Hop til indhold
claust

Skovbo Golfklub

Recommended Posts

8 timer siden, skrev Casper:

Er der nogle der kan give nogle fif til den her bane? 

På forhånd tak :thumbsup:

Driver på hul 1, 5-jern op på green, videre ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
26 minutter siden, skrev Golfkid:

Driver på hul 1, 5-jern op på green, videre ;) 

Ja, banen er egentlig nogenlunde lige ud af landevejen. I hvert fald indtil man kommer til tivolihullerne 15 og 16.

Redigeret af Pastorius

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

1 minut siden, skrev Pastorius:

Ja, banen er egentlig nogenlunde lige ud af landevejen. I hvert fald indtil man kommer til tivolihullerne 15 og 16.

Hul 1 er lidt tricky og skrev det mest fordi Casper og jeg snakkede privat om det i går :D men ja, fra 2-14 er det egentlig nogenlunde synes jeg :) 15 og 16 er lidt fjollede, men så er 17 og 18. nogle ret fede afslutningshuller synes jeg :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det er en fin, reel bane. Hul 1 er vel kun for alvor tricky, hvis man synes man skal på i to :-)

Hul 11 er måske også lidt til den blinde side.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig i at hul 15 er et tivoli hul men kan dog ikke se at hul 16 fejler noget (faktisk et af mine favorithuller på banen).....

Skal dog siges at jeg sagtens kan være farvet af at det er hjemmebanen men alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
23 minutter siden, skrev LilleP:

Enig i at hul 15 er et tivoli hul men kan dog ikke se at hul 16 fejler noget (faktisk et af mine favorithuller på banen).....

Skal dog siges at jeg sagtens kan være farvet af at det er hjemmebanen men alligevel.

Jeg synes hul 16 er for blindt, så vidt jeg husker, både fra tee, men også fordi det går så meget ned mod green... Har kun spillet den én gang, men husker det sådan :D 

Hul 12 er også lidt funky, meget ondulation på hele hullet... Men ellers synes jeg det er en ganske fin bane og jeg kommer gerne igen, når jeg kan spille golf igen engang i fremtiden :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
24 minutter siden, skrev LilleP:

Jeg er ikke vild med blinde slag, og det er både første og andetslaget - samtidig kan træerne være i vejen for tee-slaget afhængig af kølle, kurve og højde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
8 timer siden, skrev Pastorius:

Jeg er ikke vild med blinde slag, og det er både første og andetslaget - samtidig kan træerne være i vejen for tee-slaget afhængig af kølle, kurve og højde.

Tror faktisk ikke at jeg har slået et teeslag på det hul, hvor træerne IKKE var i vejen for mig :D 

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes Skovbo er en dejlig bane.....Flot og velplejet, MEN hold dig væk fra roughen !!! Sådan var det da jeg besøgte den for 14 dage siden.

Også enig i at hul 15 er et rigtig dårligt golfhul ( fik dog par :P ), samt 17 og 18 er en rigtig lækker afslutning på en dejlig bane.

Gåturen fra hul 9 til 10 kan være slem for nogle. Meget stejl bakke skal bestiges.

Greens ruller godt og er tilpas onduleret.

Redigeret af Bjørnen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 hours ago, Bjørnen said:

Jeg syntes Skovbo er en dejlig bane.....Flot og velplejet, MEN hold dig væk fra roughen !!! Sådan var det da jeg besøgte den for 14 dage siden.

Også enig i at hul 15 er et rigtig dårligt golfhul ( fik dog par :P ), samt 17 og 18 er en rigtig lækker afslutning på en dejlig bane.

Gåturen fra hul 9 til 10 kan være slem for nogle. Meget stejl bakke skal bestiges.

Greens ruller godt og er tilpas onduleret.

Roughen er blevet slået onsdag/i dag og er derfor betydelig mindre udfordrende. (Y)

Ja, turen fra 9 til 10 er træls, men det er ikke rigtig muligt at lave det på andre måder. Men man kan med fordel gå forbi cafeen på vejen og få evt. forplejning med på resten af turen. 

(Man kan ikke slå ud på 10 før klokken har ringet alligevel). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu