Hop til indhold
nAlen

WITB nAlen

Recommended Posts

2 ugers ventetid på 3wood blev så til 3 :no: men der tikkede en sms ind i dag om at den er ankommet... :D
- Og vupti lader udstyret til at være som jeg vil ha det (indtil videre da)

Driver: Cobra Fly-Z med Matrix Ozik Red Tie 6Q3 skaft i Stiff

3Wood: Cobra Fly-Z med Grafalloy Blue 42" i Stiff

Mizuno MP H5 # jern - X100 +1"

Mizuno MP-54 4-P - X100 +1"

Mizuno T4 52 - 56 - 60 wedges - Wedgeflex

Scotty Cameron Studio Select Newport 1.5 med pistolero grip

Mangler sgu kun en bag at ha det i nu ;)

Håber en lille smule på godt vejr, for jeg skal da i den grad på anlægget i morgen ;)

• Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå så er der blevet opdateret en smule på ny...

Skaftet i driver er skiftet til et Matrix Red Tie 6Q3 i X-Stiff, det har givet en helt anden fornemmelse for køllehovedet rundt i svinget og resulterer i at jeg kan slå den lidt hårdere uden at den bliver slået dybt dybt i venstre.

Skaftet i 3 Wood er skiftet til et identisk med skaftet i driveren ligeledes i X-Stiff og i standard 3wood længde fremfor de 42" mit graffaloy skaft var skåret til.. Det føles simpelthen bedre at kunne slå den lidt hårdere uden at være bange for at slå den langt i venstre.

På putterfronten er der blevet ryddet lidt op, nogle stykker er solgt fra, og en enkelt ny er i kikkerten til næste sæson. Denne skal så til gengæld være en der passer til mig, og så skal det være slut med at skifte ud i tide og utide - Det skaber simpelthen for mange problemer at cykle rundt fra den ene til den anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I skrivende stund er lige præcis 0% det samme som sidst jeg opdaterede baggen herinde :D

Tingene går sgu stærkt når golfudstyr er så sjovt at købe :) 

Idag! byder baggen på følgende:

Driver: Mizuno JPX 850 - Skaft: Oban Kiyoshi Black

Hybrid: Callaway X2 Hot Pro - 16gr.

Hybrid: Callaway Apex - 20gr.

Jern: Cobra King LTD 4-P

Wedges: Cobra King 50 - 56 - 60

Putter: Odyssey 

Næste nye spændende tiltag.... Et eller andet alternativ/erstatning for den 16 gr hybrid :) 

IMG_20170131_203748.jpg

16426618_695071284006309_879526365_n.jpg

Redigeret af nAlen
  • Upvote 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
9 timer siden, skrev Smut:

Ser godt ud @nAlen

Hvorfor vil du af med din 16gr hybrid? Og hvorfor er du gået helt bort fra en traditionel spoon?

Ved ikke helt om jeg vil af med hybriden endnu, det afhænger lidt af om jeg kan finde en jeg slår bedre fra fairway. De næste par måneder kommer til at gå med diverse hybrider/ 4-5 woods - skal ha fundet det perfekte alternativ :)

Hvis callaway forhelvede da bare lavede Apex i 16-17gr istedet for 18 så der rent faktisk var et reelt spring mellem dem, så var den indkøbt uden at blinke... - Fatisk kunne jeg meget let finde på at købe den i 18gr og så bare leve med springet ned til driveren var 10-15 meter længere..  

Alle de beslutninger :D 

Min spoon står pænt i kælderen og glor... Kan sagtens slå den fra tee, er urimeligt dårlig med den fra fairway - Derfor har den karantæne fra baggen på ubestemt tid :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
24 minutter siden, skrev nAlen:

Min spoon står pænt i kælderen og glor... Kan sagtens slå den fra tee, er urimeligt dårlig med den fra fairway - Derfor har den karantæne fra baggen på ubestemt tid :) 

Præcis samme problem jeg har. Fra tee sidder min 3-wood perfekt. Meeeeeen, fra fairway har jeg ikke den store succes. Overvejer selv at skifte den til en hybrid.

