Hop til indhold
nAlen

WITB nAlen

Recommended Posts

Den her leg vil jeg da også gerne være med på ;)

Driver: Titleist 915 D3 9,5 grader m/ Aldila Rogue 60 X-Stiff 

Spoon: TaylorMade Rbz Stage 2 14,5 grader m/ Matrix Rocketfuel 70 X-stiff

Utility; TaylorMade Rbz Stage 2 Tour 3 18,5 grader m/ Aldila NV Hybrid 85 X-Stiff

Jern: Mzuno MP-54 4-P m/ Dynamic Gold X100 +1" / 2gr Up

Wedges: Mizuno T4 52 - 56 - 60 m/ Dynamic Gold wedgeflex 

Putter(e):

Odyssey Metal-X #7

Odyssey White Hot #6

Odyssey Protype Black 9

Boccieri Heavyputter K4 (i baggen pt)

Nike Method Core MC04W

Som det nok kan udledes har jeg mange puttere, kan godt li at ha lidt at bytte ud med når det ikke rigtig kører ;) 

På ønskelisten i nærmeste fremtid: 

Mizuno MP-54 3 Jern specs som de andre (er bestilt)

Titleist 712U 1 eller 2 jern

Odyssey Works putter - Føj de er lækre ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjaah, bliver nok et 2 jern, er ikke 100% sikker på de laver 712U i 1 jern. Alternativt kan det blive et Mizuno MP-H4 2 jern, titliest's er bare så frygteligt lækkert også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

712U har et pænt design, lige som mine Australian blades. Kan godt lide når der ikke sidder alt muligt på dem. Specielt den der dybe skål der er på nogle andre modeller får dem til at virke meget store og tykke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Blade jern er generelt bare pænere, men alt for svære at slå med efter min mening, så der skal ske noget helt ekstraordinært med mit golfspil før de endte i min bag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst

Hvad mener du med de er svære at slå? Det der med at dem der har en skål har et større sweetspot og ikke give stød såfremt man rammer dem lidt urent?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Blade jern yder ingen tilgivelse what so ever.. Hvis du rammer den udenfor sweetspot bliver du straffet prompte..

Tager du en bold midt på får du et rap over nallerne uanset hvilken slags jern du slår med, så der er bladejern såmænd ikke værre end så meget andet.

Ved ikke helt hvad du mener med skål, men regner med det er cavity delen på bagsiden af jernet du refererer til ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, der skal et stabilt sving til at tæmme sådan nogle blades. Havde selv et sæt mp 58 og det er ikke engang "rigtige" blades. De var sq svære nok. Tror vist nok Mizuno sagde fra -2 til 11 i hcp. Så spiller jeg noget bedre med mine Mx 23.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ik rigtig om man kan sige blade ser forbeholdt noget specifikt hcp, men det kræver noget mere af spilleren det er helt sikkert.. Skulle jeg sætte noget hcp på ville jeg nok sige fra 2 og ned ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Yep Cavity delen, det var den jeg mente.

Ok, jeg synes ikke det er slemt ( måske rammer jeg dem i sweetspot nok til at blive inspireret i fortsat brug, ikke tænkt over det egentligt ), men 1 jern...det er som at stikke 2 fingre i en stikkontakt og tænde, rammer man bare en micro milimeter forkert. Det er noget helt andet i sammenligning, helt helt andet haha.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Eller topper eller til højre for centrum eller til venstre. Ihvertfald med ping eye 2. 1 jern som jeg har her. Den er grusom utilgivende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ping eye 2 er altså ik et bladejern... Det er bare oldnordisk jern fra før tilgivelse blev noget der blev gjort noget ud af ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er heavyputteren røget ud til fordel for min Nike Method Core MC04W.

Putts efter første runde med den i baggen reduceret med 4 og ca samme antal greens, men det må sgu gerne falde med en 3-4 stykker mere før det bliver rigtig sjovt..

På driverfronten brygges der også på noget nyt... Denne gang fra Cobra ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Driveren skiftet... 

Nu med Cobra Fly-Z med Matrix Ozik Red Tie 6Q3 skaft i Stiff... 

Me likes ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu