Hop til indhold
nAlen

WITB nAlen

Recommended Posts

Ja det begynder at ligne noget.. Nu skal ham der står og svinger med lortet bare lære at ramme bolden, så er det ved at være der :D

• Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den evige kamp mod sig selv, og ens manglende accept af at man ikke bliver gud på jord af en enkelt birdie stime.. - Gad vide om man nogensinde lærer det :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

nu skal jeg ikke tage din tråd men var ude og teste igen 

både 915d2 og den nye cobra fly-z driver   

begge i 9 graders loft med stiff skaft den der hedder Matrix VLCT SP S for cobra 

WOW hvor var den dog fed at slå til og slog lige .. kan sku godt forstå du har valgt den ...

så er i mega vildrede om det skal være ping g30 eller den lækre og utrolig nemme cobra fly-z 

... tror jeg bliver nød til at teste den igen i morgen 

hvilken farve har du valgt til din cobra  ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Den står bare så mega lækkert den driver, og er altså bare en fornøjelse at slå den ;)

Hovedet er sort, og skaftet er helt hvidt, og jeg er helt pjattet med hver eneste centimeter ;)

Fly-z hovedet er (så vidt jeg lige husker) samme størrelse som D2 hovedet, hvor Fly-z+ er lidt mindre som D3 hos titleist... Jeg prøvede både Fly-z og Fly-z+ og den større var helt klart at foretrække her, hvilket egentligt er lidt spøjst for plejer at foretrække de mindre hoveder ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

jeg er jo tosset med farver .. hehe 

men ja jeg giver dig 100% ret med at det er en mega lækker driver ., jeg slog først 3 slag med dem begge resten var kun med cobra ca 30 bolde og de alle sad der bare ... det har de sku gjort godt må jeg sige ... 

hvor langt slog/slår du med den ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Alt efter vind og vejr, men mon ik carry ligger omkring de 265-275 en nogenlunde vindstille sommerdag.. 

Titleist driveren er noget ala det samme.. Cobraen går nok 10 længere max, men til gengæld er de (mere) lige ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

wow gad godt jeg kunne slå så langt . det vil gøre det hele MEGET nemmere 

​lige indtil du slår en skæv en... Så er den lige pludseligt MEGET skæv ;)

Jeg ville til hver en tid bytte 20 meter med at den lå midt i anlægget hver eneste gang ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Jeg ville til hver en tid bytte 20 meter med at den lå midt i anlægget hver eneste gang ;)

​det har du ret i men det er nemmere at tage speed af end det er at finde de +50 meter ekstra 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

​det har du ret i men det er nemmere at tage speed af end det er at finde de +50 meter ekstra 

​helt enig, jeg er bare ikke ret god til at slå en "lille driver", det ender gerne i noget halvhjertet let løst sving der typisk ender et sted i venstre.. Så slår jeg hellere end 3wood, eller jern ud hvis det er helt smalt, men det er mest på udebane jeg har den slags problemer ;)

På de to sløjfer vi har med backtee (dem jeg oftest spiller), er der 2 par 4/5 huller jeg ikke sender en driver afsted - Begge dogleg huller hvor det ene typisk er en 3wood  og det andet kan være alt fra 4jern og op alt efter vind og humør :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå efter et par måneder fandt Mizuno åbenbart ud af at de ikke kunne levere et MP-54 3jerns hoved alligevel... Gad vide om de ikke vidste det allerede for et par måneder siden :(

Mizuno MP-H5 3Jern på vej istedet.. DG-X100 +1", 2gr Upright og bliver nok bukket 2-3grader ned i loft (medmindre de gør som ønsket og sender et 2Jern istedet)

Det skal nok blive sjovt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så fik man lige en opringning om at mit nye jern er kommet hjem... Tror jeg bliver nødt til at smutte en tur på range i morgen aften når jeg får det hentet ;) 

Det blev et Mizuno MP-H5 3 Jern.. Han bestilte med vilje et 3 jern til mig da modellen slår en smule længere end mine andre jern (MP-54).. Hans bud - omkring de 215 meter, så det skal nok blive en fornøjelse hvis det hul i baggen endelig bliver dækket ind ;)

Derudover leger jeg lidt med tanken om en ny spoon - det har jeg bildt mig selv ind at jeg har fortjent ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør jeg egentligt også ;) 

Baggen har haft et gab fra 4 jern til en hybrid der slår alt alt alt alt alt ALT for langt.. fra 200 og op til 235 har jeg haft absolut intet at arbejde med.. Håber de tider er ovre ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu