Hop til indhold
claust

Skjoldenæsholm Golfklub

Recommended Posts

Så er der lidt nyt fra Skjoldenæsholm Greens er ramt at svamp, og elendige på Old Course. Derfor vil de lukke Old Course for vinteren d. 20. oktober. OG istedet skal vi spille på RTJ til vinter. Ved ikke hvad de vil gøre ved frost?? Om der kommer vintergreens til de dag. D.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

det var hurtigt de ombestemte sig? de havde da lige besluttet at spille til sommergreens hele vinteren på Old det virkede nu heller ikke som den bedste beslutning, med tanke på hvordan Old reagerer på fugtigt vejr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hey,

Skal spille Trent Jones for første gang i weekenden. Har fundet en smuk tråd med tips til bane. Tak for det ;-)

Er der nogen der kender standen ?

På forhånd tak / Dynen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nope, det er Old der er lukket og RTJ er greenfee 200kr fra nu af...Ville bare høre om det var noget at køre efter ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Havde en super dag i dag med varme og sol og hyggelig selskab af Engslev :-)( Tak for det )

Dejlig bane med fede huller og flot natur, men hold da op man får på nallerne når spillet sidder ! Kommer dog gerne igen en dag, da det virkelig er en test af ens spil

/ Lars

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det i morgen at Made in Denmark Qualifier starter. Der er en del reklamer der roser banen og standen. Og personligt syntes jeg også den står godt. Jeg er dog spændt på hvor hurtige de klipper greens. RTJ kan blive rigtig ond med hurtige greens.

Jeg har planer om at komme ud og se en del af finalerunden på lørdag (arbejdet forhindre mig de andre dage :baby:). Men jeg håber da at jeg skal se @Golfkid i førerbolden :D 

Jeg skal i alt fald se nogen der er gode til golf, sidste år kan jeg huske at Nicolai Tinning slicede/fadede et bunkerslag fra ca. 150 meter pin-high på hul 10..

Redigeret af Engslev

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror desværre ikke at du skal regne med at se Lasse I førerbolden. Pt ser det desværre ikke ud til at han klarer cuttet. Mens du nok har god mulighed for netop at se Nicolai Tinning klare sig godt. Efter første runde lå han jo I spidsen med -8.... Det tyder jo på at han kan lide den bane :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa. Er der nogen der kender standen og har lidt staldtips til Old course ?. skal derned 6/5 med en flok glade golfere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu