Hop til indhold
Basse

Blommenslyst Golfklub

Recommended Posts

Overvejer at tage et smut på udebane og spille lidt i weekenden.

Trafikken ser ud ikke til at være alt for tæt på Blommenslyst og de er ikke blokket af alle de der Pinseturneringer.

Nogen der ved om Blommenslyst at værd at besøge, eller skal jeg kigge mig om efter et bedre alternativ?

Det er ikke fordi jeg er hysterisk krævende, men hvis man kun kan spotte greens ved at der står et flag midt på banen, eller at fairway ligner en våd pløjemark, så gider jeg altså ikke spilde min tid der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Overvejer at tage et smut på udebane og spille lidt i weekenden.

Trafikken ser ud ikke til at være alt for tæt på Blommenslyst og de er ikke blokket af alle de der Pinseturneringer.

Nogen der ved om Blommenslyst at værd at besøge, eller skal jeg kigge mig om efter et bedre alternativ?

Det er ikke fordi jeg er hysterisk krævende, men hvis man kun kan spotte greens ved at der står et flag midt på banen, eller at fairway ligner en våd pløjemark, så gider jeg altså ikke spilde min tid der.

Jeg har lige snakket med en der spiller derude og han siger at greens er rigtig dårlige så han syntes ikke den er det værd. Jeg vil anbefale min hjemme bane den står rigtig godt, men der er noget tunering om søndagen. Banen er midtfyns :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige snakket med en der spiller derude og han siger at greens er rigtig dårlige så han syntes ikke den er det værd. Jeg vil anbefale min hjemme bane den står rigtig godt, men der er noget tunering om søndagen. Banen er midtfyns :)

Har fornyeligt været nede og spille i Ringe. Det var også meningen vi ville have været dernede igen (fordi de to jeg skal spille med ikke har prøvet den).

Og ja den ser ganske nydelig ud.

Har du tilfældigvis noget info på Nyborg så?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har fornyeligt været nede og spille i Ringe. Det var også meningen vi ville have været dernede igen (fordi de to jeg skal spille med ikke har prøvet den).

Og ja den ser ganske nydelig ud.

Har du tilfældigvis noget info på Nyborg så?

Nop igen info om den :) men kan tilføje at svendborg også er ramt på green siden, spillede den igår.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror ingen greens er dårligere end vestfyns lige pt, det kan på ingen måde anbefales, lotto kuponer vil være en bedre investering.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror ingen greens er dårligere end vestfyns lige pt, det kan på ingen måde anbefales, lotto kuponer vil være en bedre investering.

Tak for den advarsel...

Den var faktisk også lige oppe og vende, men valget røg på Eventyr...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for den advarsel...

Den var faktisk også lige oppe og vende, men valget røg på Eventyr...

Det bliver I også glade for.

I har godt nok ikke mesteren til at vise jer rundt, men det må I have til gode ;)

God tur!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden