Jump to content
Christian SSGM

Hvordan går det med scoren 2014?

Recommended Posts

Nej Robert, men som ægte jyde ved man at man kun skal betale for spil på banen hvis man bruger hele banen. Derfor er der nogle at os jyder som vælger at lægge bolden lige udenfor fairway :D  :lol:   

Hvordan står man så, når baneejer er jyde?

Det er ingen sag at være jyde på Sjælland - hvis man da ikke lige render ind i en af de andre der ikke kan bo derhjemme. Men i Jylland, der er det jo straks en anden sag.

Ja den er straks værre. Normalt er det sådan at der blandt jyder ikke er penge (ikke officielt i hvert fald). Måske man kan enes om en eller anden form for byttehandel. Eller prøv den gode gamle med at sende regningen til kommunen. En eller anden må da skulle betale - måske naboen eller staten. Jeg ved det ikke - jeg bruger heller ikke fairway.......

Det vigtigste jeg kan sige om mit golfspil og score denne sæson er vel at jeg er kommet afsted :P

Jeg har nu lånt mig til en Android fon så nu kan jeg også notere mine runder på golfshot men gårsdagens runde er åbenbart forsvundet for mig. hverken min fon eller min online profil synes at have nogle informationer om den. Må havde fået trykket på delete or something. Men nu kan jeg også "blærer" mig med mine runder.

Thumms min kammerat og jeg havde overvejet at komme et smut forbi Barløseborg Golfklub, og spille en runde hvad ligger man op på? skal man tie op eller skulle man have en måtte eller ligende med? 

Det vigtigste jeg kan sige om mit golfspil og score denne sæson er vel at jeg er kommet afsted :P

Jeg har nu lånt mig til en Android fon så nu kan jeg også notere mine runder på golfshot men gårsdagens runde er åbenbart forsvundet for mig. hverken min fon eller min online profil synes at have nogle informationer om den. Må havde fået trykket på delete or something. Men nu kan jeg også "blærer" mig med mine runder.

Thumms min kammerat og jeg havde overvejet at komme et smut forbi Barløseborg Golfklub, og spille en runde hvad ligger man op på? skal man tie op eller skulle man have en måtte eller ligende med? 

Du kan sagtens gøre det samme på en iOS-dims (som jeg skrev). Du skal bare bruge TourCaddie (free) i stedet for golfshot - runderne bliver registreret samme sted.

Var ude på 18 huller i går. Jeg har trænet mindst en gang i ugen, men svinget sidder ikke 100% i skabet, men 54 points blev det til på vinter greens og vinter teesteder. Kan nok ikke bruge det til så meget, men mit drive kørte bare og min fairway kølle kørte også bare.

Glæder mig til sommergreens, nu hvor jeg er blevet reguleret 2 ned i årsregnskabet.

Du kan sagtens gøre det samme på en iOS-dims (som jeg skrev). Du skal bare bruge TourCaddie (free) i stedet for golfshot - runderne bliver registreret samme sted.

Men jeg jeg bruger pt. min iPhone til at køre 30 days trial på TourCaddi pro så jeg kan få målt længden på mine nye jern, kan derfor ikke register mine runder i TourCaddi pt.

Men ja som du skrev bruger den også ens Zoomshot bruger. 

Men jeg jeg bruger pt. min iPhone til at køre 30 days trial på TourCaddi pro så jeg kan få målt længden på mine nye jern, kan derfor ikke register mine runder i TourCaddi pt.

Men ja som du skrev bruger den også ens Zoomshot bruger.

Jo da. Tour caddie Pro registrer da også runderne samme sted.

Jo da. Tour caddie Pro registrer da også runderne samme sted.

Jeg burde måske sige jeg bruger en anden acc. da min zoomshot mail havde opbrugt sin 30 dags trial :D

Jeg burde måske sige jeg bruger en anden acc. da min zoomshot mail havde opbrugt sin 30 dags trial :D

Er 150 kr/år  virkelig så slemt for en afstandsmåler?

Er 150 kr/år  virkelig så slemt for en afstandsmåler? 

Næh er det vel enlig ikke, men jeg må jo ikke bruge den på tællende runder. Så jeg kan ikke få registeret, min statistik fra de runder jeg kommer til at få flest af, så virker det lidt som spild, når jeg kunne få den funktion gratis til den smule jeg skulle bruge den.

Men var faktisk også af den overbevisning at den var betydeligt dyre end 150kr. Men kan godt se det kun er ca 160kr pr år. 

Næh er det vel enlig ikke, men jeg må jo ikke bruge den på tællende runder. Så jeg kan ikke få registeret, min statistik fra de runder jeg kommer til at få flest af, så virker det lidt som spild, når jeg kunne få den funktion gratis til den smule jeg skulle bruge den.

Men var faktisk også af den overbevisning at den var betydeligt dyre end 150kr. Men kan godt se det kun er ca 160kr pr år. 

Du må gerne bruge den på tællende runder. R&A og USGA har ændret reglerne.

Huh? Sidst jeg så en post med nye regler husker jeg det som, man gerne måtte bruge dem, men at hvis der var andre funktioner på telefonen, så som vejr apps mm. så må man ikke? Men det er bestemt ikke noget jeg har undersøgt nærmere eller er sikker på i nogen grad... 

Hej,

jeg bruger free caddie pro, den koster 21,54 og er til både Iphone og android.

Bare hvis man ikke gider bruge så mange penge  :)

Nu må du ikke hænge mig op på det, men er det ikke TourCaddie der giver dig råd om køllevalg? Det må app'en nemlig stadig ikke :)

Hej,

jeg bruger free caddie pro, den koster 21,54 og er til både Iphone og android.

Bare hvis man ikke gider bruge så mange penge  :)

Ikke meget "Free" over det hvis det koster 21,54 :)