Hop til indhold
claust

Sorø Golfklub

Recommended Posts

10 timer siden, skrev Pastorius:

det er store ord fra en nordjyde

Så er det jo ikke så ringe endda :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den 15/3/2018 kl. 21:44 , skrev Pastorius:

Jeg tænker at udgifterne er alt for store til de ændringer, og ser det ud til at vores greenkeeper (som kom sidste år) er rigtig dygtig til at få prioriteret arbejdet, så der simpelthen sker flere ting på banen. Desuden har klubben overtaget banen fra det A/S der hidtil har ejet den. Jeg mener at det blev meldt ud at det påvirker resultat positivt med 300.000 årligt.

Der er - for et år siden - også skiftet kraftigt ud i bestyrelsen, og vi har fået styrket administrationen ved at René i Shoppen er blevet forretningsfører.

Alt i alt peger pilen kraftigt fremad på alt andet end det rent sportslige. Jeg har svært ved at finde ret meget andet end vejret at brokke mig over for tiden - og det er store ord fra en nordjyde.

Sjovt som Sorø og Dragør driftsmæssigt ligner hinanden. DG har også skiftet greenkeeper (Nicholas Juul tidl. Brøndby) Overtaget banen fra A/S. Overtagelsen finansierer sig selv ved at den budgetterede baneleje betaler lånet, og samtidig lægger op til en positiv påvirkning i det samlede regnskab. Det svære ved den deal, er at finde en bank, som også synes det er en god idé, men det lykkedes heldigvis.

Dragør har også ansat John Davies og ikke som tidligere Daviesgolf. Konen har så beholdt shoppen og påtaget sig nogle ekstra opgaver i klubben.

Der er også gang i den ude på banen, noget med ny grøft på tværs af 11. fairway, samt renovering af teesteder og bunkers.

Måske den fælles ERFA-gruppe er gode til at inspirere hinanden :rolleyes: 

• Like 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden