Hop til indhold
Kitter

Tigers comeback

Recommended Posts

Det bliver godt nok spændende at se , hvad Tiger har med i baggen - ikke så meget jern og køller, men mere hvilke slag. Kan man genkende noget af den gamle Tiger??

Jeg ser frem til at se golf i aften, og forhåbentlig også de næste par dage!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Forventningen kan vel ikke være alverden endnu.

Han har ikke spillet længe og han skal vel spilles ind igen. Jeg regner med at han skal bruge et års tid uden de store afbræk til at genvinde sit gamle jeg - men siden det nu er ham, kan der måske alligevel falde en sejr eller to af til ham i sæsonen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Golf på TV er bare sjovere, når Tiger er med og spiller godt :thumbsup:

. Helt enig. Han mangler altså. Vi får nok ikke at se ham som for 10 år siden, men jeg håber at formen stiger i løbet året.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis han spiller kontinuerligt gennem sæsonen, så tror jeg på at Tiger nok skal få et par sejre i løbet af sæsonen. Tror ikke det bliver i denne uge, men glæder mig alligevel til at se ham tilbage :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der kører et par klip af hans sving fra denne uge rundt på nettet i øjeblikket. Han svinger den kort nok pænt! Meldingerne fra hans runde i pro-am og trænngensrunderne går på, at han generelt spiller rigtig godt og ser ud som om han er på rette spor fremad.

Jeg glæder mig som en lille dreng til klokken 21 :-)

• Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Han ligger nr 47 på verdensranglisten. Spændt på om han kan komme i top 5 i år, hvis ryggen holder og spillet er stabilt . Han burde ligge fast i top 3, men men men..........vi må vente og se....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ulempen ved at være Tiger, selv om at han spiller virkelig ringe, så viser de alle slag.

Håber det går bedre i morgen....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

BREAKING: Tiger Woods har netop ramt en fairway på hul 13! Vi følger sagen tæt. Øjenvidne: Det er meget chokerende!

• Upvote 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden