Jump to content
Sign in to follow this  
Finseth

"Åben" åbningsturnering i Lillebælt den 14. april

Recommended Posts

Jeg kommer på fredag i golf mod kræft og lammebanker den bane, ;-) og som forsvarende mester sidste år godt nok på Sjælland så skulle Odense vel være en overkommeligt opgave

Sådan skal det være, frem med den knyttede næve og en spandfuld vindermentalitet :thumbsup:

Jeg kommer på fredag i golf mod kræft og lammebanker den bane, ;-) og som forsvarende mester sidste år godt nok på Sjælland så skulle Odense vel være en overkommeligt opgave

Sørg nu for rigelig træning - jeg var med til at vinde holdturneringen sidste år - og blev nr 2 i A-rækken

Vandt forresten også længste drive og tættest på hul :-)

Der var godt nok lidt vind over Lillebælt i dag, så 78 fra hvid er jeg ok tilfreds med - det var da også nok til at tage lidt præmier med hjem

Mit mål er at gå i minimum 36 point og er det nok til præmier, så vil det bare sætte prikken over i'et. 

I har ikke gunstart på alle huller?

Er der så fælles præmie overrækkelse til sidst eller løbende i rækkerne?

Du var da tæt på de 36 - kan se at der må være et par huller jeg ikke fik beskrevet helt godt  :)

Men det blev da til præmie - tillykke med det, flot præstation første gang du spiller banen

Du var da tæt på de 36 - kan se at der må være et par huller jeg ikke fik beskrevet helt godt  :)

Men det blev da til præmie - tillykke med det, flot præstation første gang du spiller banen

Tak tak :)

Dine beskrivelser var rigtigt gode og mange tak for det! Desværre var jeg en klovn på 3 huller, hvor det endte med 2x9 slag og en streg.

Sidste hul (Par 5) ligger jeg 70m fra flaget i 3. slag. Så den skal bare ind på måtten og så 2 puttes i. Vælger herefter at droppe min første indskydelse og skifte til et kortere jern, det koster 3 forsøg i at komme op af bunkeren og koster hullet. Men man lære af sine fejl :)

Desværre skrev hende jeg gik med forkert på kortet og jeg fik ikke dobbelt tjekkket inden underskrift, så gik faktisk i 35 point. Det var et hul, hvor hun havde rigtige point, men ikke rigtige slag, så det kostede 1 point.

Men tak for en hyggeligt tur på jeres bane og tak for god mad! Super Gullasch suppe, ærgerligt jeg skulle så tidligt afsted efter præmier, dem kunne man godt have spist 4-5 skåle af :D

Og præmien var forøvrigt en super flot Piet Hein lysestage....

Der var godt nok lidt vind over Lillebælt i dag, så 78 fra hvid er jeg ok tilfreds med - det var da også nok til at tage lidt præmier med hjem

Efter de scores som blev lavet og de vindforhold, så er 78 da ganske godt - og så fra hvid! Der var nogle onde placeringer undervejs, hvor jeg jublede over at have gul tee....

Efter de scores som blev lavet og de vindforhold, så er 78 da ganske godt - og så fra hvid! Der var nogle onde placeringer undervejs, hvor jeg jublede over at have gul tee....

Det kostede så også lige 0,2 på hcp, Da CBA blev -1, røg jeg ned i 4.3

78 var ok,men jeg puttede forfærdelig ringe - vi er vant til meget hurtige greens, så det er svært at vænne sig til at de er meget langsomme lige nu - men bortset fra det er jeg meget positivt overrasket over hvor godt banen står så kort tid efter frosten

Det kostede så også lige 0,2 på hcp, Da CBA blev -1, røg jeg ned i 4.3

78 var ok,men jeg puttede forfærdelig ringe - vi er vant til meget hurtige greens, så det er svært at vænne sig til at de er meget langsomme lige nu - men bortset fra det er jeg meget positivt overrasket over hvor godt banen står så kort tid efter frosten

I skal være MEGET glade for jeres greens. Vores er 50% frostsprængt og 50% mos.

Jeg puttede fantastisk, det var mere min putter som ikke ville som jeg :P