Hop til indhold

nAlen

WITB nAlen

Recommended Posts

Fik lejligheden til at slå det nye 3 jern en håndfuld gange på lørdagens runde. Blandt andet på et hyggeligt lille par 3 hul der i dagens anledning spillede 213 meter - pinden helt i bagkanten..

Mit 3 jern slår åbenbart 213 meter fra tee, for jeg havde et 1½ meter putt for birde ;)

Jeg tror nok vi skal blive gode venner :D

• Upvote 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og vi byder velkommen til en putter til samlingen... 

Scotty Cameron Red-X 33" med SuperStroke 2.0... Den skal lige ha en kærlig hånd og en klat maling, så tænker jeg nok det skal blive fint.. Gik lige 9 huller med den i dag, og umiddelbart tror jeg nok det kunne være et spændende bekendtskab - Den er i hvertfald lækker at ligne op og vægtfordelingen virker god. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Whats Not In The Bag Anymore..... Hybrid samt 3 wood solgt... Tilfældigvis er der demodag på mandag med callaway, cobra, ping og wilson så der bliver nok slået omkring 1000 bolde med 3 wood den dag..

Eller 10 - hvis den første jeg tager fat i bare lige er mig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Whats Not In The Bag Anymore..... Hybrid samt 3 wood solgt... Tilfældigvis er der demodag på mandag med callaway, cobra, ping og wilson så der bliver nok slået omkring 1000 bolde med 3 wood den dag..

Eller 10 - hvis den første jeg tager fat i bare lige er mig ;)

pis jeg ikke kan komme derop på mandag..  Ville så gerne prøve ping g30 wood..  ØV!!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

pis jeg ikke kan komme derop på mandag..  Ville så gerne prøve ping g30 wood..  ØV!!! 

Skal sørge for at slå et par bolde med den for dig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

MEGET GERNE..  Skriv lige hvordan du syntes den er?? 

Skal nok forsøge at give min helt ufarvede mening ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Skal nok forsøge at give min helt ufarvede mening ;)

takker og lad nu være med at se ned på de turbolaters hehe..  ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

takker og lad nu være med at se ned på de turbolaters hehe..  ;-) 

Tror bare jeg liner up og lukker øjnene bagefter - Det er nok bedst for bedømmelsen af udseendet ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Tror bare jeg liner up og lukker øjnene bagefter - Det er nok bedst for bedømmelsen af udseendet ;)

hov hov syntes den er mega fed til at man kan se hvor man slår ca hen . Fed detalje syntes jeg ..

Så du behøver ikke at bedømme udseendet ..

Kan godt lide det kompakte hoved så man kan slå med den fra græs af ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Demodag vel overstået, og jeg fik bestilt ny 3 wood.. Sort Cobra Fly-Z 14,5gr med Grafalloy Blue Stiff skaft kortet ned til 42"...

Glæder mig som et lille barn, uheldigvis er der 2 ugers leveringstid.... Flyv tid FLYYYYV ;)

@buhe G30eren fik lige en 15-20 bolde til sidst... Turbulators og jeg bliver aldrig gode venner, og deres stock skafter opfører sig lidt sjovt, men den er let at slå med... Meget let, så tror godt du kan glæde dig til at prøve den en dag ;)

Iøvrigt en super fin eftermiddag, med udstyr fra nike, callaway, cobra, ping og wilson.. - De nye Callaway wedges er fandme... STORE ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Demodag vel overstået, og jeg fik bestilt ny 3 wood.. Sort Cobra Fly-Z 14,5gr med Grafalloy Blue Stiff skaft kortet ned til 42"...

Glæder mig som et lille barn, uheldigvis er der 2 ugers leveringstid.... Flyv tid FLYYYYV ;)

@buhe G30eren fik lige en 15-20 bolde til sidst... Turbulators og jeg bliver aldrig gode venner, og deres stock skafter opfører sig lidt sjovt, men den er let at slå med... Meget let, så tror godt du kan glæde dig til at prøve den en dag ;)

lyder som en mega fed dag .. Hvad mener du med deres stock skafter ?? Du kan få den skaft der passer dig også uden om deres egen skafter .  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

lyder som en mega fed dag .. Hvad mener du med deres stock skafter ?? Du kan få den skaft der passer dig også uden om deres egen skafter .  

Ja naturligvis - Ping manden havde bare ik rigtig nogle spændende med ;)

Slog dog mange forskellige skafter hos cobra ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Ja naturligvis - Ping manden havde bare ik rigtig nogle spændende med ;)

Slog dog mange forskellige skafter hos cobra ;)

hvad med lænden på dine ping slag ,,for høje  eller hvordan var slagene osv ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hvad med lænden på dine ping slag ,,for høje  eller hvordan var slagene osv ???

Længdemæssigt var det (skønsmæssigt) ca som Cobraen... Havde cobra i flightscope og den sagde godt 250m....

Boldbanen var lavere i G30, men skaftet var lige det blødeste til min smag, så kan ha spillet lidt ind... (slog det stiveste han havde med)...

Jeg KAN! være farvet en smule af at jeg virkelig VIRKELIG godt kan li den cobra :D - Nu talte jeg ikke lige antallet af spande jeg slog udelukkende med 3wood, som andre har for vane herinde, men der røg sgu nogle stykker afsted ;)

• Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom til at skifte putter igenigenigen...

Velkommen til Scotty Cameron Studio Select Newport 1.5...

Den er fandme lækker  sådan en ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu