ?

 

Jeg kan stadig huske hvordan jeg chokerede et par tilskuere i Sorø for en del år siden. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 måneder senere...
  • 3 uger senere...

Hej Lasse

 

Dejligt at høre noget fra dig igen. Hvordan går det og hvad får du tiden til at gå med ?

 

Er der chance for igen at høre din stemme som kommentator ?

 

Tænker at nogle af os gamle bliver nød til at deltage mere aktivt i debatten her i forummet (Skriver ham der ikke kan finde tid til at skrive ret meget 😁

Link til kommentar
Del på andre sites

Den 11.3.2023 kl. 20:30 , skrev AJ:

Hej Lasse

 

Dejligt at høre noget fra dig igen. Hvordan går det og hvad får du tiden til at gå med ?

 

Er der chance for igen at høre din stemme som kommentator ?

 

Tænker at nogle af os gamle bliver nød til at deltage mere aktivt i debatten her i forummet (Skriver ham der ikke kan finde tid til at skrive ret meget 😁

 

Jeg får tiden til at gå med mit job som IT Supporter i GolfBox og så bliver det også til lidt golf ved siden af. To rygoperationer og tre diskusprolapser i alt har ikke rigtig hjulpet på det, men kan da stadig spille lidt til husbehov - har et mål om at deltage i EM i Mid-Age i år :)

 

Der er ikke noget kommentering i sigte desværre - det var kun en enkelt gang, men det kunne være fedt at prøve igen ;)

  • Like 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Vær med i debatten

Du kan skrive dit svar nu og registrere senere. Hvis du har en konto, kan du logge ind nu for at skrive svaret med din konto.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er genskabt..   Slet indhold af tekstfeltet

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...

Vigtig information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden