Hop til indhold
rene20

Breaking news

Recommended Posts

Så er der en ny nr. 1 på verdensranglisten :D

Tillykke Tiger

Og tillykke til Thorbjørn med en fin 7 plads :thumbsup:

• Upvote 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

super overlegent spilet især til sidst. damn det var synd for fowler på 16, han spillede ellers rigtig godt , et fint resultat for thorbjørn , men havde ham faktisk på en 4 plads, han skuffede lidt her på finaledagen , mon den afbrydelse har ødelagt det for ham, den ville den ihverfald gøre for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Hvis jeg var Fowler ville jeg sku ha slået til den bold der var i vandet uden tvil ... Den ligger jo så man kunne komme til den .. jo jo godt nok helt under vandet men uden tvil jeg havde gjort det ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

super overlegent spilet især til sidst. damn det var synd for fowler på 16, han spillede ellers rigtig godt , et fint resultat for thorbjørn , men havde ham faktisk på en 4 plads, han skuffede lidt her på finaledagen , mon den afbrydelse har ødelagt det for ham, den ville den ihverfald gøre for mig.

Han gik efter sejeren og det missede. Tror bare han gerne vil glemme det hul efter som hans drop-bold også blev sendt i vandet.

Har aldrig set Tiger spille så konservativt på 18, men det er resultater der tæller i sidste ende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

...og jeg blev en flaske god Single malt rigere :-) ...som forventet og tillykke med fuld retur Tiger ! (hans nye dame må fungere rigtig godt:-))))

Redigeret af LHW

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

...mon det er dame i ental ?

Indtil videre er det jo i hvert fald kun Linsey Vonn vi har hørt om (og de har begge bekræftet forholdet).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lad os nu se om McIlroy tager den tilbage i denne uge, hvor Tigeren ikke spiller.

Men det var jo nærmeste uvirkeligt at se Tiger at spille så konservativt ind til 18. green og så alligevel være så tæt på at hole puttet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

...mon det er dame i ental ?

Hehe..jeg tror vi må passe os med og drage den for langt om Tiger og hans damer, men der jeg kommer fra har vi noget som på lokal udtale heder " Haill", og det er frit oversat, "god sex af hensyn til fiskelykke", så tanken har slået mig mange gange, Tiger er afhængig af godt "haill" for å præstere på banen :-)

(og da tæller altså kvalitet, IKKE kvantitet:-)

...tror ikke den unge Iren som Tiger kæmper sammen med og mod, mangler andet som rutinen her, i bokstavelig forstand og i alle henseender:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden