Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej Lars

Godt at høre fra dig. Håber alt vel.

Tænker ikke det var det år, hvor vi gik i bold sammen at du vandt 😄😄😄

Posted
19 timer siden, skrev Årgang63:

Hej Lars, godt at høre fra dig igen 👍Fortæller stadigvæk historien om hvordan du fandt mine bilnøgler 😁

Haha åhh ja det var ellers en mega hyggelig runde vi havde i trehøje 

👍

14 timer siden, skrev TLP:

Hej Lars

Godt at høre fra dig. Håber alt vel.

Tænker ikke det var det år, hvor vi gik i bold sammen at du vandt 😄😄😄

Hehe er sikker på det var de bolde fra dig der var skæve der gjorde udslaget 😉😉😉 men helt rigtig den runde var ikke min bedste 

• Like 1
  • Haha 1
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Posted

Hej Alle

Hvad skulle der nu være galt i at være en "gammel" mand. Jeg ser frem til at bruge lidt mere tid her - det er f..... for lang tid siden sidst.

Hvordan ser det ud med et forsøg på at lave et VMG træf på en eller anden fantastisk bane et sted i Danmark i den kommende sæson ?

Jeg kan stadig huske hvordan jeg chokerede et par tilskuere i Sorø for en del år siden. 

• 2 months later...
  • 3 weeks later...
Posted

Hej Lasse

Dejligt at høre noget fra dig igen. Hvordan går det og hvad får du tiden til at gå med ?

Er der chance for igen at høre din stemme som kommentator ?

Tænker at nogle af os gamle bliver nød til at deltage mere aktivt i debatten her i forummet (Skriver ham der ikke kan finde tid til at skrive ret meget 😁

Posted
Den 11.3.2023 kl. 20:30 , skrev AJ:

Hej Lasse

Dejligt at høre noget fra dig igen. Hvordan går det og hvad får du tiden til at gå med ?

Er der chance for igen at høre din stemme som kommentator ?

Tænker at nogle af os gamle bliver nød til at deltage mere aktivt i debatten her i forummet (Skriver ham der ikke kan finde tid til at skrive ret meget 😁

Jeg får tiden til at gå med mit job som IT Supporter i GolfBox og så bliver det også til lidt golf ved siden af. To rygoperationer og tre diskusprolapser i alt har ikke rigtig hjulpet på det, men kan da stadig spille lidt til husbehov - har et mål om at deltage i EM i Mid-Age i år :)

Der er ikke noget kommentering i sigte desværre - det var kun en enkelt gang, men det kunne være fedt at prøve igen ;)

• Like 2