Hop til indhold
nAlen

WITB nAlen

Recommended Posts

43 minutter siden, skrev mr.pullhook:

Du slår da helt forkert når dine sky ridser vender den vej :D, ej det var da en af de sure den der.

Desværre har den slået lige præcis 0 skyere - Ikke engang det kan jeg gi skylden.. Men for satan et brag det gav :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad er det der sker med jer fra Hjørring? Er det ikke også TS der bliver ved med at flække sine drivere? :D Slap nu af!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 timer siden, skrev cpohd:

Hvad er det der sker med jer fra Hjørring? Er det ikke også TS der bliver ved med at flække sine drivere? :D Slap nu af!

Jo han snitter pt en om året.. Forskellen på ham og mig er at han slår slagfladen ind på dem - Jeg har nok bare en fabriksfejl :D 

Men når man sender den afsted med 140mph, så skal de sgu nok dø på et tidspunkt :)  

Den 8/5/2018 kl. 09:08 , skrev osholm:

superlim og lidt maling, så er den vel fixet ;)

Er det en opgave for dit værksted ? :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 timer siden, skrev nAlen:

Jo han snitter pt en om året.. Forskellen på ham og mig er at han slår slagfladen ind på dem - Jeg har nok bare en fabriksfejl :D 

Men når man sender den afsted med 140mph, så skal de sgu nok dø på et tidspunkt :)  

Er det en opgave for dit værksted ? :D 

Jeg limer ALT ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå....

Ny driver skaffet magen til den der døde. Ny driver er åbenbart lort, så tilbage i baggen med den gamle.. Utroligt to ens hoveder kan opføre sig så forskelligt :)

On the upside - Nye Wedges til mig :) 

Nu står der Callaway MD4 i 50 og 56 i baggen - Pivlækre og mega sorte :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden