Popular Post Buhe Posted August 30, 2022 Popular Post Report Posted August 30, 2022 Hey med jer. Nogen kan nok huske mig andre ikke men, kan se der er stadig "gamle" faste forum medlemmer det er sku dejligt at se i stadig hænger ved håber i alle har det godt og nyder denne dejlige sport stadig Mvh buhe / Lars (VMG MESTER for mange år siden Haha) 2 2 Quote
Årgang63 Posted August 31, 2022 Report Posted August 31, 2022 Hej Lars, godt at høre fra dig igen 👍Fortæller stadigvæk historien om hvordan du fandt mine bilnøgler 😁 Quote
TLP Posted August 31, 2022 Report Posted August 31, 2022 Hej Lars Godt at høre fra dig. Håber alt vel. Tænker ikke det var det år, hvor vi gik i bold sammen at du vandt 😄😄😄 Quote
Buhe Posted September 1, 2022 Author Report Posted September 1, 2022 19 timer siden, skrev Årgang63: Hej Lars, godt at høre fra dig igen 👍Fortæller stadigvæk historien om hvordan du fandt mine bilnøgler 😁 Haha åhh ja det var ellers en mega hyggelig runde vi havde i trehøje 👍 14 timer siden, skrev TLP: Hej Lars Godt at høre fra dig. Håber alt vel. Tænker ikke det var det år, hvor vi gik i bold sammen at du vandt 😄😄😄 Hehe er sikker på det var de bolde fra dig der var skæve der gjorde udslaget 😉😉😉 men helt rigtig den runde var ikke min bedste 1 1 Quote
Claus Trier Kjerkegaard Posted September 13, 2022 Report Posted September 13, 2022 Hvad fanden, er det de gamle mænds reunion tråd? Så vil jeg da også lige poste for første gang i....længe siden.. 🙂 🙂 Skal vi snart spille Trehøje? 1 Quote
eks-golfoptimisten Posted November 26, 2022 Report Posted November 26, 2022 Pudsigt at finde link til dette igen - jeg vil ønske jer alle en god golfsæson til næste år Nej Claus - det er ikke blot "de gamle mænds reunion tråd" - der er også en enkelt gammel høne 🤪 1 Quote
AJ Posted November 30, 2022 Report Posted November 30, 2022 Hej Alle Hvad skulle der nu være galt i at være en "gammel" mand. Jeg ser frem til at bruge lidt mere tid her - det er f..... for lang tid siden sidst. Hvordan ser det ud med et forsøg på at lave et VMG træf på en eller anden fantastisk bane et sted i Danmark i den kommende sæson ? Jeg kan stadig huske hvordan jeg chokerede et par tilskuere i Sorø for en del år siden. Quote
Popular Post Golfkid Posted February 21, 2023 Popular Post Report Posted February 21, 2023 Nå, det her er sgu en gammel tråd, men hvis det er for os “gamle” medlemmer, så vil jeg da lige nævne, at jeg også er logget ind igen for første gange i flere år Jeg vil prøve at se om jeg kan følge lidt med igen. 2 1 Quote
AJ Posted March 11, 2023 Report Posted March 11, 2023 Hej Lasse Dejligt at høre noget fra dig igen. Hvordan går det og hvad får du tiden til at gå med ? Er der chance for igen at høre din stemme som kommentator ? Tænker at nogle af os gamle bliver nød til at deltage mere aktivt i debatten her i forummet (Skriver ham der ikke kan finde tid til at skrive ret meget 😁 Quote
Golfkid Posted March 13, 2023 Report Posted March 13, 2023 Den 11.3.2023 kl. 20:30 , skrev AJ: Hej Lasse Dejligt at høre noget fra dig igen. Hvordan går det og hvad får du tiden til at gå med ? Er der chance for igen at høre din stemme som kommentator ? Tænker at nogle af os gamle bliver nød til at deltage mere aktivt i debatten her i forummet (Skriver ham der ikke kan finde tid til at skrive ret meget 😁 Jeg får tiden til at gå med mit job som IT Supporter i GolfBox og så bliver det også til lidt golf ved siden af. To rygoperationer og tre diskusprolapser i alt har ikke rigtig hjulpet på det, men kan da stadig spille lidt til husbehov - har et mål om at deltage i EM i Mid-Age i år Der er ikke noget kommentering i sigte desværre - det var kun en enkelt gang, men det kunne være fedt at prøve igen 2 Quote
Recommended Posts