Hop til indhold
Christian SSGM

Hvad har du købt idag?

Recommended Posts

7 minutter siden, skrev mr.pullhook:

Ah havde ikke lige fanget at det var et af de søboldkøb der fik lidt tæv i den anden tråd.

Jeg skal vidst ike købe flere bolde har 150 bridgestone e6 og b330rx (søbolde) til at ligge. Hvorfor jeg køber så mange af gangen skal der nok en psykolog til at svare på :D 

Og nu er jeg så blevet forelsket i chrome soft........

Hehe.. Det er det nemlig det køb ja :) 
Man kan vel ikke have for mange bolde?? 

Chromesoft er jeg så ikke så vild med. Havde den i test efter Q-star og for mig virker den tung at slå til fra tee, men omkring green er den fantastisk! 

6 minutter siden, skrev cp07:

Hvad jeg har købt i dag? Ikke noget i dag, men puha det bliver dyrt. Har lovet knægten en iPad Pro 12,9" som vi skal hente kl. 16:00 :o  og i går købte jeg en ny putter (Odyssey O-Works Red #7S) samt nye golfsko. Hvis det dog bare var lige så nemt at tjene penge, som det er at bruge dem :D 

Der skal hvertfald tjenes penge, for at betale det køb der :o 

Hvilke sko købte du så? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

7 minutter siden, skrev Nicolai:

Chromesoft er jeg så ikke så vild med. Havde den i test efter Q-star og for mig virker den tung at slå til fra tee, men omkring green er den fantastisk

Du kan sgu da bare slå igennem, vatarm ;):P:D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
4 minutter siden, skrev Golfkid:

Du kan sgu da bare slå igennem, vatarm ;):P:D 

Haha.. God pointe! - Må hellere bruge mine 3 ugers ferie på at få bygget noget muskelmasse op :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 time siden, skrev Nicolai:

maxresdefault.jpg

Mer info!!! :) <indsæt smiley med hjerter der popper ud af øjnene og savl der driver her>

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen 850,- incl forsendelse og havde ikke slået mange slag. 4 jern/23grader. Passer til resten af mit kombineret Z545/Z745 sæt. Dog måtte skaftet godt have været en anelse stivere, men prøvede S-flex og det fungerede ikke, så det blev til R-flex. Når den træffes rent, så er følelsen fantastisk og selv ved mishits er den tilgivelig :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

@Nicolai jeg købte Nike Lunar Control Vapor :D de ser fede ud. Er p.t. i dialog med mig selv om, jeg også skulle prøve de nye Nike Flex Joggers som Jason Day spiller i. De ser også ret skønne ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
9 minutter siden, skrev cp07:

@Nicolai jeg købte Nike Lunar Control Vapor :D de ser fede ud. Er p.t. i dialog med mig selv om, jeg også skulle prøve de nye Nike Flex Joggers som Jason Day spiller i. De ser også ret skønne ud.

Fede sko :)

Lad mig hjælpe dig - KØB!! :D

Redigeret af Nicolai

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
1 minut siden, skrev Nicolai:

Fede sko :)

Lad mig hjælpe dig - KØB!! :D

Haha præcis. Det kan en "mand" på 30 vel godt bære ;)  Tror sgu jeg prøver dem. De ser ret så fede ud!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
5 minutter siden, skrev cp07:

Haha præcis. Det kan en "mand" på 30 vel godt bære ;)  Tror sgu jeg prøver dem. De ser ret så fede ud!

Man kan ikke blive for gammel til at iklæde sig noget fedt tøj :) Dog ville jeg nok kigge lidt, hvis en fra veteranklubben troppede op i RF's høje støvler, men omvendt tage hatten af for modet :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er der en ny YES! Tracy II putter med golfpride Tour SNSR grip plus 40 grams counterweight lavet til 34"

bliver spændende at lege med

IMG_5594.JPG

IMG_5595.JPG

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu