Hop til indhold
Basse

Løst køllehovede

Recommended Posts

Hurtigt spørgsmål.

På min forrige runde bemærkede jeg at køllehovedet på mit 7 jern virkede lidt løst.

Ved nærmere eftersyn fandt jeg ud af at jeg faktisk kunne trække skaftet helt op af hovedet!

Efter at have løbet baggen igennem er jeg kommet frem til at 6 og 7 jernet nok trænger til en mindre reparation. 

Nu er mit spørgsmål så om jeg selv kan sætte køllehovede og skaft forsvarligt sammen eller om der skal proffer ind over sådan et indgreb?

What to do and how to do?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm, epoxy lyder ikke som noget pilfinger her burde lege med.

Må sgu nok heller et smut forbi Pro Golf.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Har du en fagman i nærheden, lad han lave dette.

- Mange løber ud i problemer blandt andet ved at der som oftest er en "prop" af epoxy i skaft spidsen, slig at luft ikke kan evakuere når skaftet stoppes ned i hoselen, og da kommer skaftet op igen.

Det er også vigtig at gamle rester af epoxy fra hoselen fjernes helt, og da de fleste steder ikke forlanger stort for at lave dette, er det som "first timer" en fordel å overlade dette til shoppen, da man som oftest skal handle ind for en hel del, så det er ikke stort å spare, med mindre man vil lave flere køller.

Om du alligevel vi give dig i kast med dette, er der en hel del info å finde om "how to" youtube

* http://www.youtube.com/results?search_query=Golf+club+repair%2C+how+to&oq=Golf+club+repair%2C+how+to&gs_l=youtube.3...11492.12420.0.14613.5.5.0.0.0.0.98.427.5.5.0...0.0...1ac.1.11.youtube.Uq9pnw9dzDQ

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden