Hop til indhold
Christian SSGM

Hvad har du købt idag?

Recommended Posts

Må have gang i tråden igen :D

Har i dag hentet min pakke med følgende:

Adidas GoreTex regnjakke

Adidas Ultimate 365 golf bukser

2 par Mizuno golfhandsker

Adidas webbælte

og ikke golfrelateret.....6 par underbukser :rolleyes:

Hele herligheden 900 kr incl forsendelse fra England, jeg er tilfreds :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
On 8/7/2017 at 9:46 AM, Nicolai said:

Jamen 850,- incl forsendelse og havde ikke slået mange slag. 4 jern/23grader. Passer til resten af mit kombineret Z545/Z745 sæt. Dog måtte skaftet godt have været en anelse stivere, men prøvede S-flex og det fungerede ikke, så det blev til R-flex. Når den træffes rent, så er følelsen fantastisk og selv ved mishits er den tilgivelig :) 

Om den er en tand lengere end hvad den burde være, kan skaftet tages ud og tip trimmes for å stive det op lidt, og er længden som den bør være kan vi stadig lave det, men da må der en forlænger ind på butt siden for at kompensere for det vi tip trimmer. Vi har altså muligheden til at lave det om til noget der er i mellem R og S når S er for stiv og R for blød, så du er ikke tvunget til å spille det som den er om du ikke er helt tilfreds. Det her er en meget enkel job for folk som Rosenberg og Osholm med flere....så spørg dig selv om du ikke vil ha det lavet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har LÆNGE været på jagt efter sådan en, Odessey 2 ball Protype Black, og endelig ved et tilfælde fandt den, og så helt lokalt, her på Fyn, kr. 400 afhentet, ser stadig ud som ny, grib er et Superstroke Slim 3.0, som jeg indtil videre lader sidde på. Var efter noget mere retningsstabilt end min gamle Yes putter, og den virker som den skal.Putter.thumb.jpg.eb44a7b917998efa2c7f93c66459ee66.jpg

• Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt kedeligt skal det ikke være fordi det er koldt

købt 2 billetter til Nephew i Odense arena, med overnatning. Har oplevet dem før til firmafest og kæresten har været misundelig lige siden ;)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En "ny" driver - Cobra Fly Z til den nette sum af 500,- 

Ikke at jeg egentlig trængte til det, men den jeg har driller en del. Og tænkte at en ny driver kunne være sjov at prøve. Så ideen med en ny var, at have noget at veksle mellem. Og faktisk så har den nye driver gjort, at jeg svinger mere indefra, da den er lidt tungere på toppen, end den gamle og det var min primære årsag til at jeg slog den forkert. 

Nu går jagten så ind på en Squareback putter, da blade er for smal og min TM Spider ikke lige gider arbejde sammen med mig. 

Snart står den også på klubskifte, så lidt får jeg da købt :D 

Redigeret af Nicolai
  • Like 1
  • Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden