Hop til indhold
claust

Artikel: VildmedGolf! Træf 2013

Recommended Posts

Han er en beskeden mand, jeg skal ikke have nogen ære for det. :)

Han har i hvert fald et rigtig fint sving - og det havde han nok med, men han mente han lige havde fået et godt råd eller to inden runden, som lige fik det til at falde på plads. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu spørg jeg sikkert dumt, men hvad er kravet for at være med til VMG træf, går udfra i laver noget igen i 2014.
Er der maximum HCP eller er det bare alle der har lyst der kan være med? Vil nemlig gerne sætte ansigter på nogle af dem man skriver med her inde og så lyder det til i har det sjovt når i er afsted.

Dem der evt vil havne i bold med mig vil jo nok opleve betydeligt flere slag end hvad de andre bolde kommer ud og går :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu dit HCP jo så også under 30 :P Jeg er ikke en gang under 50 :P
Ved ikke om der er problemer med banerne der skal spilles på hvis man har over HCP 36.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil typisk ikke være et problem, kommer dog an på banen. Men jeg ser altid efter et sted der er til at spille for alle hcp. grupper. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det vil typisk ikke være et problem, kommer dog an på banen. Men jeg ser altid efter et sted der er til at spille for alle hcp. grupper. :-)

I 2014 må du finde en bane uden regn ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu dit HCP jo så også under 30 :P Jeg er ikke en gang under 50 :P

Ved ikke om der er problemer med banerne der skal spilles på hvis man har over HCP 36.

Vent og se, når der er VMG næste år, er du helt sikkert under HCP 36 :thumbsup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så var det jo godt du fandt en dejlig nem, lille begynder bane til os i år - særligt i blæsevejr :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så var det jo godt du fandt en dejlig nem, lille begynder bane til os i år - særligt i blæsevejr :D

Ja den var nem i år, ingen problemer der :baby:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

Important Information

Ved at bruge forum accepterer du vores Privatlivspolitik og Vilkår for brug af siden