Når jeg slår fra fairway kan jeg bedst lide at slå en anelse ned på bolden, hvilket fungerer med en hybrid (anvender en 22gr istedet for et 4-jern). Har dog ikke eksperimenteret med en 16gr endnu. Ender måske med at jeg bliver slemt skuffet... :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
6 minutter siden, skrev Smut:

Svært at sige.. .Jeg synes ihvertfald jeg har lettere ved at slå en hybrid fremfor 3wood / 2 jern :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Er på udkig efter en 16 graders hybrid løsning, hvis det ikke lykkedes mig at få samlet en ny inden en måneds tid, må du godt smide dit xhot 2 hoved i nakken på mig, forstiller mig du kan bruge skaftet til noget andet, eller noget. I hvert fald, så vil jeg gerne holde en lille dør åben, hvis du beslutter dig for at prøve noget andet.

Har også selv tænkt på en 3 wood som additional, Octane Diablo med blue gallaloy :) Stenson machine gun.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, skrev Gålfer:

Er på udkig efter en 16 graders hybrid løsning, hvis det ikke lykkedes mig at få samlet en ny inden en måneds tid, må du godt smide dit xhot 2 hoved i nakken på mig, forstiller mig du kan bruge skaftet til noget andet, eller noget. I hvert fald, så vil jeg gerne holde en lille dør åben, hvis du beslutter dig for at prøve noget andet.

Har også selv tænkt på en 3 wood som additional, Octane Diablo med blue gallaloy :) Stenson machine gun.

Skaftet er fabriksmonteret i den, det er ikke en du kan stille på, så hvis det var ville skaftet sgu nok følge med hovedet ;) 

Stenson har iøvrigt skiftet 3wood... Han er vist hoppet på Callaway epic bølgen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den 1/2/2017 kl. 18:38 , skrev nAlen:

I skrivende stund er lige præcis 0% det samme som sidst jeg opdaterede baggen herinde :D

Tingene går sgu stærkt når golfudstyr er så sjovt at købe :) 

Idag! byder baggen på følgende:

Driver: Mizuno JPX 850 - Skaft: Oban Kiyoshi Black

Hybrid: Callaway X2 Hot Pro - 16gr.

Hybrid: Callaway Apex - 20gr.

Jern: Cobra King LTD 4-P

Wedges: Cobra King 50 - 56 - 60

Putter: Odyssey 

Næste nye spændende tiltag.... Et eller andet alternativ/erstatning for den 16 gr hybrid :) 

Man har jo som bekendt et standpunkt indtil man køber noget nyt :D:D:D 

Mizuno Driveren er røget ud og sat til salg igen, vi blev bare aldrig rigtig gode venner - Tilbage i baggen er gode gamle Cobra Fly-Z dog med en lille opdatering i form af et Graphie Design Tour AD-DI 6X skaft.. Jeg gætter på den bliver der længe, for den går godt nok godt :) 

Den lange hybrid er også røget i kælderen, indover kom en Taylormade 3 wood som også er røget i kælderen, og nu byder baggen så på... Callaway Epic SubZero i 13,5gr.. Pludselig har jeg fået en 3wood jeg kan slå fra fairway - Eneste "ulempe" er at den fra tee stort set slår lige så langt som min driver :D:D:D 

• Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
16 timer siden, skrev ploehmann:

Hva', hvornår åbner du en proshop i kælderen? ;-)

Er så småt begyndt at rydde lidt op dernede, så andre kan få lidt glæde af det istedet :) 

Umiddelbart vil jeg vurdere at mit nuværende udvalg er noget bredere end den lokale proshops :D   

• Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåååååå...... :D  

Lidt sker der jo en gang imellem.. Lige for tiden er min lobwedge i skammekrogen - Vi er bare ikke gode venner og det bevirkede at jeg slog den lige omkring 1 gang pr 5 runder - det skulle VIRKELIG være nødvendigt før jeg ik kunne finde ud af at slå den med en åben 56er :) 

Så med lobwedgen i kælderen er der jo pludseligt hul i baggen. Jeg solgte tidligere på året mit 712U 2-Jern fordi jeg ikke synes jeg slog det nok .Det har jeg egentligt gået og fortrudt lidt, fordi jeg har savnet noget til de smallere huller i modvind, hvor min apex hybrid godt kan have tendens til at spinne lige rigeligt.

Så nu står der et 2 jern i baggen igen - Et Titleist 716 T-MB. 

Den 1/6/2017 kl. 00:32 , skrev ploehmann:

Har du noget interessant i wedge-afdelingen?

Ikke rigtigt.. Har en 6-7 stykker alt i alt incl dem jeg selv bruger pt. Min far har "lånt" en del af dem :)    

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
32 minutter siden, skrev nAlen:

Jeg solgte tidligere på året mit 712U 2-Jern

Tak som byder! fantastisk stykke værktøj :) 

Den ser også bare hammer lækker ud den der 716 T-MB

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden